דרוש מידע השם שיבחר יזכה ב100 ש''ח...כנסו ואולי תבריקו....

  • הוסף לסימניות
  • #62
בלת''ק
הנה עוד שם מקווה שלא כתבו אותו כבר

מעשה בחמישה בלונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
יש כמה אנשים בפורום הסמוך שזאת העבודה שלהם
אולי נעשה לכל עבודה שאנחנו צריכים תחרות ונקבל את השרות ללא תמורה.

צלמו את הילדים שלי וקבלו גלידה
עצבו לי לוגו לעסק ואתן לכם זיכוי ע"ס 100 ש"ח
תעצבו לי יח"ד ואתן לכם סיבוב מנוחה 10 דקות על הספה בסלון שלי

:)


זה שירות שעולה כסף!
החלטתם לעשות תחרות?- לפחות תתגמלו את נותן הרעיון במשהו הגיוני
לא כי הוא עשה לכם את העבודה בשביל כסף
אלא כי הוא עשה לכם שרות שעולה כסף!!

כואב לי הזילזול בבעלי מקצוע!
לעניות דעתי, זה לא זלזול.
אם ניתן להשיג משהו בחינם או במחיר מאד זול, למה לא לעשות זאת?
זה שישנם בעלי מקצוע שלמדו לעשות זאת וע"כ הם גם גובים סכום מכובד בעבור השירות שלהם, כבודם במקומם מונח, אך אין זה אמור למנוע מעמך ישראל לחפש חלופות בצורה יצירתית ע"מ לחסוך את סכום הכסף הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
בלונדוזר:p
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אך אין זה אמור למנוע מעמך ישראל לחפש חלופות בצורה יצירתית ע"מ לחסוך את סכום הכסף הזה.
צודקת בהחלט!
אבל אם קבלת את התמורה בצורה הכי יצירתית שאפשר,
עדיין מצידך איך את לא חושבת שמגיע איזה שהי תמורה הולמת לאותו/אותה אחת שנתן לך אותה ..?
לא דברתי על אלפי שקלים שמשלמים לקופירייטר עם מקצוע. אבל..
ושוב אני לא מתכוונת דווקא לכאן זה בכללי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
לעניות דעתי, זה לא זלזול.
אם ניתן להשיג משהו בחינם או במחיר מאד זול, למה לא לעשות זאת?
זה שישנם בעלי מקצוע שלמדו לעשות זאת וע"כ הם גם גובים סכום מכובד בעבור השירות שלהם, כבודם במקומם מונח, אך אין זה אמור למנוע מעמך ישראל לחפש חלופות בצורה יצירתית ע"מ לחסוך את סכום הכסף הזה.
כסף זה לא יחסוך!
עסק שרוצה להצליח צריך מיתוג מקצועי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
סליחה שאני משביתה שמחות

נשמע לכם הגיוני לעשות תחרות שמות בעד 100 ש"ח???
לא הגיוני
אבל נראה לי לעזור למשהו בבחירת שם גם תמורת כלום זה כן הגיוני...
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
צודקת בהחלט!
אבל אם קבלת את התמורה בצורה הכי יצירתית שאפשר,
עדיין מצידך איך את לא חושבת שמגיע איזה שהי תמורה הולמת לאותו/אותה אחת שנתן לך אותה ..?
ושוב אני לא מתכוונת דווקא לכאן זה בכללי..
אם יהודים טובים הסכימו לכתוב רעיונות ב100 ש"ח, חזקה עליהם שהתמורה הזאת הולמת את המאמץ המחשבתי שהם היו מוכנים להשקיע עבור הבקשה.
אני חושבת שלא הכל מתחיל ונגמר בכסף, יש משהו יפה ואפילו יהודי בפורום שכולו נתינה, גם אם הוא יהיה ללא תמורה כלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אני חושבת שלא הכל מתחיל ונגמר בכסף, יש משהו יפה ואפילו יהודי בפורום שכולו נתינה, גם אם הוא יהיה ללא תמורה כלל.
כל מילה!
חסד על זה העולם עומד
אבל לא אני זאת שמבקשת, אם הייתי עושה בשביל כסף לא הייתי נכנסת בכלל (ושוב לא דווקא קשור לכאן אלא בכללי)
רק אני חושבת שמצד המקבל הוא אמור להרגיש שקיבל מתנה מדהימה אז מן היושר/ או איך שתקראי לזה תתגמל בהתאם..
טוב אני סיימתי להתדיין עלזה כאן
עריכה: ומפרגנת הכי בעולם מלאנטה הצלחות לכולם!
ולקינוח;)
בלאנטה
בלוןמנטה
בלונטו
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #77
כסף זה לא יחסוך!
עסק שרוצה להצליח צריך מיתוג מקצועי.
מי אומר?
לכל כלל יש יוצא מן הכלל, גם לכלל הזה (:
וולט דיסני למשל, אני לא בטוחה בכלל שהוא לקח קופירייטר מוכשר ומבטיח ובכל אופן הצליח להגיע לאן שהוא הגיע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
מי שמעלה פה תשובות עושה את זה להנאתו.
כמו מי שנהנה לפתור סודוקו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה