- הוסף לסימניות
- #1
אשתי חיובית כבר כמה ימים, אני לא הרגשתי טוב ויצאתי שלילי. עכשיו נהיה לי טעם מוזר בפה וריח לחלק מהדברים שאני אוכל ומריח.
ההרגשה היא שהבעיה היא לא בלשון אלא בחיבור בין הפה והאף [בחלל הפה מאחורה כזה] לא איבדתי את חוש הטעם עד כה לכן זה קצת מפתיע אותי.
מישהו חווה? כמה זמן עד שזה עובר? יש עצות?
זה יכול גם פתאום להגיע אחרי שמחלימים, נכון?
השאלה היא גם אם להתייחס לעצמי כחולה מהיום [10 ימים], או מאז שלא הרגשתי טוב [מה שיותר מסתבר אפילו שיצאתי שלילי].
ההרגשה היא שהבעיה היא לא בלשון אלא בחיבור בין הפה והאף [בחלל הפה מאחורה כזה] לא איבדתי את חוש הטעם עד כה לכן זה קצת מפתיע אותי.
מישהו חווה? כמה זמן עד שזה עובר? יש עצות?
זה יכול גם פתאום להגיע אחרי שמחלימים, נכון?
השאלה היא גם אם להתייחס לעצמי כחולה מהיום [10 ימים], או מאז שלא הרגשתי טוב [מה שיותר מסתבר אפילו שיצאתי שלילי].
הנושאים החמים