דרוש מידע תסמיני קורונה

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם מי שהיו לו תסמיני קורונה קלים (כאבי שרירים, שיעול, כאבי ראש, ויובש בפה, למשך יום)
לאחר כמה ימים, איבד חוש ריח, בשלב הזה הוא עדיין מדבק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
קופצת על האשכול - האם רק שיעול, ובקטנה ממש - בעיקר בלילה בשכיבה, סוג של גרוי בגרון, במשך היום בקושי - הייתם הולכים להבדק על כזה דבר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני קצת חוששת מיכיוון אחר
איך אני יודעת אם הייתי חולת קורונה בלי שנבדקתי
הייתי פעם אחת בבידוד לאחר שהתחבקתי עם חולת קורונה
ביום האחרון של הבידוד
אחרי שיצאתי כבר מהחדר
בלילה הרגליים כאבו לי בטירוף מבפנים ולא הצלחתי לזוז
קצת הגרון אבל עבר
ומאז כל מאמץ קטן שאני עושה
אני מתנשפת כאילו רצתי מרטון
גם אם זזתי מהחדר לסלון
זה הגיוני בגלל קורונה?
או שזה סתם קורה...
 
  • תודה
Reactions: A F
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני קצת חוששת מיכיוון אחר
איך אני יודעת אם הייתי חולת קורונה בלי שנבדקתי
הייתי פעם אחת בבידוד לאחר שהתחבקתי עם חולת קורונה
ביום האחרון של הבידוד
אחרי שיצאתי כבר מהחדר
בלילה הרגליים כאבו לי בטירוף מבפנים ולא הצלחתי לזוז
קצת הגרון אבל עבר
ומאז כל מאמץ קטן שאני עושה
אני מתנשפת כאילו רצתי מרטון
גם אם זזתי מהחדר לסלון
זה הגיוני בגלל קורונה?
או שזה סתם קורה...
ממליצה לך לבקש הפניה לבדיקות דם מהרופא לראות שהכל תקין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
צריך להיבדק על כל תסמין
גם ח"כ ביטן חשב שהוא רק התקרר ועכשיו הוא בטיפול נמרץ.

יש באתר של פיקוד העורף רשימה של מקומות בכל הארץ שאפשר לבוא להיבדק בלי שיחייבו אותך להיכנס לבידוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
  • הוסף לסימניות
  • #10
צריך להיבדק על כל תסמין
גם ח"כ ביטן חשב שהוא רק התקרר ועכשיו הוא בטיפול נמרץ.

יש באתר של פיקוד העורף רשימה של מקומות בכל הארץ שאפשר לבוא להיבדק בלי שיחייבו אותך להיכנס לבידוד.
ואם הוא היה נבדק זה היה עוזר לו?! ירחם ה' מה שמו לתפילה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני קצת חוששת מיכיוון אחר
איך אני יודעת אם הייתי חולת קורונה בלי שנבדקתי
הייתי פעם אחת בבידוד לאחר שהתחבקתי עם חולת קורונה
ביום האחרון של הבידוד
אחרי שיצאתי כבר מהחדר
בלילה הרגליים כאבו לי בטירוף מבפנים ולא הצלחתי לזוז
קצת הגרון אבל עבר
ומאז כל מאמץ קטן שאני עושה
אני מתנשפת כאילו רצתי מרטון
גם אם זזתי מהחדר לסלון
זה הגיוני בגלל קורונה?
או שזה סתם קורה...
חוץ מקורונה עדיין ישנם עוד מחלות ל"ע אולי מונו אולי שפעת אולי חוסר בויטמין 12 בקיצור הכל.....
הכי חשוב להקשיב לגוף גם אם זה קורונה וגם אם לא אם את מרגישה לא טוב כוס תה למיטה, כמה שעות שינה
פרק תהילים וממשיכים את החיים.... רפו"ש
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה קורה היום?
איך מתבצעות החקירות האפידמיולוגיות?
מה משך הבידוד של הסובבים?

אודה על כל מידע! חשוב ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מה קורה היום?
איך מתבצעות החקירות האפידמיולוגיות?
מה משך הבידוד של הסובבים?

אודה על כל מידע! חשוב ביותר.
שתדע את מצבך באופן ודאי זה הכי חשוב, כי מי שאומר "אני חולה, ובשביל מה להבדק", המציאות מוכיחה שכשהוא צריך לצאת דחוף או אירוע חשוב הוא עושה מיד "ספק ספיקא" - ספק אם הוא חולה, וגם אם כן ספק אם הוא עדיין מדבק, ולכן הוא מיקל בשופי.
לגבי החקירות האפידמילוגיות - אתה יכול לומר שלא היית במגע עם אף אחד, וזהו.

נ.ב. זה שמישהו לא מעוניין להכניס אחרים לבידוד - זה לא מתיר לו לזרוק את הכיפה לפח ולהתעלם מהכל, שיבדק בעצמו וידע את מצבו, ואם ירצה יכחיש כל מגע בימים האחרונים.
משך הבידוד הנצרך לסובבים 10 ימים מהמגע האחרון, בתנאי שעושים 2 בדיקות שליליות
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אצלנו גם מישהו מהמשפחה היה עם שיעול כמה ימים והעדיף להיבדק ואכן הוא חיובי....
לא משחקים בחיי אדם במיוחד שמי שלא יודע שהוא חולה הוא ממשיך להסתובב ולהדביק
ממש ונשמרתם לא רק על עצמך.... גם כלפי חברך...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה