קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
ברגע שזה יגיע לשידוכים כולם ירוצו להתחסן.
ז''א בעוד תקופה השאלה הראשונה שתהיה ב'בירורים'
האם המיועד/ת התחסנו או לא???
 
לטוב או לרע?
רק לטוב.
אתה חושב שפייק כזה מחזיק מעמד יותר מחודשיים?
ואל תדאג, תוך חודשיים שלושה כולם יתחסנו מרצון, רובם הם כאלה שחושבים רק על עצמם וברגע שזה יגע להם משהו בנוחות הכל ימחק - כמו שרבים הרשו לעצמם קולות רבות בקורונה בכל מיני הסברים של ''הנפש חשובה יותר''.

ו
 
לגבי נשים בהריון, אשמח לשמוע מי ממליץ. הציעו לי חיסון במקום העבודה, ואני גם מורה שנפגשת בהמון תלמידות מידי שבוע, ואשמח לשמוע עוד חוות דעת רפואיות.
א.מחקרית זה לא נוסה על נשים בהריון.

ב.לפי ההגיון המדעי , אין שום קשר להריון, ואין סיבה שמשהו יפגע בעובר, לא מבחינת החומרים שנלווים לחיסון ולא הRNA או תהליך ייצור הנוגדנים.

מי שאומר לא להתחסן - חושש מעובדה א'
מי שאומר להתחסן - סומך על עובדה ב.

יש הגיון בלהתחסן , מצד שני הרבה פעמים מגלים דברים חדשים על הגוף ותגובות שלו, ונראה לי שחיסון RNA ככלל מעולם לא נוסה על נשים בהריון , כך שאין בכלל טווח של מחקר.

אישית , לא הייתי מתחסנת לפני שיש נסיון בעולם של כמה חודשים עם הריוניות. גם בהנקה יש מה לחשוש (אם כי פחות)
 
מודרנה מפרסמים את שלב 3 שלהם.
הניסוי נעשה ב-99 מרכזים והנה המסקנות העיקריות שלו:
15,000 קיבלו את החיסון ואותו מספר את הפלצבו.
185 חלו מקבוצת הפלצבו ו-11 מקבוצת החיסון.
מתוך החולים, כ-30 חלו קשה ו-1 נפטר. כולם מקבוצת הפלצבו.
החיסון עבד ביעילות גבוהה גם אצל אנשים מעל גיל 65.
מרבית האנשים קיבלו 2 מנות (96.6%) ורק מיעוטם קיבלו רק מנה אחת.
 
שואלת ברצינות למה אתה קורא לזה סרטון, זו תמונה שהדביקו עליה פסקול.
ודבר שני שים לב שלא שומעים שהוא שואל על חיסון לקורונה,
באותה מידה יכול להיות ששאל האם לקחת ציפרלקס...
נכון שאין הרבה תנועות מצד הגר"ח,
אך אפשר לראות שהידיים זזות והשפתיים נעות כששומעים את קולו,
כך שלא מדובר בתמונה.
יש לי באמת הרבה שאלות ותמיהות בנוגע למידת האמינות של הסרטון
אך תמונה זה לא.
 
חיסונים כידוע הם לא דבר חדש. הם עשרות שנים בשמוש. והם שינו בחסדי שמיים את החיים שלנו בצורה שאנחנו לא מכירים בה מספיק כדי להודות לד' כראוי על התגלית הזו שמצילה אותנו ואת ילדנו מכל כך הרבה סבל ומוות.
מציעה ללמוד איך העולם היה לפני החיסונים - עם אבעבועות שחורות, שחפת, פוליו, טטנוס ושאר המחלות.
כוונתי כמובן הייתה על חיסון הקורונה ולא על החיסונים הרגילים.
 
נכון שאין הרבה תנועות מצד הגר"ח,
אך אפשר לראות שהידיים זזות והשפתיים נעות כששומעים את קולו,
כך שלא מדובר בתמונה.
יש לי באמת הרבה שאלות ותמיהות בנוגע למידת האמינות של הסרטון
אך תמונה זה לא.
ראיתי את התמונה עוד 3 פעמים וזה תמונה לא זז שם כלום והשפתיים של ר חיים מוסתרות עם הפס האפור של הכיתוב כנראה בכוונה ואי אפשר בכלל לראות אם זז או לא! פייק ברמה נמוכה מאוד! אז כמו שאף אחד שמכבד את עצמו לא הביא את זה ראוי שגם פרוג ימחקו את זה.
 
במקרה הזה נס שיש לנו חופש הביטוי במדינה
ברור שאם היה תופעות לוואי, התקשורת הייתה הראשונה לדווח על זה
ובמיוחד שזה נגד המדינה ומשרד הבריאות. הם ירוצו לפרסם את זה !
כמו שרצו לפרסם את אלו שנפתרו לאחרונה והם הזכירו שזה היה אחרי החיסון
נראה לי השתיקה של התקשורת אומרת בצורה הכי ברורה שהחיסון בטוח
 
ראיתי את התמונה עוד 3 פעמים וזה תמונה לא זז שם כלום והשפתיים של ר חיים מוסתרות עם הפס האפור של הכיתוב כנראה בכוונה ואי אפשר בכלל לראות אם זז או לא! פייק ברמה נמוכה מאוד! אז כמו שאף אחד שמכבד את עצמו לא הביא את זה ראוי שגם פרוג ימחקו את זה.
הסתכלתי עכשיו שוב
ואכן לא רואים ממש תזוזה, יתכן שמדובר בתמונה.
 
יש פה אנשים שנהנים מעצם הוויכוח...
כולם ילכו להתחסן בסוף חוץ מאלה שלא נותנים לילדים שלהם גם חיסוני חובה אחרים
הנס הגדול שלנו שהם מיעוט שבמיעוט , כך שיש חסינות עדר בזכות הרוב המוחץ שמתחסן
 
כולם ילכו להתחסן בסוף חוץ מאלה שלא נותנים לילדים שלהם גם חיסוני חובה אחרים
הנס הגדול שלנו שהם מיעוט שבמיעוט
זה גם הנס שלהם.
כי כך יש חסינות עדר כמו שכתבת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה