קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #62
אבל לפי מה שכתבת, נשארו לחסן כ-8 מיליון אנשים,
שזה אומר 16 מיליון מנות חיסון.
לא בהכרח, לדוגמא, החיסון הישראלי -ינתן במנה אחת
וחוץ מזה, עכשיו ברצינות:
הרי ברור שלפחות חצי מהאוכלוסיה יתנגדו לקבלת חיסון כזה.
וכנראה שהאחוזים שציינתי נמוכים מאד ביחס למציאות.
לדוגמא: האם החיסון נוסה על אוכלוסיה הסובלת מהשמנת יתר?
על מוחלשי מערכת חיסון?
על זקנים בני 80+?
על ילדים/נערים-מאיזה גיל?
זה משמעותי.
אם התשובה היא לא- נותרו רק כ-40-50% מכלל האוכלוסיה שבכלל יכולים להתחסן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
מתי אמורים להתחיל את החיסונים?
למשל חתונה בסיון הגיוני שלא יהיה קורונה אז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
לדוגמא: האם החיסון נוסה על אוכלוסיה הסובלת מהשמנת יתר?
על מוחלשי מערכת חיסון?
על זקנים בני 80+?
הממ.. כנראה שהוא לא ממש נוסה,
מה שבטוח שהקורונה נוסתה על הקבוצות האלו והתוצאות לא משהו.

כל מי ששכל בראשו , והוא בן 80+ יעדיף לקבל מנת חיסון (שנבדקה ברמת בטיחות גבוהה) מאשר מחלה שנמצאה גורם לתמותה באחוזים גבוהים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
באופן כללי
אם להתייחס לכל ההפחדות שבעלוני התרופות
הייתי כותבת צוואה לפני כל אקמול
מצד אחד זה מפחיד, מצד שני זה מרגיע שמישהו עקב אחרי כל תופעת לוואי שמתרחשת אחת ל100 אלף.
לעומת זאת בחיסונים , יש הרבה פחות התערבות במנגנונים של הגוף, ולכן תופעות הלוואי הרבה יותר נדירות וזה הרבה יותר בטוח.
חיסונים בשיטת Rna אפילו לא מכילים את מחולל המחלה. לכאורה עוד הרבה יותר בטוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
כל מי ששכל בראשו , והוא בן 80+ יעדיף לקבל מנת חיסון (שנבדקה ברמת בטיחות גבוהה) מאשר מחלה שנמצאה גורם לתמותה באחוזים גבוהים.
השכל שבראשי גורם לי לשמור על עצמי, ולהטיל ספק בריא ונורמלי בחיסונים שטרם נודע מהם.
בעז"ה כשאשתכנע שהם טובים, אתחסן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
לדוגמא: האם החיסון נוסה על אוכלוסיה הסובלת מהשמנת יתר?
על מוחלשי מערכת חיסון?
על זקנים בני 80+?
על ילדים/נערים-מאיזה גיל?
זה משמעותי.
אם התשובה היא לא- נותרו רק כ-40-50% מכלל האוכלוסיה שבכלל יכולים להתחסן.
עבור ילדים ונשים הרות לא יבוצע החיסון מאחר ולא יודעים את ההשפעות שלו על אוכלוסיה זו.
קבוצה זו לא היתה באוכלוסיות הניסוי.

עבור אנשים עם השמנת יתר יש חשש רציני שהחיסון לא ישפיע עליהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
יש מצב בכלל אנשים עם השמנת יתר יהיו בפאזה השנייה של החיסון הישראלי, זה בנוסף לבני 80+...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
עכשיו יותר מדברים על הילדים שלא יחוסנו כי לי ניסו ילדים
מעולה.
כי היום בביה"ס של בתי חיסנו נגד שפעת.
האומללה הרחפנית שכחה איפה שמה את הפתק החתום שבו היה כתוב שאיני מאשרת את החיסון.
האחות לא שעתה לתחנוניה של הילדה להתקשר אלי,
ואמרה לה שאם היא לא מוצאת את הפתק היא תתן לה את החיסון.
הסוף הטוב- חיפשה עיפרון בקלמר ומצאה את הפתק.
אין לי איך לאמת את הסיפור אבל כך סיפרה הילדה כמשיחה לפי תומה.

שימו לב.
מי שלא מעונין שיחסנו את הילד שלו נגד שפעת
לא כדאי להסתפק בפתק.
להתקשר לאחות ולומר לה זאת במלים ברורות.

וסליחה על הסטיה מהנושא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
מעולה.
כי היום בביה"ס של בתי חיסנו נגד שפעת.
האומללה הרחפנית שכחה איפה שמה את הפתק החתום שבו היה כתוב שאיני מאשרת את החיסון.
האחות לא שעתה לתחנוניה של הילדה להתקשר אלי,
ואמרה לה שאם היא לא מוצאת את הפתק היא תתן לה את החיסון.
הסוף הטוב- חיפשה עיפרון בקלמר ומצאה את הפתק.
אין לי איך לאמת את הסיפור אבל כך סיפרה הילדה כמשיחה לפי תומה.

שימו לב.
מי שלא מעונין שיחסנו את הילד שלו נגד שפעת
לא כדאי להסתפק בפתק.
להתקשר לאחות ולומר לה זאת במלים ברורות.

וסליחה על הסטיה מהנושא.
למען האמת אני די בשוק.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
מעולה.
כי היום בביה"ס של בתי חיסנו נגד שפעת.
האומללה הרחפנית שכחה איפה שמה את הפתק החתום שבו היה כתוב שאיני מאשרת את החיסון.
האחות לא שעתה לתחנוניה של הילדה להתקשר אלי,
ואמרה לה שאם היא לא מוצאת את הפתק היא תתן לה את החיסון.
הסוף הטוב- חיפשה עיפרון בקלמר ומצאה את הפתק.
אפשר לומר שהיא ממש ניצלה בנס..
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
למה לא
מעולה.
כי היום בביה"ס של בתי חיסנו נגד שפעת.
האומללה הרחפנית שכחה איפה שמה את הפתק החתום שבו היה כתוב שאיני מאשרת את החיסון.
האחות לא שעתה לתחנוניה של הילדה להתקשר אלי,
ואמרה לה שאם היא לא מוצאת את הפתק היא תתן לה את החיסון.
הסוף הטוב- חיפשה עיפרון בקלמר ומצאה את הפתק.
אין לי איך לאמת את הסיפור אבל כך סיפרה הילדה כמשיחה לפי תומה.

שימו לב.
מי שלא מעונין שיחסנו את הילד שלו נגד שפעת
לא כדאי להסתפק בפתק.
להתקשר לאחות ולומר לה זאת במלים ברורות.

וסליחה על הסטיה מהנושא.
מעלים את זה לסדר היום??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה