קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #82
שימו לב שבתחילת השנה מחתימים את כל ההורים על הצהרת בריאות
יש שם איזושהי שורה פתלתלה בנושא חיסונים,
שאמורה בעצם לאפשר להם לחסן את הילד גם בלי פנקס ואישור ספציפי.
עד כמה שזכור לי אם חתמתי- הוספתי הסתייגות מודגשת,
אבל לא נראה לי שמישהו בדק את זה בכלל.

בשנה שעברה התקשרתי לאחות, שעל המקום סימנה את הילדה כלא מתחסנת
ואפילו לא ניסתה לשכנע.
אבל כנראה זו היתה אחות אחרת,
כי ההיא משנה שעברה נשמעה ישראלית
והבת שלי חיקתה את האחות של היום עם מבטא רוסי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
שימו לב שבתחילת השנה מחתימים את כל ההורים על הצהרת בריאות
יש שם איזושהי שורה פתלתלה בנושא חיסונים,
שאמורה בעצם לאפשר להם לחסן את הילד גם בלי פנקס ואישור ספציפי.
עד כמה שזכור לי אם חתמתי- הוספתי הסתייגות מודגשת,
אבל לא נראה לי שמישהו בדק את זה בכלל.
מניסיון, הם לא קוראים שורות הרבה יותר קריטיות, (אלרגיות למשל).
אני לא סומכת על הצהרת הבריאות שתדבר במקומי....
כבר הוכח שהיא לא עושה את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
(הסיבה לנשים בהריון היא שבעצם מעורב פה עוד אדם שלא הסכים לניסוי)

הסיבה היא שנשים בהריון מסרבות באופן גורף לניסויים.
ושעוברים באמת רגישים לחומרים שעוברים שליה - והרבה דברים באמת מסוכנים.
ככה שלא רוצים לנסות.
בטח לא כשמדובר בחיסון - שאפשר פשוט לדחות אותו לאחרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
הסיבה היא שנשים בהריון מסרבות באופן גורף לניסויים.
ושעוברים באמת רגישים לחומרים שעוברים שליה - והרבה דברים באמת מסוכנים.
ככה שלא רוצים לנסות.
בטח לא כשמדובר בחיסון - שאפשר פשוט לדחות אותו לאחרי.
זה לא נכון.
גם אם נשים בהריון רוצות להשתתף בניסוי זה לא יאושר ע"י ועדת האתיקה.
וממש אי אפשר לדחות חיסון לאחרי ההריון, כשיש מגיפה מדבקת מאד, ואחת מקבוצות הסיכון היא נשים בהריון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
אני רואה עכשיו שאחרי שהתחילו בעולם לחסן לשעלת בהריון, נעשה מעקב אחרי תוצאות ההריון אצל נשים שחוסנו לשעלת, והמסקנה היתה שהחיסון בטוח, לא נצפו השפעות על ההריון.
לא ראיתי שבדקו את ההשפעה על העובר לטווח רחוק (כמובן יתכן שיש מחקרים כאלו אבל פספסתי אותם)

אולללה.
לפני פחות משנה הועלו פה מאחת ממתנגדות החיסונים
קבצים עם פירוט מדויק של המוני ניסויים לפני שאישרו את חיסון השעלת לנשים הרות.
טענתה המרכזית היתה שבמשך 10 שנים ניסו וניסו על נשים הרות ובכל זאת לא אישרו את החיסון
ואז כשהתפרצה שעלת הפלא ופלא - החליטו שמספיק ה-10 שנים ואפשר "פתאום" לחסן.

עכשיו כבר טוענים שלא חקרו קודם בכלל?!
כדאי שיהיה להם אחידות.
כשטוענים הרבה טענות וכל טענה סותרת את הקודמת - מאבדים את האמינות כידוע.
אחת הסיבות שברור לכל ילד שטענות מתנגדי החיסונים הו קונספרטיביות והזויות היא הכמות של הטענות שיש להם... והסתירה בין טענה 2 לטענה 73....
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
זה לא נכון.
גם אם נשים בהריון רוצות להשתתף בניסוי זה לא יאושר ע"י ועדת האתיקה.
וממש אי אפשר לדחות חיסון לאחרי ההריון, כשיש מגיפה מדבקת מאד, ואחת מקבוצות הסיכון היא נשים בהריון..
אז מי היתה האשה הראשונה בהריון שחוסנה לשעלת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
זה לא נכון.
גם אם נשים בהריון רוצות להשתתף בניסוי זה לא יאושר ע"י ועדת האתיקה.
וממש אי אפשר לדחות חיסון לאחרי ההריון, כשיש מגיפה מדבקת מאד, ואחת מקבוצות הסיכון היא נשים בהריון..

הסברתי למה גם הם לא רוצים.
לא בגלל שצריך "לשאול" את העובר.
אלא בגלל שיש סיכון גבוה שאכן מסכנים אותו - והם מעדיפים שלא לנסות.

אפשר לדחות חיסון בהחלט.
הנה את רואה שגם עושים את זה כרגע :)
גם אם יש מגיפה מדבקת מאד והנשים בהריון הן בקבוצת סיכון (דרך אגב : כרגע עד כמה שידוע - הן לא בקבוצת סיכון גבוה--)
חיסון הוא אמצעי מניעה ולא תרופה מצילת חיים.
לכן : מחסנים את הסביבה , ממליצים על ממ"ש. ובהחלט דוחים את החיסון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
  • הוסף לסימניות
  • #93
מעולה.
כי היום בביה"ס של בתי חיסנו נגד שפעת.
האומללה הרחפנית שכחה איפה שמה את הפתק החתום שבו היה כתוב שאיני מאשרת את החיסון.
האחות לא שעתה לתחנוניה של הילדה להתקשר אלי,
ואמרה לה שאם היא לא מוצאת את הפתק היא תתן לה את החיסון.
הסוף הטוב- חיפשה עיפרון בקלמר ומצאה את הפתק.
אין לי איך לאמת את הסיפור אבל כך סיפרה הילדה כמשיחה לפי תומה.

שימו לב.
מי שלא מעונין שיחסנו את הילד שלו נגד שפעת
לא כדאי להסתפק בפתק.
להתקשר לאחות ולומר לה זאת במלים ברורות.

וסליחה על הסטיה מהנושא.
בזמן שאסור להם לחסן ללא אישור היום אסור להם לא לחסן ללא אישור?...
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
וחוץ מזה, עכשיו ברצינות:
הרי ברור שלפחות חצי מהאוכלוסיה יתנגדו לקבלת חיסון כזה.
וכנראה שהאחוזים שציינתי נמוכים מאד ביחס למציאות.
לדוגמא: האם החיסון נוסה על אוכלוסיה הסובלת מהשמנת יתר?
על מוחלשי מערכת חיסון?
על זקנים בני 80+?
על ילדים/נערים-מאיזה גיל?
זה משמעותי.
אם התשובה היא לא- נותרו רק כ-40-50% מכלל האוכלוסיה שבכלל יכולים להתחסן.

החיסון של מודרנה נוסה על אוכלוסיות הסובלות מהשמנת יתר וסכרת ועל זקנים בני 80 + וילדים מגיל צעיר.
של פייזר לא.
מוחלשי מערכת חיסון - צריכים תמיד להסתמך על חיסון עדר--
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
הסברתי למה גם הם לא רוצים.
לא בגלל שצריך "לשאול" את העובר.
אלא בגלל שיש סיכון גבוה שאכן מסכנים אותו - והם מעדיפים שלא לנסות.

אפשר לדחות חיסון בהחלט.
הנה את רואה שגם עושים את זה כרגע :)
גם אם יש מגיפה מדבקת מאד והנשים בהריון הן בקבוצת סיכון (דרך אגב : כרגע עד כמה שידוע - הן לא בקבוצת סיכון גבוה--)
חיסון הוא אמצעי מניעה ולא תרופה מצילת חיים.
לכן : מחסנים את הסביבה , ממליצים על ממ"ש. ובהחלט דוחים את החיסון..
הסיכון גבוה לעובר יותר מאשר לכל אדם אחר שמשתתף בניסוי?

כרגע אין חיסון.
זה לא מבחירה.
וכן שמעתי מכמה גורמי רפואה שנשים הרות בהחלט מוגדרות כקבוצת סיכון לקורונה.(לא יודעת אם סיכון גבוה. סיכון.)
במצב של מגיפה משתוללת, חיסון הוא בהחלט תרופה מצילת חיים, בעיקר כשאין תרופה למחלה.
ההערכות כרגע הן, שכשיגיעו חיסונים, יתנו אותם קודם לקבוצות סיכון.
ואז האוכלוסיה ה"רגילה" לא תצטרך להשמר יותר ולהתקפסל, ולהסתגר, כדי לשמור על קבוצות הסיכון.
מה יהיה בפועל? נחיה ונראה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
לא אמרתי שנשים בהריון אינן מקבלות תרופות/חיסונים.
זה רק לא יתבצע במסגרת ניסוי.

בווודאי שכן.
לפני שנותנים לנשים בהריון חיסון -
קודם כל מנסים ומוודאים את הבטיחות.

לא מנסים עליהם יעילות של חיסון בשלב ראשון
בגלל שכמו שציינתי לעיל - עוברים הם אוכלוסיה פגיעה במיוחד
ותמיד מתחילים את מבחני החיסון מאוכלוסיות בריאות ופגיעות פחות.

אבל חיסון לא ינתן לנשים הרות גם לאחר שאושר . לפני שיעבור ניסויים על נשים שהסכימו -
ובדרך כלל לאחר שבטיחותו בקהל הרחב מאושרת ואינה מוטלת בספק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
הסיכון גבוה לעובר יותר מאשר לכל אדם אחר שמשתתף בניסוי?

בוודאי.
עוברים פגיעים להרבה חומרים שלא מזיקים כלל לאנשים אחרים.
ראי כמה תרופות שמותרות ובטוחות לקהל הרחב אסורות באופן מוחלט לנשים הרות.

וכן שמעתי מכמה גורמי רפואה שנשים הרות בהחלט מוגדרות כקבוצת סיכון לקורונה.(לא יודעת אם סיכון גבוה. סיכון.)

לא יודעת מה שמעת. הדעה הרפואית הרשמית היא שנשים הרות אינן בקבוצת סיכון לקורונה. לא ידוע על סיבוכים רבים יותר אצל נשים הרות. וכך שמעתי במפורש גם ממנהל מחלקת הריון בסיכון גבוה.

במצב של מגיפה משתוללת, חיסון הוא בהחלט תרופה מצילת חיים, בעיקר כשאין תרופה למחלה.

חיסון בהגדרתו אינו תרופה מצילת חיים אלא אמצעי למניעת הידבקות במחלה.
תרופה מצילת חיים = האדם נתון כרגע בסכנת חיים וללא התרופה הזו ימות. שום חיסון אינו נכנס להגדרה זו.
קורונה אינה אבולה ,
והסיכון שהחיסון יסכן את העובר והאם - גדול לעין ערוך מהסיכון שלהם אם ידבקו בקורונה
 
אבל חיסון לא ינתן לנשים הרות גם לאחר שאושר . לפני שיעבור ניסויים על נשים שהסכימו -
ובדרך כלל לאחר שבטיחותו בקהל הרחב מאושרת ואינה מוטלת בספק.
לאחר שחיסון/תרופה מאושרים, זה אומר שכבר סיימו את שלב הניסויים.
ובהמשך הוא ניתן לנשים שצריכות אותו באופן דחוף, לאחר שק"ד רפואי כאשר התועלת עולה על הנזק האפשרי.
(למשל, אם נדבר על שפעת, אז נשים שבנוסף להריון יש להן רקע של מחלה כרונית/סיכון, קיבלו את חיסון השפעת, ולפי זה היה מידע לגבי כל שאר הנשים. או חיסון שעלת שנוסה על מליוני תינוקות קטנים מאד, והוחלט שהנזק האפשרי לעובר קטן מהנזק של הדבקויות בשעלת אחרי הלידה שקרו יותר מדי)
זה לא נחשב לניסוי.
לניסוי יש כללים, פאזות, קבוצות ביקורת, פלציבו, וכולי.
זה נקרא איסוף נתונים.
וכבר כתבתי במעלה האשכול שאני באופן אישי קיבלתי תרופה חדשה שלא נוסתה על נשים בהריון
(אבל כמובן עברה את כל שלבי הניסוי ואושרה לשימוש)
וביקשו ממני לעקוב אחרי ההשלכות על מנת שיוכלו להכניס את המידע למאגרי מידע עולמיים.
כדי שיוכלו לקבל החלטות לגבי המלצה לשימוש בתרופה בעתיד לנשים בהריון.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה