דרוש מידע הנהג דילג על התחנה ומכחיש...

  • הוסף לסימניות
  • #21
ולגבי משרד המבקר/ועדה לפניות הציבור וכו', זה מצוין בשביל מי שרוצה לקטר. הלואי שזה היה פועל משהו.
כל שנה יוצא ספר עב כרס עם ביקורת על כל מה שזז, מדברים על זה קצת - ואח"כ זה עובר ישר לגנזכי המדינה ולפח האשפה של ההיסטוריה...
אצלנו בשכונה ומדובר בשכונה חדשה שעדיין לא נכנסות איליו תח"צ כראוי החלו בקמפיין של תלונות וכדו' עד שמשרד התחבורה שלחו משך כחודש ויותר כמה פקחים שיעמדו כל יום וידווחו על הקורה ואכן כיום הקו שנכנס שם הינו התדיר ביותר בעיר, וכן הקווים הבינעירוני הולכים לשנות מסלולים בכדי להתאים לשכונה צידית זו.
וכל זאת למה ?
כי אצלנו קלטו שללא שמישהוא למעלה לא יחטוף הרי שדבר לא יזוז, כל תלונה הועברה מיד גם לוועדה לתלונות הציבור וגם למבקר המדינה.
אותו דבר בפיתוח הסביבתי שמשום מה העירייה התמהמהה מלעשותו כל תלונה ופניה שנשלחה אל אחד הנציגים ו/או ראש העיר ושות' נשלחה בו זמנית העתק למבקר ולוועדה, ועובדה שעניינים החלו לזוז באינטסיביות.

ולא ביררתי מספיק אבל כמדומני שמי שצובר תלונות מכל סוג שהוא מפסיד נקודות בחלוקת תקציבים ובמכרזים למיניהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
הסיבה שהם עושים את זה כל כך הרבה זה בגלל אנשים שאומרים:"טוב מה יצא לי מזה..." חייבים להתלונן אמנם בדרך כלל אין אמצעי תיעוד מה שבציבור הכללי פשוט יותר, שולפים פלאפון ומתעדים ויש להם הוכחה, בלי הוכחה זה פחות אפקטיבי אבל עדיין שווה, כדי שהנהגים יבינו שהציבור החרדי יודע להתלונן ואם הם ידלגו על תחנות וכו' יתלוננו עליהם הם עלולים להפסיד, אולי כך התופעה תמוגר
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אם כולם יתלוננו התופעה הזו אולי תיפסק.

(כן, תופעה)

איזו תופעה?
לא דילגו על התחנה.
עצר אוטובוס אחד, ולא שניהם.
אני חושבת שזה יהיה טירוף, אם כל האוטובוסים יעצרו בכל התחנות.
אחד הדברים הטובים בעיני, כשמוציאים כמה אוטובוסים באותה שעה,
זה שכל אוטובוס עוצר רק בחלק מהתחנות, והכל זורם מהר יותר.

יש הרבה על מה להתלונן בתח"צ.
אבל למה לירות לעצמנו ברגליים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
בחול המועד נסעתי מבית שמש לירושלים
האוטובוס היה מלא ב2/3 בערך
שקט ורגוע
תוך כדי אנו שמים לב שהנהג באופן אדיש דילג על תחנה עמוסה בילדים קטנים
בעלי פנה אליו בתביעה למה הוא מדלג
והצטרף אליו אדם נוסף
הנהג כמובן התחיל לצרוח שהאוטובוס מלא וכו וכו ולא יגידו לו מה לעשות והדמים את המנוע כי" בוא בוא תיהיה הנהג במקומי" כמה שניסו לדבר איתו רגוע ובכבוד- הוא פשוט איבד את הצפון שאג והשתולל
הסיפור נגמר כשבעלי אמר לו אין בעיה מזמין משטרה לא על זה שעצרת והדממת מנוע אלא על זה שדיברת בטלפון בנסיעה ואסור לך" כאן הוא נעצר
הרווח היה שבתחנות הבאות העלה יופי את כל הנוסעים..
תדעו לכם שאם הנוסעים בתוך האוטובוס יהיו ערניים ואכפתיים ובכבוד ידרשו לדעת למה הוא מדלג, ויספרו כמה מקומות פנויים יש בתוך האוטובוס
הנהג יוכל לרדת בצורה זו אחרת מהעץ, ולפחות בתחנות הבאות יעצור...
אנא פיתחו עיניים ולב-----
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
בד"כ כשהאוטובוס הוא לא של החברה קשה עד בלתי אפשרי לקבל תשובה הוגנת. יום יבוא ומפעילי התח"צ יקחו אחריות גם על הנהגים/אבידות במפעילי המשנה...
עלי סגר הנהג את תא המטען בטענה שאני מתעכבת יותר מידי... כאילו המזגן שם עובד יותר טוב או משו שיש לי מה להתעכב... כיוון שזה היה אוטובוס לא של החברה המפעילה ויתרתי על התלונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני פונה ישר למשרד התחבורה , והם כבר מתלונינים לחברה וממילא לנהג..
היה פעם שקיבלתי תשובה שע"פ הרישום הנסיעה בוצעה כנדרש
שלחתי להם שוב תגובה זועמת איך זה יכול להיות כזה דבר שאני הייתי בתחנה והאוטובוס לא יצא
ואז קיבלתי מכתב נוסף שבדקו את זה והחברה תיקנס

אז אל תוותרו ותשלחו ישר למשרד התחבורה ותכתבו שהחברה משקרת וכו וכו, הם יצטרכו להראות שהרכב עצר
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מצורף קישור מוכן לשליחת פניות למשרד התחבורה ולפניות הציבור בכנסת .
מייל של הרב מקלב סגן שר התחבורה sgan (: mot.gov.il
מייל של שרת התחבורה רגב mregev (: knesset.gov.il
קישור למשרד התחבורה
https://forms.gov.il/globaldata/get...x?formtype=<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

קישור ליחידה לפניות הציבור בכנסת,


מייל של הרב יעקב טסלר נציב תלונות הציבור Ytesler (: knesset.gov.il
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
איזו תופעה?
לא דילגו על התחנה.
עצר אוטובוס אחד, ולא שניהם.
אני חושבת שזה יהיה טירוף, אם כל האוטובוסים יעצרו בכל התחנות.
אחד הדברים הטובים בעיני, כשמוציאים כמה אוטובוסים באותה שעה,
זה שכל אוטובוס עוצר רק בחלק מהתחנות, והכל זורם מהר יותר.

יש הרבה על מה להתלונן בתח"צ.
אבל למה לירות לעצמנו ברגליים?


אם אתה שואל "איזו תופעה" כנראה אינך מרבה להשתמש בתחבורה ציבורית.

אני מתכוונת כמובן לצופעה של נהגים המדלגים על תחנות ולא כי יש אוטובוס נוסף, אלא כי בא להם!
תופעה מוכרת וידועה לכל מי שנוסע באוטובוס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אם אתה שואל "איזו תופעה" כנראה אינך מרבה להשתמש בתחבורה ציבורית.

אני מתכוונת כמובן לצופעה של נהגים המדלגים על תחנות ולא כי יש אוטובוס נוסף, אלא כי בא להם!
תופעה מוכרת וידועה לכל מי שנוסע באוטובוס.
אבל לא זה המקרה המתואר כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אם אתה שואל "איזו תופעה" כנראה אינך מרבה להשתמש בתחבורה ציבורית.

אני מתכוונת כמובן לצופעה של נהגים המדלגים על תחנות ולא כי יש אוטובוס נוסף, אלא כי בא להם!
תופעה מוכרת וידועה לכל מי שנוסע באוטובוס.

תקראי שוב את ההודעה הפותחת.

על דילוג תחנות כשאין אוטובוס נוסף, בוודאי שיש להתלונן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כל דיווח כזה שמתגלה כנכון מנכה משכר הנהג 600 ש"ח.
לא ידעתי :eek:
מהיום אם תהיה לי בעיה עם האוטובוס אני אחשוב כמה פעמים האם שווה להתקשר ולהתלונן ולגרום לנהג להפסד כספי גדול כל כך, או שאולי הפעם אפשר לוותר ולחכות עוד חצי שעה לאוטובוס הבא.
נקודה למחשבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
@אלעזר 1 ישר כח גדול שהעלית את הנושא זה מאד מכעיס אותי כל הענין הזה שנהגים עושים מה בא להם
רק היום אישתי היתה בתחנה במ"ע לעלות על אוטובוס פנימי, הנהג עצר והיא הלכה לכיוון הדלת האחורית, אז משום מה הנהג החליט לברוח, חוצפה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לא ידעתי :eek:
מהיום אם תהיה לי בעיה עם האוטובוס אני אחשוב כמה פעמים האם שווה להתקשר ולהתלונן ולגרום לנהג להפסד כספי גדול כל כך, או שאולי הפעם אפשר לוותר ולחכות עוד חצי שעה לאוטובוס הבא.
נקודה למחשבה!
ובגללך ואנשים כמוך הם עושים מה שבא להם ומפסידים לאנשים כסף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בכאלה מקרים שוה לקחת מונית ולשמור את הקבלה.
כבר קיבלתי החזרים כמה פעמים (נראה לי בתנאי שהיתה המתנה של שעה)
לי פעם אוטובוס לא עצר, והוא היה האוטובוס האחרון, לקחתי מונית וקוים החזירו לי 130 שקל דמי מונית
תתלוננו
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לא ידעתי :eek:
מהיום אם תהיה לי בעיה עם האוטובוס אני אחשוב כמה פעמים האם שווה להתקשר ולהתלונן ולגרום לנהג להפסד כספי גדול כל כך, או שאולי הפעם אפשר לוותר ולחכות עוד חצי שעה לאוטובוס הבא.
נקודה למחשבה!
מהיום בל''נ אני לא אחשוב פעמיים ואתלונן מיד....
הנהג לא עושה לך טובה שהוא עוצר, זה חובתו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה