דרוש מידע לא מצליחים להירדם-מלטונין

  • הוסף לסימניות
  • #1
רציתי להמליץ על המלטונין, אותי אישית זה פשוט הציל, הגדול שלי הגיע לגיל שהוא כבר לא נח בצהריים בשבת הוא נח איתנו ואז במוצאי שבת הוא פשוט לא מצליח להירדם לפני 2 בלילה, ולא נדבר איך התנהל יום ראשון.... התחלתי לאחרונה להביא לו מלטונין לילדים במוצאי שבת, הילד פשוט נרדם, לא ייאמן, ממליצה ממש, כמובן לא להגזים רק מתי שממש אין ברירה אחרת.
עד שהתחלתי להשתמש בזה לא האמנתי שזה כל כך יעיל, מקווה שהמידע הזה יעזור למישהו, אשמח לשמוע אם כן.... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מקווה שאת יודעת שזה ממש לא מומלץ לסתם לילות שלא נרדמים
מאוד מובן שילד שנח צהריים זה משבש לו את המערכת וקשה לו להירדם
זה טבעי,
הגיוני שייקח לו המון זמן

אבל אם אין לו בעיית שינה ולא בהמלצת רופא לא כדאי למהר להתלהב מזה
נכון, זה עושה פלאים
אבל למי שיש צורך ובעייה.

אני לא יודעת בן כמה הגדול שאת מדברת עליו אבל נשמע בערך 2-3
וזה עוד יותר לא מומלץ
אלה שנים שהמוח גדל ונבנה
יש הרבה רופאים בכירים שבשום אופן לא מאשרים עד גיל 2 או 3 להשתמש בזה.





על החתום אמא לילדה עם בעיית שינה לא קלה בכלל
שמנסים כל דבר אפשרי על מנת להימנע מזה
וכשאנחנו מביאים אז מביאים שמינית כדור (חוצים לרבע ואז שוב לחצי)

אם את מחליטה ומשתמשת תדעי שאפשר כמות קטנה ממש ולרוב זה מספיק.

רק בריאות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מנסיון מאוד עוזר.
אבל מקשה לקום בבוקר.
אם אין ברירה לקחת מספיק מוקדם שלא יפריע לקום בבוקר. וכמות קטנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
רציתי להמליץ על המלטונין, אותי אישית זה פשוט הציל, הגדול שלי הגיע לגיל שהוא כבר לא נח בצהריים בשבת הוא נח איתנו ואז במוצאי שבת הוא פשוט לא מצליח להירדם לפני 2 בלילה, ולא נדבר איך התנהל יום ראשון.... התחלתי לאחרונה להביא לו מלטונין לילדים במוצאי שבת, הילד פשוט נרדם, לא ייאמן, ממליצה ממש, כמובן לא להגזים רק מתי שממש אין ברירה אחרת.
עד שהתחלתי להשתמש בזה לא האמנתי שזה כל כך יעיל, מקווה שהמידע הזה יעזור למישהו, אשמח לשמוע אם כן.... :)
נראה לי שכדאי להתייעץ עם רופא לפני כזה פתרון. שמעתי שהכדורים האלו מאוד לא בריאים.
יש פתרונות יותר פשוטים מלתת לילד תרופות. לדוגמא ללכת עם הילדים לגינה כדי שיתעייפו, וכדו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מיעוץ עם פסיכיאטרית מוערכת, אין בעיה רפואית להשתמש כשצריך.
גם לא בתקופה ארוכה.
ואם את משתמשת ב'מל-או-צ'ו' של מקסי הלס,
ניתן לפורר ממש. לפעמים הוא יעיל גם בכמות של שמינית שבשמינית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מיעוץ עם פסיכיאטרית מוערכת, אין בעיה רפואית להשתמש כשצריך.
גם לא בתקופה ארוכה.
ואם את משתמשת ב'מל-או-צ'ו' של מקסי הלס,
ניתן לפורר ממש. לפעמים הוא יעיל גם בכמות של שמינית שבשמינית.
אני גם שאלתי רופאת ילדים ממש טובה
לילד שיש לו ממש בעיה להירדם (או כאלה שלוקחים מלטונין וממש קשה להרדם)
היא אמרה שאפשר לקחת ואפילו נתנה מירשם
צריך להבין שמחסור בשינה גורם גם לתופעות לא קלות
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מאיפה הבאתם את זה שזה לא בריא?
אני שמעתי שזה מוצר בריא לחלוטין.
ההסתייגות היחידה היא מחשש מתלות.
לא חייבים להיות תמיד אלו שנמנעים מכל דבר ונזהרים יתר על המידה.
זה בסך הכל אותו הורמון שמתפתח לבד בגוף בצורתו הטבעית.
כאילו. דייייי!
למה לעשות מצפון לאימהות?
עד שמצאו משהו טבעי שכל כך מסייע.
תודה ה'. וזהו.

ייתכן ולא כולן כאן מדברות על אותו מוצר.
יכול להיות שכאן בארץ משווקים מוצר אחר שאינו מומלץ לילדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לפי מיטב ידיעתי מדובר בהורמון שמופרש באופן נורמלי בגוף, כמובן צריך להתאים את המינון לגיל הילד וכו' וכן אם יש לילד בעיית שינה יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שאין סיבה אחרת בריאותית שמפריעה לילד לישון, בארהב השימוש בהורמון נפוץ יותר מבארץ, במקרה שלי מדובר בmel-o-chew של מקסי הלט' שמומלץ לשימוש בילדים, אחת הבעיות בשימוש תדיר זה שקשה יותר לגוף לייצר את ההורמון לכן לא כדאי להגזים, בכל מקרה לא חושבת שמסוכן יותר מאקמולי וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לפי מיטב ידיעתי מדובר בהורמון שמופרש באופן נורמלי בגוף, כמובן צריך להתאים את המינון לגיל הילד וכו' וכן אם יש לילד בעיית שינה יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שאין סיבה אחרת בריאותית שמפריעה לילד לישון, בארהב השימוש בהורמון נפוץ יותר מבארץ, במקרה שלי מדובר בmel-o-chew של מקסי הלט' שמומלץ לשימוש בילדים, אחת הבעיות בשימוש תדיר זה שקשה יותר לגוף לייצר את ההורמון לכן לא כדאי להגזים, בכל מקרה לא חושבת שמסוכן יותר מאקמולי וכו'
יש הרבה הורמונים שמופרשים באופן נורמלי בגוף, ולמרות זאת לא לוקחים אותם בחופשיות באופן מלאכותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש הרבה הורמונים שמופרשים באופן נורמלי בגוף, ולמרות זאת לא לוקחים אותם בחופשיות באופן מלאכותי.
כמובן שאין לקחת באופן חופשי, חשוב להקפיד על מינונים מותאמים, את מתמודדת עם בעיה דומה? כי לא נראה שניסית לבדוק את הנושא
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כמובן שאין לקחת באופן חופשי, חשוב להקפיד על מינונים מותאמים, את מתמודדת עם בעיה דומה? כי לא נראה שניסית לבדוק את הנושא
ניסיתי בהחלט, ורופא ילדים לא המליץ לילדים שלא הוכח שזו הבעיה שלהם, לקחת מלטונין ככדור שינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מחפשת לקנות כמות קטנה של כדורים במודיעין עילית
רוצה לנסות ולא רוצה לקנות קופסא שלימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אפשר לקנות מלטונין של סולגאר שמגיע בצורת טיפות עם טפטפת, בטעם אוכמניות ובכשרות מהדרין. כך אפשר לשלוט במינון.
20210502_115449.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מאיזו סיבה?
מהסיבה שאין למכירה בארץ ולכן אין לו איך לרשום לה את זה.
המכירה של זה היא פיראטית ממי שמייבא לבד מחו"ל.
אני התייעצתי עם רוקח ורופא ושניהם אומרים שסבבה לגמרי. רק לראות לא לקחת בקביעות. כדי לא לפתח תלות.
ההבדל בין שמינית כדור ל-5 כדורים הוא מינורי.
שניהם מינונים נמוכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מיעוץ עם פסיכיאטרית מוערכת, אין בעיה רפואית להשתמש כשצריך.
גם לא בתקופה ארוכה.
ואם את משתמשת ב'מל-או-צ'ו' של מקסי הלס,
ניתן לפורר ממש. לפעמים הוא יעיל גם בכמות של שמינית שבשמינית.
איך יודעים מה המינון לתת מהמלאו צו' - ואיפה קונים אותו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
רק לראות לא לקחת בקביעות. כדי לא לפתח תלות.

לא ראיתי שמתפתחת תלות.
נתתי לילד מגיל 4-5, כדי למנוע בעיות רבות אחרות שנבעו מחוסר השינה.
התחלנו במינון קטן מאד ועלינו בהדרגה.
בגיל 12 כבר היינו ב3 מ"ג (ילד גדול וגבוה לגילו.)
התחלנו אז תוכנית גמילה והיום בן 13 לוקח רבע מ"ג בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מאיזה גיל מותר לתת את זה?
יש לי ילד בן שנה שישן גרוע מאוד, מתאים לנו לילה אחד בשבוע לתת לו ולאפשר לנו להתאושש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא ראיתי שמתפתחת תלות.
נתתי לילד מגיל 4-5, כדי למנוע בעיות רבות אחרות שנבעו מחוסר השינה.
התחלנו במינון קטן מאד ועלינו בהדרגה.
בגיל 12 כבר היינו ב3 מ"ג (ילד גדול וגבוה לגילו.)
התחלנו אז תוכנית גמילה והיום בן 13 לוקח רבע מ"ג בלבד.
אז כן ראית תלות לפי זה... לא?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה