תבדקי בכל אתר של ענייני רפואהאשמח לדוגמא לבנאדם שאיבד חוש טעם וריח ולא היה מהקורונה
לא מדברת על שאר התסמינים שיכולים לנבוע מסיבות אחרות
הוא עושה בדיקה?אתם סוטים מהנושא
אותי לא מענין האם יש או אין לו קרונה
השאלה שלי היא מה לגבי....
אתם סוטים מהנושא
אותי לא מענין האם יש או אין לו קרונה
השאלה שלי היא מה לגבי....
מתנצלת שאני סוטה לרגע מנושא האשכולמרשם לבלימת ההתפרצות:
אבץ 1טבליה של 50 מ"ג
ויטמין D טיפות 10*1000 לשבוע,
אם יש תוצאה חיובית:
יום ראשון 100 טיפות.
ששה ימים 60 טיפות.
יש גם את המשקה של הרבנית קנייבסקי.
שימי לב כתבו לשבוע לא ליוםמתנצלת שאני סוטה לרגע מנושא האשכול
אבל אנשים, אל תשמעו לעצות כאלה ואחרות, התייעצו רק עם רופא לפני שמחליטים על כמות רצויה של תוסף תזונה ובכלל..
מניסיון אישי מר של אחד מהקרובים אלי שגם שמע ממישהו לקחת כמות מוגזמת של ויטמין די
(סה"כ לקח 5000 ליום למשך תקופה) והרופא שלח אותו לעשות בדיקות בחשש של נזק משמעותי לכליות ולעצמות
הכמות המותרת (כמובן בהוראת רופא) היא עד מקסימום 1,200 יחב"ל ביום ולבעלי השמנת יתר מקסימום 4000
וכאן כתבו 10,000 ליום!! הזוי
לא יודעת מה התכוונו ועדייןשימי לב כתבו לשבוע לא ליום
שזו כמות עצומה ליום!!!יום ראשון 100 טיפות
כל מילהמתנצלת שאני סוטה לרגע מנושא האשכול
אבל אנשים, אל תשמעו לעצות כאלה ואחרות, התייעצו רק עם רופא לפני שמחליטים על כמות רצויה של תוסף תזונה ובכלל..
מניסיון אישי מר של אחד מהקרובים אלי שגם שמע ממישהו לקחת כמות מוגזמת של ויטמין די
(סה"כ לקח 5000 ליום למשך תקופה) והרופא שלח אותו לעשות בדיקות בחשש של נזק משמעותי לכליות ולעצמות
הכמות המותרת (כמובן בהוראת רופא) היא עד מקסימום 1,200 יחב"ל ביום ולבעלי השמנת יתר מקסימום 4000
וכאן כתבו 10,000 ליום!! הזוי
מי החליט ש4 ימים??לכאורה הולכים ארבעה ימים אחורה,
אם לפני ארבעה ימים היית עם חולה מאומת, את נכנסת לבידוד.
אם לפני יותר מארבעה ימים, אז לא.
ובכל אופן כדאי לשאול רב.
שאלנו את משרד הבריאות.מי החליט ש4 ימים??
לפי משרד הבריאותשאלנו את משרד הבריאות.
וזה כשיש סימפטומים לחולה.
ללא סימפטומים - הולכים 7 ימים אחורה מיום האימות לקורונה.
שימו לב בראש האשכול נכתב שהיום התחילו התסמיניםאם יש לו תסמינים: 4 ימים אחורה מהופעת התסמינים
זה לא מדויק. אם היית ליד חולה מאומת בתוך 4 ימים מהופעת התסמינים, אתה חייב בבידוד למשך 14 יום מהמפגש האחרון.לכאורה הולכים ארבעה ימים אחורה,
אם לפני ארבעה ימים היית עם חולה מאומת, את נכנסת לבידוד.
אם לפני יותר מארבעה ימים, אז לא.
ובכל אופן כדאי לשאול רב.
אשמח לדוגמא לבנאדם שאיבד חוש טעם וריח ולא היה מהקורונה
לא מדברת על שאר התסמינים שיכולים לנבוע מסיבות אחרות
קודם כל אתה צרך לשאול את עצמיך עם זה קורה לך כל צינון(הריי אף אחד לא מכיר אותך רק אתה מכיר)איבוד חוש הריח כמעט. ז"א מריחה רק מקרוב ממש. צינון כבד מאד. האם זה קורונה?
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים