קורונה הייתי ליד חולה קרונה עם מסכה-צריכה בידוד?

  • הוסף לסימניות
  • #21
אתם סוטים מהנושא
אותי לא מענין האם יש או אין לו קרונה
השאלה שלי היא מה לגבי....
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אשמח לדוגמא לבנאדם שאיבד חוש טעם וריח ולא היה מהקורונה
לא מדברת על שאר התסמינים שיכולים לנבוע מסיבות אחרות
תבדקי בכל אתר של ענייני רפואה

תשאלי כמעט כל רופא קלאסי

כולם נותנים לצאת אחרי שלילי למי שלא ידוע לו על מגע עם חולה או תסמינים אחרים כמו חום
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אתם סוטים מהנושא
אותי לא מענין האם יש או אין לו קרונה
השאלה שלי היא מה לגבי....

סבירות וודאית שהוא חולה בקורונה.
הוא לא היה עם מסיכה אז סבירות גבוהה שנדבקת, ולכן את צריכה להכנס לבידוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מרשם לבלימת ההתפרצות:

אבץ 1טבליה של 50 מ"ג
ויטמין D טיפות 10*1000 לשבוע,
אם יש תוצאה חיובית:
יום ראשון 100 טיפות.
ששה ימים 60 טיפות.

יש גם את המשקה של הרבנית קנייבסקי.
מתנצלת שאני סוטה לרגע מנושא האשכול
אבל אנשים, אל תשמעו לעצות כאלה ואחרות, התייעצו רק עם רופא לפני שמחליטים על כמות רצויה של תוסף תזונה ובכלל..

מניסיון אישי מר של אחד מהקרובים אלי שגם שמע ממישהו לקחת כמות מוגזמת של ויטמין די
(סה"כ לקח 5000 ליום למשך תקופה) והרופא שלח אותו לעשות בדיקות בחשש של נזק משמעותי לכליות ולעצמות

הכמות המותרת (כמובן בהוראת רופא) היא עד מקסימום 1,200 יחב"ל ביום ולבעלי השמנת יתר מקסימום 4000
וכאן כתבו 10,000 ליום!! הזוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מתנצלת שאני סוטה לרגע מנושא האשכול
אבל אנשים, אל תשמעו לעצות כאלה ואחרות, התייעצו רק עם רופא לפני שמחליטים על כמות רצויה של תוסף תזונה ובכלל..

מניסיון אישי מר של אחד מהקרובים אלי שגם שמע ממישהו לקחת כמות מוגזמת של ויטמין די
(סה"כ לקח 5000 ליום למשך תקופה) והרופא שלח אותו לעשות בדיקות בחשש של נזק משמעותי לכליות ולעצמות

הכמות המותרת (כמובן בהוראת רופא) היא עד מקסימום 1,200 יחב"ל ביום ולבעלי השמנת יתר מקסימום 4000
וכאן כתבו 10,000 ליום!! הזוי
שימי לב כתבו לשבוע לא ליום
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
שימי לב כתבו לשבוע לא ליום
לא יודעת מה התכוונו ועדיין
10,000 לשבוע זה עדיין גבוה מהמומלץ
גם מי שצריך לקחת 1200 ליום בהוראת רופא (זו הכמות המירבית, יש שמומלץ להם לקחת רק 800)
יוצא שלוקחים עד 8,400 לשבוע

ואגב, כתבו שם
יום ראשון 100 טיפות
שזו כמות עצומה ליום!!!
לשם השוואה ליום הכמות המקסימלית ע"פ 1,000 יחב"ל היא טיפה וחצי
וכאן ממליצים 100 ליום
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לגבי השאלה שנשאלה, אם אדם היה ליד חולה קורונה (ומי שאיבד חוש טעם וריח סבירות גבוהה עד ודאית כי מדובר בקורונה) יש צורך בבידוד שבועיים מיום המפגש.
מה שכן, כשאני נחשפתי לחולה למאומת עשיתי שתי בדיקות שליליות והוצאתי את עצמי מבידוד (כמובן שמקפידה תמיד על מסיכה ומרחק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מתנצלת שאני סוטה לרגע מנושא האשכול
אבל אנשים, אל תשמעו לעצות כאלה ואחרות, התייעצו רק עם רופא לפני שמחליטים על כמות רצויה של תוסף תזונה ובכלל..

מניסיון אישי מר של אחד מהקרובים אלי שגם שמע ממישהו לקחת כמות מוגזמת של ויטמין די
(סה"כ לקח 5000 ליום למשך תקופה) והרופא שלח אותו לעשות בדיקות בחשש של נזק משמעותי לכליות ולעצמות

הכמות המותרת (כמובן בהוראת רופא) היא עד מקסימום 1,200 יחב"ל ביום ולבעלי השמנת יתר מקסימום 4000
וכאן כתבו 10,000 ליום!! הזוי
כל מילה

אולי יש סיכוי להחלמה מהירה יותר מקורונה
אבל ים כאלו כמויות יש סיכוי לא קטן בכלל לפגיעה בלתי הפיכה בכליות

אפשר 2000 יחב"ל ביום [על פי פנימאים ונפרלוגים מומחים]
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לכאורה הולכים ארבעה ימים אחורה,
אם לפני ארבעה ימים היית עם חולה מאומת, את נכנסת לבידוד.
אם לפני יותר מארבעה ימים, אז לא.
ובכל אופן כדאי לשאול רב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
שאלנו את משרד הבריאות.
וזה כשיש סימפטומים לחולה.
ללא סימפטומים - הולכים 7 ימים אחורה מיום האימות לקורונה.
לפי משרד הבריאות
מי ששהה ליד חולה מאומת,
אם יש לו תסמינים: 4 ימים אחורה מהופעת התסמינים
אם אין לו תסמינים: 7 ימים אחורה מהאימות

חייב בבידוד למשך 14 יום מהמפגש האחרון.

בדיקות שליליות ביום החמישי והתשיעי יכולות לזכות באישור לקיצור ימי הבידוד ל 10 ימים.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #36
לכאורה הולכים ארבעה ימים אחורה,
אם לפני ארבעה ימים היית עם חולה מאומת, את נכנסת לבידוד.
אם לפני יותר מארבעה ימים, אז לא.
ובכל אופן כדאי לשאול רב.
זה לא מדויק. אם היית ליד חולה מאומת בתוך 4 ימים מהופעת התסמינים, אתה חייב בבידוד למשך 14 יום מהמפגש האחרון.
בדיקות שליליות ביום החמישי והתשיעי יכולוץ לזכות באישור לקיצור ימי הבידוד ל 10 ימים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
איבוד חוש הריח כמעט. ז"א מריחה רק מקרוב ממש. צינון כבד מאד. האם זה קורונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לפי כללי משרד הבריאות בארץ את צריכה לכאורה להיכנס לבידוד.
לפי כללי ההלכה עדיף לשאול רב שאת סומכת יש מחמירים ויש מקילים בנושא.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
איבוד חוש הריח כמעט. ז"א מריחה רק מקרוב ממש. צינון כבד מאד. האם זה קורונה?
קודם כל אתה צרך לשאול את עצמיך עם זה קורה לך כל צינון(הריי אף אחד לא מכיר אותך רק אתה מכיר)
עם זה לא קורה לך אז פשוט תפנה לעשות בדיקה והיא זאת תוכיח לך עם זה קרונה או לא..............
מקסימום תצא שלילי....
אבל בכל אופן תיתיעעץ עם רופא
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה