דרוש מידע האם שווה לעשות ביטוח נגד גניבות לרכב שעולה 20 אל"ש?

  • פותח הנושא szn
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
קניתי רכב דייהטסו סיריון 2011 ק"מ נמוך, המחירון שלו בערך 20,000 ש"ח.

הציעו לי בסוכנות ביטוח לעשות צד ג מורחב, שזה כולל הגנה בגניבה, שריפה ונזקי טבע, בתופסת של 600 ש"ח לשנה

השאלה האם זה שווה?

האם דייהטסו סיריון הוא רכב שמבוקש אצל גנבים ויש סיכון מוגבר? שאולי שווה לי להשקיע עוד 50 ש"ח בחודש כדי להיות מוגן.

אשמח לקבל מידע (זה רכב ראשון שלי)

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
עניין אישי אם שווה לך תעשה. לא שווה אל תעשה
רק לשם קבלת פרופורציה אציין שבמחיר כזה בימינו מבטחים דירה... (לא יודע אם במקום אחר יעלה יותר זול לבטח כזה רכב. - רק לשם השוואה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
קניתי רכב דייהטסו סיריון 2011 ק"מ נמוך, המחירון שלו בערך 20,000 ש"ח.

הציעו לי בסוכנות ביטוח לעשות צד ג מורחב, שזה כולל הגנה בגניבה, שריפה ונזקי טבע, בתופסת של 600 ש"ח לשנה

השאלה האם זה שווה?

האם דייהטסו סיריון הוא רכב שמבוקש אצל גנבים ויש סיכון מוגבר? שאולי שווה לי להשקיע עוד 50 ש"ח בחודש כדי להיות מוגן.

אשמח לקבל מידע (זה רכב ראשון שלי)

תודה
אני בזמנו על רכב כזה לא עשיתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא נראה לי שעושים ביטוח על כזה רכב
לא שווה את המחיר ואת הכאב ראש של הבירוקטיה אם גונבים..............
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
כמו שכתבו קודם, זה שיקול שלך אם שווה לך או לא...
לטעמי ממש לא שווה.

ביטוח עושים בשביל מקרים בהם יש סיכון כלכלי ממנו לא נוכל (או יהיה קשה לנו) להתאושש לבד (כמו צד ג' רגיל שמכסה פגיעה ברכב יוקרה וכדו' שעלול להגיע למאות אלפי שקלים..), מעבר לזה חבל על הכסף...

אם נפשט את זה, זה לשלם בכל שנה 600 ש"ח עבור כרטיס השתתפות בהגרלה שנתית ע"ס 20,000 ש"ח כשסיכויי ה"זכיה" הם אחד ל150 (בהנחה שיש בישראל 3,000,000 רכבים, ו20,000 גניבות רכב בשנה [זה הנתון, בערך], אך כנראה הרכב הזה פחות גניב ולא שווה לגנבים את הסיכון בגניבה ולכן סיכויי ה"זכיה" שלך בהגרלה נמוכים עוד יותר). לשיקולך.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
כמו שכתבו קודם, זה שיקול שלך אם שווה לך או לא...
לטעמי ממש לא שווה.

ביטוח עושים בשביל מקרים בהם יש סיכון כלכלי ממנו לא נוכל (או יהיה קשה לנו) להתאושש לבד (כמו צד ג' רגיל שמכסה פגיעה ברכב יוקרה וכדו' שעלול להגיע למאות אלפי שקלים..), מעבר לזה חבל על הכסף...

אם נפשט את זה, זה לשלם בכל שנה 600 ש"ח עבור כרטיס השתתפות בהגרלה שנתית ע"ס 20,000 ש"ח כשסיכויי ה"זכיה" הם אחד ל150 (בהנחה שיש בישראל 3,000,000 רכבים, ו20,000 גניבות רכב בשנה [זה הנתון, בערך], אך כנראה הרכב הזה פחות גניב ולא שווה לגנבים את הסיכון בגניבה ולכן סיכויי ה"זכיה" שלך בהגרלה נמוכים עוד יותר). לשיקולך.

תוגבה מאד יפה וחכמה!

תודה רבה.

באמת לא עשיתי בסוף את הביטוח הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
קניתי רכב דייהטסו סיריון 2011 ק"מ נמוך, המחירון שלו בערך 20,000 ש"ח.

הציעו לי בסוכנות ביטוח לעשות צד ג מורחב, שזה כולל הגנה בגניבה, שריפה ונזקי טבע, בתופסת של 600 ש"ח לשנה

השאלה האם זה שווה?

האם דייהטסו סיריון הוא רכב שמבוקש אצל גנבים ויש סיכון מוגבר? שאולי שווה לי להשקיע עוד 50 ש"ח בחודש כדי להיות מוגן.

אשמח לקבל מידע (זה רכב ראשון שלי)

תודה
יש גם הגנה של נזקי תאונה תשקול גם את הנקודה הזאת , וזה יותר שכיח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש גם הגנה של נזקי תאונה תשקול גם את הנקודה הזאת , וזה יותר שכיח.

אין הגנה על נזקי תאונה רק גניבות וכדו' (לא מדובר על מקיף אלא רק צג ג מורחב)
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה