עזרה אלרגיה או אקנה או מה שזה לא יהיה...

  • הוסף לסימניות
  • #1
התפתחה אצלי לאחרונה סוג של אלרגיה בפנים בעקבות המסיכה.
הייתי אצל רופאת עור והיא אמרה שזה אקנה שהגיעה מאוחר מאד ככל הנראה השימוש התכוף במסיכה עורר אותו.
יש לציין שב''ה לא היו לי פצעי בגרות מעולם וזו פעם ראשונה שאני נפגשת עם הדברים האילו.

מה שכן כעת אשמח לשמוע חוות דעת במס' דברים מאילו שהתנסו או מכירים את התופעה הזו-

*קבלתי מהרופאה משחה הנקראת Retavit (קרם) למריחה פעם ביום למשך חודש.(או עד שייגמר עידן המסיכות בעז''ה)
וזה יצר לי יובש מטורף בפנים...מכירים את התופעה?? איך אפשר לעדן את העסק??זה מתיש וכואבבבב..

*מישהי כאן השתמשה בג'ל Duac לפנים? בעיקרון הוא לא מכוסה בביטוח הבריאות שלנו ולכן הוא עולה די יקר השאלה אם שווה להשקיע או שיש תחליפים מצוינים לא פחות?


*איזה קרם פנים (OIL FREE כמובן) מומלץ להשים לפני איפור?

אשמח לכל מידע בעניין!

תודה רבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בכל מקרה כדאי להקפיד על קרם לחות מותאם לעור.
בד"כ הוא די עוזר עם היובש
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
צזכירה להחליף מסכה כל כמה שעות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בכל מקרה כדאי להקפיד על קרם לחות מותאם לעור.
בד"כ הוא די עוזר עם היובש
הבנתי שאני חייבת עכשיו רק דברים ללא שמן.
לכן שאלתי אם משהו מסוים שהוא ממולץ יותר?
צזכירה להחליף מסכה כל כמה שעות...
כן זה הבנתי כבר מלכתחילה.
רק שזה לא ממש עוזר, ניתן לראות בבירור על עור ימים שהייתי עם מסיכה וימים שהייתי בבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
דבר ראשון!!!!! תחליפי את המסיכה למסיכת כותנה 100% כותנה, ותכבסי לעיתים קרובות באבקת כביסה עדינה (לתינוקות), ללא מרכך, ובשישים מעלות לפחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ברוכה הבאה למועדון?!
מקווה בשבילך שזו לא אקנה אבל אם כן,
זה לא נעלם, לא ממליצה לך להשקיע בדברים יקרים כי הם בד"כ לא ממש עוזרים
(אני כותבת מנסיון רב, והיכרות עמוקה )
כמובן לטפח את העור זה תמיד טוב אבל אל תשימי על זה כסף כי חבל!
(השקעתי לאחרונה 5000 שקל בעניין, בינתיים ללא שינוי:()
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
דבר ראשון!!!!! תחליפי את המסיכה למסיכת כותנה 100% כותנה, ותכבסי לעיתים קרובות באבקת כביסה עדינה (לתינוקות), ללא מרכך, ובשישים מעלות לפחות.
תודה!
בעניין המסיכה כמו שכבר כתבתי הבנתי לבד שצריך לעשות שינויים, ומכיון שזה לא עזר פניתי לרופאה.
לגבי קרמים - יש לי נסיון טוב עם המוצרים של סבוקאלם.
לאקנה/אלרגיה!?
מחפשת עכשיו בעיקר משהו שמתאים לעור יבש מאד אבל ללא שמן.
ברוכה הבאה למועדון?!
מקווה בשבילך שזו לא אקנה אבל אם כן,
זה לא נעלם, לא ממליצה לך להשקיע בדברים יקרים כי הם בד"כ לא ממש עוזרים
מה פירוש לא נעלם? זה לא נשאר לנצח..
(השקעתי לאחרונה 5000 שקל בעניין, בינתיים ללא שינוי:()
מה כבר ניסית לעשות בכזה סכום???
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה כבר ניסית לעשות בכזה סכום???
משחות וקרמים יכולים לעלות הון

(לי אגב, לא עזר משחות והתחלתי בגיל 14 לקחת ראוקוטן, שיצא לי (כולל: כדורים, שפתונים, קרם) כ 1000 ש"ח, כך שהסכומים האלו לא כ"כ מופקעים:()
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני לא חושבת שזה בר השוואה לאקנה שיצאה בגיל 14.
כי יש לזה טריגר חיצוני ברור, וכנראה שהחלק של הרגישות העורית למגע משחק פה חלק גדול יותר מאשר באקנה מקורית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני לא חושבת שזה בר השוואה לאקנה שיצאה בגיל 14.
כי יש לזה טריגר חיצוני ברור, וכנראה שהחלק של הרגישות העורית למגע משחק פה חלק גדול יותר מאשר באקנה מקורית.
אה ברור,
כתבתי את זה בקשר למחירים
שאלו איך 5000 שח, הסברתי שזה לא ככ מופקע
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תודה!
בעניין המסיכה כמו שכבר כתבתי הבנתי לבד שצריך לעשות שינויים, ומכיון שזה לא עזר פניתי לרופאה.
מסיכות כותנה אינן כה מצויות, כך שאני מניחה שעדיין לא קנית לך כאלה.
(שלא לדבר על כביסה בבהרתחה באבקה של תינוקות וללא מרכך).
שווה ניסיון.
מניסיון ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
משחות וקרמים יכולים לעלות הון

(לי אגב, לא עזר משחות והתחלתי בגיל 14 לקחת ראוקוטן, שיצא לי (כולל: כדורים, שפתונים, קרם) כ 1000 ש"ח, כך שהסכומים האלו לא כ"כ מופקעים:()
בגיל 14 זה הרבה יותר חומר כי ההורמונים בשיאם אני סיימתי את גיל ההתבגרות לכל הדעות כבר לפי כמה שנים טובות.
ורק עכשיו ממש זה הגיע יחד עם המסיכה.
אני לא חושבת שזה בר השוואה לאקנה שיצאה בגיל 14.
כי יש לזה טריגר חיצוני ברור, וכנראה שהחלק של הרגישות העורית למגע משחק פה חלק גדול יותר מאשר באקנה מקורית.
אכן.
בגלל זה אני לא לגמרי נוטה להאמין שמדובר באקנה קלאסי.
לאקנה 'בקטנה' עם עור רגיש למגע של כימיקלים וכיוצ"ב.
עכשיו אני רואה שהג'ל שהשתמשתי בו ודי עזר אכן שייך להם.
אולי באמת אנסה את הקרמים שלהם לעיור יבש.
תודה!
אה ברור,
כתבתי את זה בקשר למחירים
שאלו איך 5000 שח, הסברתי שזה לא ככ מופקע
כששמעתי את המילה אקנה לקחתי מיד צעד אחורה..
דווקא בגלל הכירות קטנה ממש עם אנשים כמוך שסובלים מרורות מהדבר הזה.
מקווה מאד שבעז''ה זה לא בכיון הזה כפי שנראה על פניו עכשיו..
מסיכות כותנה אינן כה מצויות, כך שאני מניחה שעדיין לא קנית לך כאלה.
(שלא לדבר על כביסה בבהרתחה באבקה של תינוקות וללא מרכך).
שווה ניסיון.
מניסיון ;)
מה פירוש לא מצויות?
אז מה שקניתי עשוי מנילון??

איפה אם כן אפשר להשיג?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מה פירוש לא מצויות?
אז מה שקניתי עשוי מנילון??
אם לא קנית משהו שהוא מיוחד ועשוי מכותנה, אז כן - הוא עשוי מנילון.

אני קניתי אצל מישהי מהקריות, קוראים לו דוריאן שוויצר 054-215-2919.
היא עושה משלוחים לכל הארץ.
(היא מקבלת הזמנות בעיקר בווטסאפ, אם אין לך תשאלי אותה אם יש דרך אחרת.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
בגלל זה אני לא לגמרי נוטה להאמין שמדובר באקנה קלאסי.
לדעתי זה ממש לא קשור לאקנה קלאסי אלא רגישות לגירויים - העור מגורה מהמסכה
(כתבת שבלי מסכה המצב יותר טוב)
אז משחות לאקנה בכל מקרה (לדעתי) לא אמורות לעזור
כי המקור של הפצעים הוא לא פנימי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אם לא קנית משהו שהוא מיוחד ועשוי מכותנה, אז כן - הוא עשוי מנילון.

אני קניתי אצל מישהי מהקריות, קוראים לו דוריאן שוויצר 054-215-2919.
היא עושה משלוחים לכל הארץ.
(היא מקבלת הזמנות בעיקר בווטסאפ, אם אין לך תשאלי אותה אם יש דרך אחרת.)
היה כתוב על זה כותנה אבל אין לי מושג.

כמה זה עלה לך?
אישור מרופא עור שאת לא חייבת במסכה יעבוד?
אין לי מושג. לא עברתי קורונה אז לא בטוח שזה ילך כ''כ בקלות.
לדעתי זה ממש לא קשור לאקנה קלאסי אלא רגישות לגירויים - העור מגורה מהמסכה
(כתבת שבלי מסכה המצב יותר טוב)
אז משחות לאקנה בכל מקרה (לדעתי) לא אמורות לעזור
כי המקור של הפצעים הוא לא פנימי.
אני גם לא חשבתי בכיוון. אבל הייתי אצל רופאת עור די מומחית והיא טוענת שזה אכן זה.
אומנם באיחור רציני אבל כן.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה