מידע שימושי מה שעזר לנו עם האטופיק...

אנחנו התחלנו עכשיו ניסיון עם קורטיזון- אלוקום קרם, בליווי רופאה טובה.
(בעבר ניסינו סוג אחר של קורטיזון ואחרי שבוע הכל חזר הרבה יותר גרוע...)
בינתיים מרוצים מכל רגע!
הילד שתמיד עצבני, בוכה ומגרד פשוט פורח!!!
קפץ מאד מבחינה התפתחותית בשבוע הזה, לדעתי כי לא צריך להיות עסוק בכאב.
בקיצור, תודה רבה לכל אלה כאן בפורום ששכנעו אותי לא לפחד מקורטיזון בשימוש זהיר.
כמובן ממשיכים עם הקרמים מינימום 4 פעמים ביום.
 
ראיתי שמאוד המלצתם על שימוש ב א-דרמה (עד עכשיו השתמשתי באקווה קרם)
האם התכוונתם למוצר הזה? ואם ידוע לכם איפה אפשר להשיג אותו במחיר הכי זול (בבית מרקחת / סופר פארם)

בנוגע לא-דרמה, מכיל שיבולת שועל ויש כאלה שרגישים לזה,
אני באופן אישי חשדתי שלתינוק לא טוב שיבולת שועל והפסקתי להשתמש בא-דרמה ונהיה יותר טוב
 
אנחנו התחלנו עכשיו ניסיון עם קורטיזון- אלוקום קרם, בליווי רופאה טובה.
(בעבר ניסינו סוג אחר של קורטיזון ואחרי שבוע הכל חזר הרבה יותר גרוע...)
בינתיים מרוצים מכל רגע!
הילד שתמיד עצבני, בוכה ומגרד פשוט פורח!!!
קפץ מאד מבחינה התפתחותית בשבוע הזה, לדעתי כי לא צריך להיות עסוק בכאב.
בקיצור, תודה רבה לכל אלה כאן בפורום ששכנעו אותי לא לפחד מקורטיזון בשימוש זהיר.
כמובן ממשיכים עם הקרמים מינימום 4 פעמים ביום.
רק אל תפסיקו בבום.
תרדו לאט לאט, בהדרגה.
וכשאתם יורדים, תשתמשו בסיקפלאסט במקביל (פעם אחת ביום במקום קרם שימו סיקפלאסט)
 
רק אל תפסיקו בבום.
תרדו לאט לאט, בהדרגה.
וכשאתם יורדים, תשתמשו בסיקפלאסט במקביל (פעם אחת ביום במקום קרם שימו סיקפלאסט)

הוראות הרופאה היו לשים במשך 5 ימים פעם ביום,
ואח"כ פעמיים בשבוע למשך 6 שבועות.
נשמע הגיוני?
אג"ב הרופאה ורד מולכו, קיבלתי עליה המלצות כאן באתר.
מישהו ניסה ויודע שאכן טובה?
 
הוראות הרופאה היו לשים במשך 5 ימים פעם ביום,
ואח"כ פעמיים בשבוע למשך 6 שבועות.
נשמע הגיוני?
אג"ב הרופאה ורד מולכו, קיבלתי עליה המלצות כאן באתר.
מישהו ניסה ויודע שאכן טובה?
מצוין.
אכן נתנה לך הדרגה....

היא רופאה מעולה , באופן כללי .
 
חייבת להוסיף שאחיינית שלי, אחרי המלצה שלנו ניסתה את הבפנטן פלוס לסבוריאה -
ועזר לה מאד מאד!
כך ששווה לנסות גם לזה.
 
ומה שלא יהיה חוץ מקרם לחות מאד כדאי גם משחה טיפולית קלה שאינה מכילה סטרואידים לשימוש יומיומי, למשל בפנטן פלוס או סיקפלאסט.
בפנטן שמים כל יום?
אני מורחת פעמיים ביום ליפיקאר, אבל מדי פעם יש פתאום אדמומיות ופריחה.
לא רואה שהבפנטן עוזר משהו.
מה עוד לנסות חוץ מאלוקום (יש לי טיפות)?
משחה אנטיביוטית?
אלומיצין עדיף?
קצת אבודה בנושא המשחות הטיפוליות. לא הבנתי מה למרוח ומתי.
תודה
 
בפנטן שמים כל יום?
אני מורחת פעמיים ביום ליפיקאר, אבל מדי פעם יש פתאום אדמומיות ופריחה.
לא רואה שהבפנטן עוזר משהו.
מה עוד לנסות חוץ מאלוקום (יש לי טיפות)?
משחה אנטיביוטית?
אלומיצין עדיף?
קצת אבודה בנושא המשחות הטיפוליות. לא הבנתי מה למרוח ומתי.
תודה
אלוקום הוא פצצת סטרואידים.
תזהרי ממנו.
אם זה רק אדמומית אז רק תמשיכי עם הליפיקאר.
אם זה ברמה גבוהה יותר את צריכה משהו עדין.
גמני לא ראיתי שבפנטן עוזר. גם לא בפנטן פלוס.
אם יש אפשרות אז אינוטיול מאוד עוזר.
 
אלוקום הוא פצצת סטרואידים.
תזהרי ממנו.
אם זה רק אדמומית אז רק תמשיכי עם הליפיקאר.
אם זה ברמה גבוהה יותר את צריכה משהו עדין.
גמני לא ראיתי שבפנטן עוזר. גם לא בפנטן פלוס.
אם יש אפשרות אז אינוטיול מאוד עוזר.
הקצינו פה עם ההסתכלות על אלוקום
ברור שלא שמים כשלא צריך ולא בשימוש יומיומי
אבל יש מצבים שצריך ועדיף לשים אלוקום וכדו' מאשר להישאר עם הפצעים זה יהיה יותר מסוכן
אם אלוקום היה מסוכן הרופאים לא היו נותנים את זה
 
בפנטן שמים כל יום?
אני מורחת פעמיים ביום ליפיקאר, אבל מדי פעם יש פתאום אדמומיות ופריחה.
לא רואה שהבפנטן עוזר משהו.
מה עוד לנסות חוץ מאלוקום (יש לי טיפות)?
משחה אנטיביוטית?
אלומיצין עדיף?
קצת אבודה בנושא המשחות הטיפוליות. לא הבנתי מה למרוח ומתי.
תודה
ניסית את הביפנטן פלוס, או הביטפנטן הרגיל?

וגם, ניסית להוריד מוצרי חלב? אנחנו ראינו שהם מרעים את המצב.
אבל כל הנושא אטופיק הוא ניסוי, טעיה, ותפילה...

אם אלוקום היה מסוכן הרופאים לא היו נותנים את זה
זאת אחת הבדיחות הטובות ששמעתי :eek:
 
אלוקום הוא פצצת סטרואידים.
תזהרי ממנו.
אם זה רק אדמומית אז רק תמשיכי עם הליפיקאר.
אם זה ברמה גבוהה יותר את צריכה משהו עדין.
גמני לא ראיתי שבפנטן עוזר. גם לא בפנטן פלוס.
אם יש אפשרות אז אינוטיול מאוד עוזר.
אני גם חושבת שאינוטיול טובה מאוד יחסית לשאר המשחות, מה התכוונת "אם יש אפשרות"?
 
בלת"ק
יש את המשחה המעורבת של ד"ר אביקם הראל
מאוד מאוד עוזר.
זה 3 משחות מעורבות על בסיס אנטביוטיקה ,לחות,וקרטיזון יחסית נמוך
אצלי זה בשימוש מעל 10 שנים ב"ה עוזר מאוד.
 
הקצינו פה עם ההסתכלות על אלוקום
ברור שלא שמים כשלא צריך ולא בשימוש יומיומי
אבל יש מצבים שצריך ועדיף לשים אלוקום וכדו' מאשר להישאר עם הפצעים זה יהיה יותר מסוכן
אם אלוקום היה מסוכן הרופאים לא היו נותנים את זה
ניסית את הביפנטן פלוס, או הביטפנטן הרגיל?

וגם, ניסית להוריד מוצרי חלב? אנחנו ראינו שהם מרעים את המצב.
אבל כל הנושא אטופיק הוא ניסוי, טעיה, ותפילה...


זאת אחת הבדיחות הטובות ששמעתי :eek:
הרופאים רוצים להרעיל אותנו...ברור
אגב רק באטופיק הרופאים מסוכנים או בכל דבר?!
 
יש קרם ממ שמוצלח בשם 'אקווס לבן' - מוכרים בבית מרקחת. למרוח אחרי מקלחת כשהעור עדיין לח.
ויש סבון גוף מוצלח ביותר, בשם 'לקטופיל' מוכרים בבית מרקחת / סופר פארם. - די יקר, אבל שווה כל שקל , יעיל מאוד
ומיוצר במיוחד לעור רגיש. מרענן מאוד!!
בהצלחה
 
בלת"ק
יש את המשחה המעורבת של ד"ר אביקם הראל
מאוד מאוד עוזר.
זה 3 משחות מעורבות על בסיס אנטביוטיקה ,לחות,וקרטיזון יחסית נמוך
אצלי זה בשימוש מעל 10 שנים ב"ה עוזר מאוד.
מצטרפת להמלצה.
אצלינו במשפחה המרשם הזה עובר כבר יותר מ-20 שנה.
ואצלי בבית כ-13 שנים.

הצלת נפשות.
כפשוטו.
 
על מה התכוונת
 
מה שעוד עוזר , לאכול בריא , בלי כל הסוכר שלא בריא לאף אחד...
לא קל , אבל שווה!!
 
הבנתי (:
 
בקשר לדר אביקם הראל, לא מכירה אותו.
רק אומרת שכל רוקח משחות פרטיות שמכר לאנשים משחות בתואנה שהיא במינון קטן של סטרואידים (קורטיזון), או אפילו כאלו שנשבעו שזו משחת קסם ללא סטרואידים. כשמשרד הבריאות לקח את המשחה למעבדה התברר שזה לא קצת.. יותר בכיוון של אלוקום.
@גלבוע תדע להרחיב לכם בנושא.

בנוגע לאלוקום, אמרתי את זה כדי שיבקשו מהרופא משחה אחרת.
דרמקומבין היא עם פחות סטרואידים.
בטא קורטן יותר מדרמקומבין אבל פחות מאלוקום.
יש מדרג של סטרואידים, מאוד נוח לרופא להפציץ ישר עם התותח הכבד,
אבל במקרה של ילד אטופיק זה לא כמו ילד שיש לו פריחה חד פעמית, זה אומר סטרואידים במינון תמידי, ולכן כדי לא להרוס את העור, כדאי לנסות להימנע כמה שיותר, ואם להשתמש אז בהדרגה.

@ראש צוות לשימושך טבלת משחות סטרואידיות:
אפלומיצין באמת עדיף על אלוקום, אם כי יש לו גם מרכיב אנטיביוטי, שלא בהכרח את צריכה אותו בפצעים סגורים.
משחות סטראודיות.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה