דרוש מידע עזרה באיתור בעיה\תקלה - חשבון מים מנופח

  • פותח הנושא szn
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
זה לא עליה כ"כ גדולה

תעשו בדיקה ראשונית.
תסגרו את המים לחצי שעה בבית
אל תפתחו שום ברז
אחרי חצי שעה תפתחו את השיבר ותבדקו אם המים המונה מסתובב אפילו מעט
זה יראה לכם אם יש נזילה סמויה

צריך להמתין מעט כי אחרי חצי שעה אם יש חור באיזה מקום אז הצינורות מתרוקנים מעט, ואת זה לא תראו אם לא תסגרו את השיבר, כי נזילה איטית לא רואים בסיבוב המונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
יותר מענין אותי לבדוק מה קרה אצלכם בחודש 5.20
שהצריכה המשותפת הייתה כ"כ גדולה של 9.8 קוב לכל דייר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
יותר מענין אותי לבדוק מה קרה אצלכם בחודש 5.20
שהצריכה המשותפת הייתה כ"כ גדולה של 9.8 קוב לכל דייר!

היה פיצוץ ונזילה ותוקנה ונראה לי שגם קבלנו זיכוי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
באמת לא רחוק מביתי יש מאגר מים אזורי של הגיחון, האם בגלל זה יש לחץ מים חזק?

איך דורשים בוררות?

אני מצרף את חשבון המים שתבינו במה מדובר:
צפה בקובץ המצורף 788732
זה באמת ממש המון!!!
רוב הצריכה היא במד המים הראשי ולא בדירתי. מה ההבדל ביניהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
זה באמת ממש המון!!!
רוב הצריכה היא במד המים הראשי ולא בדירתי. מה ההבדל ביניהם?

אני הבנתי שראשי זה של כל הבנין יחד, והדירתי זה כל דירה בפני עצמה (אבל אולי אני טועה)

אין לי מושג איך אני מגיע ל-46 קוב בחודשיים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני הבנתי שראשי זה של כל הבנין יחד, והדירתי זה כל דירה בפני עצמה (אבל אולי אני טועה)

אין לי מושג איך אני מגיע ל-46 קוב בחודשיים...
אולי באמת כדאי לשאול את השכנים מה קורה אצלם
אצלינו היתה נזילה ושאלנו שכנים, אצל חלקם היתה גם צריכה ממש מוגזמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
בתור אחת שעובדת בתאגיד מים,
מציעה לכם:
א. לפנות לתאגיד-לבדוק מתי המד שלכם הוחלף לאחרונה, עפ"י חוק מחויב התאגיד להחליף מד כל 6 שנים,ייתכן והמד שלכם מזייף
2. עפ"י חוק של רשות המים כל חשבון מים מורכב מ2 חלקים הראשון-המים שאתם השתמשתם והשני-המים של הבנין שמתחלקים שווה בשווה בין הדיירים (נקראים צריכה משותפת/הפרשי מדידה)
כדאי לבדוק כמה מופיע לכם בצריכה המשותפת-לרוב זוהי הסיבה להקפצת החשבונות
אם שללתם נזילה,והמד לא ישן תפנו לתאגיד ותדרשו בתוקף בדיקה של איש שטח
ואגב,ממוצע צריכה לנפש הוא 7 קוב לחודשיים....
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
בתור אחת שעובדת בתאגיד מים,
מציעה לכם:
א. לפנות לתאגיד-לבדוק מתי המד שלכם הוחלף לאחרונה, עפ"י חוק מחויב התאגיד להחליף מד כל 6 שנים,ייתכן והמד שלכם מזייף
2. עפ"י חוק של רשות המים כל חשבון מים מורכב מ2 חלקים הראשון-המים שאתם השתמשתם והשני-המים של הבנין שמתחלקים שווה בשווה בין הדיירים (נקראים צריכה משותפת/הפרשי מדידה)
כדאי לבדוק כמה מופיע לכם בצריכה המשותפת-לרוב זוהי הסיבה להקפצת החשבונות
אם שללתם נזילה,והמד לא ישן תפנו לתאגיד ותדרשו בתוקף בדיקה של איש שטח
ואגב,ממוצע צריכה לנפש הוא 7 קוב לחודשיים....
בהצלחה!

זכור לי שהם החליפו מד לפני שנה בערך.

כבר העליתי את הקובץ מהגיחון ואין שם בעיה צריכה משותפת
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
בתור אחת שעובדת בתאגיד מים,
מציעה לכם:
א. לפנות לתאגיד-לבדוק מתי המד שלכם הוחלף לאחרונה, עפ"י חוק מחויב התאגיד להחליף מד כל 6 שנים,ייתכן והמד שלכם מזייף
2. עפ"י חוק של רשות המים כל חשבון מים מורכב מ2 חלקים הראשון-המים שאתם השתמשתם והשני-המים של הבנין שמתחלקים שווה בשווה בין הדיירים (נקראים צריכה משותפת/הפרשי מדידה)
כדאי לבדוק כמה מופיע לכם בצריכה המשותפת-לרוב זוהי הסיבה להקפצת החשבונות
אם שללתם נזילה,והמד לא ישן תפנו לתאגיד ותדרשו בתוקף בדיקה של איש שטח
ואגב,ממוצע צריכה לנפש הוא 7 קוב לחודשיים....
בהצלחה!

יש לך מושג מה זה 'מים חוזרים'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נזילה סמויה יכולה להיות גם בצינור שמחבר בין המונה לדירה שלכם.
אצלנו הייתה נזילה סמויה בחצר, צינור ישן שנסדק בתוך האדמה.
האינסטלטור חפר עמוק בבוץ כדי להגיע לצינור התקול ולהחליף.

לגבי החזרים מהעיריה -
אם זה בחלק הפרטי שלכם הם לא מחזירים.
אבל אם יש לכם ביטוח מבנה של המשכנתא יש בהחלט סיכוי טוב לקבל משהו.
רק חשוב מאוד לפנות לביטוח לפני שאתם מתקנים, הם שולחים אנשי מקצוע מטעמם.
 
  • תודה
Reactions: szn
  • הוסף לסימניות
  • #31
בתור אחת שעובדת בתאגיד מים,
מציעה לכם:
א. לפנות לתאגיד-לבדוק מתי המד שלכם הוחלף לאחרונה, עפ"י חוק מחויב התאגיד להחליף מד כל 6 שנים,ייתכן והמד שלכם מזייף
2. עפ"י חוק של רשות המים כל חשבון מים מורכב מ2 חלקים הראשון-המים שאתם השתמשתם והשני-המים של הבנין שמתחלקים שווה בשווה בין הדיירים (נקראים צריכה משותפת/הפרשי מדידה)
כדאי לבדוק כמה מופיע לכם בצריכה המשותפת-לרוב זוהי הסיבה להקפצת החשבונות
אם שללתם נזילה,והמד לא ישן תפנו לתאגיד ותדרשו בתוקף בדיקה של איש שטח
ואגב,ממוצע צריכה לנפש הוא 7 קוב לחודשיים....
בהצלחה!
מה זה בדיקה של איש שטח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יש לך מושג מה זה 'מים חוזרים'?
מים שנכנסים למונה ואחכ יוצאים אם לדוגמא יש הפסקת מים המים שחוזרים מחוייבים רק בכניסה לא ביציאה או אם יש שינוי בלחצים המים נכנסים ויוצאים.
 
  • תודה
Reactions: szn

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה