- הוסף לסימניות
- #21
אצלנו בשכונה ומדובר בשכונה חדשה שעדיין לא נכנסות איליו תח"צ כראוי החלו בקמפיין של תלונות וכדו' עד שמשרד התחבורה שלחו משך כחודש ויותר כמה פקחים שיעמדו כל יום וידווחו על הקורה ואכן כיום הקו שנכנס שם הינו התדיר ביותר בעיר, וכן הקווים הבינעירוני הולכים לשנות מסלולים בכדי להתאים לשכונה צידית זו.ולגבי משרד המבקר/ועדה לפניות הציבור וכו', זה מצוין בשביל מי שרוצה לקטר. הלואי שזה היה פועל משהו.
כל שנה יוצא ספר עב כרס עם ביקורת על כל מה שזז, מדברים על זה קצת - ואח"כ זה עובר ישר לגנזכי המדינה ולפח האשפה של ההיסטוריה...
וכל זאת למה ?
כי אצלנו קלטו שללא שמישהוא למעלה לא יחטוף הרי שדבר לא יזוז, כל תלונה הועברה מיד גם לוועדה לתלונות הציבור וגם למבקר המדינה.
אותו דבר בפיתוח הסביבתי שמשום מה העירייה התמהמהה מלעשותו כל תלונה ופניה שנשלחה אל אחד הנציגים ו/או ראש העיר ושות' נשלחה בו זמנית העתק למבקר ולוועדה, ועובדה שעניינים החלו לזוז באינטסיביות.
ולא ביררתי מספיק אבל כמדומני שמי שצובר תלונות מכל סוג שהוא מפסיד נקודות בחלוקת תקציבים ובמכרזים למיניהם.
הנושאים החמים