- הוסף לסימניות
- #1
קניתי רכב דייהטסו סיריון 2011 ק"מ נמוך, המחירון שלו בערך 20,000 ש"ח.
הציעו לי בסוכנות ביטוח לעשות צד ג מורחב, שזה כולל הגנה בגניבה, שריפה ונזקי טבע, בתופסת של 600 ש"ח לשנה
השאלה האם זה שווה?
האם דייהטסו סיריון הוא רכב שמבוקש אצל גנבים ויש סיכון מוגבר? שאולי שווה לי להשקיע עוד 50 ש"ח בחודש כדי להיות מוגן.
אשמח לקבל מידע (זה רכב ראשון שלי)
תודה
הציעו לי בסוכנות ביטוח לעשות צד ג מורחב, שזה כולל הגנה בגניבה, שריפה ונזקי טבע, בתופסת של 600 ש"ח לשנה
השאלה האם זה שווה?
האם דייהטסו סיריון הוא רכב שמבוקש אצל גנבים ויש סיכון מוגבר? שאולי שווה לי להשקיע עוד 50 ש"ח בחודש כדי להיות מוגן.
אשמח לקבל מידע (זה רכב ראשון שלי)
תודה
הנושאים החמים