דרוש מידע פתרון חוקי לתנאי של 'כושר ההשתכרות'

לגבי מיזם שמורה במבול.
אם הייתי משויכת לשם, היה לי קשה מאד לשבות עכשיו.
במיוחד אם אני בתחומים הקשים כיום בשוק: עובדות הייטק בתחילת דרכן, מזכירות ועוד.
מספיק בוס עצבני אחד בשביל לפטר עובדת תמימה.
לא בטוח שנכון להפגין מתוך סיכון עבודתן של נשות ישראל, שגם ככה לא באחת מתקופות הזהב שלה.
כמובן, כמו שכתבו בתגובה, הכל יהיה על דעת גדו"י, אם כי אני בטוחה שענין הסיכון הכלכלי ילקח בחשבון.
 
לגבי מיזם שמורה במבול.
אם הייתי משויכת לשם, היה לי קשה מאד לשבות עכשיו.
במיוחד אם אני בתחומים הקשים כיום בשוק: עובדות הייטק בתחילת דרכן, מזכירות ועוד.
מספיק בוס עצבני אחד בשביל לפטר עובדת תמימה.
לא בטוח שנכון להפגין מתוך סיכון עבודתן של נשות ישראל, שגם ככה לא באחת מתקופות הזהב שלה.
כמובן, כמו שכתבו בתגובה, הכל יהיה על דעת גדו"י, אם כי אני בטוחה שענין הסיכון הכלכלי ילקח בחשבון.
זה נראה לי יותר מתאים לעובדות ממשלתיות...
 
זה נראה לי יותר מתאים לעובדות ממשלתיות...
נכון.
בהתאגדות מסודרת זה אפשרי יותר.
אבל מזכירה שעובדת לבד מול בוס חילוני, איך בדיוק הוא יעזור לה? בזה שהוא יזרוק עליה את החיצים?
 
לגבי מיזם שמורה במבול.
אם הייתי משויכת לשם, היה לי קשה מאד לשבות עכשיו.
במיוחד אם אני בתחומים הקשים כיום בשוק: עובדות הייטק בתחילת דרכן, מזכירות ועוד.
מספיק בוס עצבני אחד בשביל לפטר עובדת תמימה.
לא בטוח שנכון להפגין מתוך סיכון עבודתן של נשות ישראל, שגם ככה לא באחת מתקופות הזהב שלה.
כמובן, כמו שכתבו בתגובה, הכל יהיה על דעת גדו"י, אם כי אני בטוחה שענין הסיכון הכלכלי ילקח בחשבון.
יתכן שלא כולן באמת יכולות לשבות.
אבל מאות נשים , אם לא יותר, יכולות לשבות ללא סיכון של פיטורין או סיכון אחר.
מעסיקים גם מהמגזר הפרטי, לא ממהרים לפטר עובדת טובה ויעילה בגלל שביתה של יום אחד...

יתכן שלעובדות כאלו ואחרות זה יכול לשמש ככקש השובר את גב הגמל, אך יחד עם התקופה הקשה - אנחנו לא נמצאים בתקופות בהן סטיה קלה בהתנהגות העובד היתה מביאה לפיטוריו...
לא קל להביא עובדת חדשה, להכשיר אותה, לבנות אמון משותף וכו וכו...

רובן המוחלט של העובדות החרדיות, הן עובדות מצטינות, יעילות ולא ימהרו לוותר עליהן בקלות כ"כ..
 
Screenshot_20210713-151448_Drive.jpg
 
לגבי מיזם שמורה במבול.
אם הייתי משויכת לשם, היה לי קשה מאד לשבות עכשיו.
במיוחד אם אני בתחומים הקשים כיום בשוק: עובדות הייטק בתחילת דרכן, מזכירות ועוד.
מספיק בוס עצבני אחד בשביל לפטר עובדת תמימה.
לא בטוח שנכון להפגין מתוך סיכון עבודתן של נשות ישראל, שגם ככה לא באחת מתקופות הזהב שלה.
כמובן, כמו שכתבו בתגובה, הכל יהיה על דעת גדו"י, אם כי אני בטוחה שענין הסיכון הכלכלי ילקח בחשבון.
אם יהיה ארגון זכויות עובדים כמו ההסתדרות העובדים / המורים
משהו מאוגד לעובדים החרדיים במדינה - משהו עם תוקף משפטי וכו'
נוכל לעשות הרבה דרך זה
כשיש הרבה עובדים כביכול בודדים אין את התחושה של גב שיעמוד מאחוריך במקרה של פיטורים
יש שביתות בלי סוף
אצל המורים, רופאים, עובדים ממשלתיים, בהפגנות של נשים,
זה קורה הרבה ויש בוודאות אופציה משפטית לזה
וזה בעצם מה ששמורה עושה מבחינה רוחנית - נותנת גב
יכול להיות שהיא יכולה להתאגד גם בצורה משפטית או משהו כזה
 
בהפגנות של אתיופים ההוראה היא להכיל.
ובשל חרדים ההנחיה להתיז בואש ולרוצץ גולגלות באלות.
האם נראה לכם שבשביתת חרדים זה יהי שונה???
 
בהפגנות של אתיופים ההוראה היא להכיל.
ובשל חרדים ההנחיה להתיז בואש ולרוצץ גולגלות באלות.
האם נראה לכם שבשביתת חרדים זה יהי שונה???
לא אם זה יהיה עם צוות משפטי
לאתיופים ולשאר יש צוותים משפטיים שמאלנים שעובדים בשבילם בהתנדבות
לנו לא
אם יהיה אולי נוכל לעשות משהו
אם משחקים במגרש שלהם כדאי ללמוד את הכללים ולעשות הכל במסגרת החוק
זה נכון שגם בתקשורת אין לנו מספיק כח
ובאמת כדאי שיהיה גם מערך הסברה טוב למהלך כזה
בלי השילוב של שתיהם
חבל לצאת להפגנות בודדות-אנשים פרטיים ינזקו מזה
 
היו כבר שביתות למען קידום נושאים ציבוריים,

עיין ערך הקהילה ה"ענווה"
 
לגבי העוסק פטור : אם נכנס לחשבון הבנק סכום שגבוה או נמוך לא דרסטית מהצהרת העובד קרי עד 2000 לכאן או לכאן זה לא נורא הם לא יכולים לעקוב עד כדי .ולגבי הסנכרון בין משרדי הממשלה עד כמה שידוע לי אין סינכרון בשום תחון יד ימין לא יודעת על יד שמאל
 
יכול להיות שהפתרון הוא לדחוף יותר לחזור אחורה. לחיי פשטות. לסחוב את כולנו לכפרים, לפריפריות. בינתיים אין אשכול שעוסק בפתרון מהסגנון הזה.
בלת"ק חלקי
לא הבנתי את המשפט הזה,
את מתכוונת לומר שאין מעונות בפריפריה? או שאין שם נשים שעובדות עד 4 ?
שרק משפחות שגרות בבני ברק או ירושלים זוכות עכשיו לעמוד בנסיון בגבורה?
כותבת מהיכרות אישית עם נפגעות ישירות בפריפריה, שעובדות עד 4...
 
לגבי הסנכרון בין משרדי הממשלה עד כמה שידוע לי אין סינכרון בשום תחון יד ימין לא יודעת על יד שמאל
וזה לכא' ישאר לנצח, כל עוד והמרויחים העיקריים מזה הם לא אברכי כולל אלא האנשים הנכונים במקומות הנכונים שהם אלו שגם יכולים להחליט אם לבצע את הסנכרון או שלא. וד"ל...
 
חשוב לציין שאם תופסים על הצהרה לא נכונה זה לא נעים בלשון המעטה.
אבל מה הסיכון שיתפסו זה ברמה של 1% או רחוק מזה
מה מוגדר אצלכם כלא נעים?
אולי השתנה בשנתיים האחרונות, לפני כן ראיתי שיכולים לשלול דרגה אבל אין קנסות או הליכים פליליים
 
מה מוגדר אצלכם כלא נעים?
אולי השתנה בשנתיים האחרונות, לפני כן ראיתי שיכולים לשלול דרגה אבל אין קנסות או הליכים פליליים
אני מכירה מישהי שרשמה תאומים למעון וקיבלה דרגה בדרך לא כל כך ישרה, בסוף השנה עלו עליה איך שהוא,
והיא חויבה בערך ב 20,000!!!
 
לגבי גנים פרטיים:
אני משלם 550 ש"ח למטפלת עד 1:30
אני לוקח את הילדה מיד אחרי שאני גומר את כולל והכל בסדר
והילדה נהנית בגן עד הגג.
כך שגם אם האשה עובדת עד ארבע הבעל יכול לשמור על הילדים עד ארבע
ואם זה מידי קשה, יש מטפלות שעובדות עד ארבע, ולא נראה לי שלוקחות עוד 1000 ש"ח על 3 שעות.
להכין ארוחת בוקר בבית זה לא כזה נורא, וארוחת צהריים אני מנחש שאפשר לשלוח בקופסה ארוזה.

למי שחושש מחוסר פיקוח, אפשר להקים גוף חרדי שיעשה פיקוח בדיוק כמו הפיקוח של התמ"ת על המשפחתונים
ואני לא רואה סיבה למה זה לא יהיה אמין ובמחיר סביר.

לגבי עוסק פטור:
לי יש עוסק פטור וחוץ מלכתוב קבלות והגשה בסוף שנה עם רואה חשבון ב1200 ש"ח אני לא צריך לעשות כלום
הרואה חשבון פתח לי את התיק במע"מ,ביטוח לאומי, מס הכנסה, ומסדר את כל הטפסים שם בסוף שנה.
אני מאמין שלאברכי כולל יהיו רואי חשבון שיהיו מוכנים לעשות בזול לרגל המצב (כמו שיש עורכי דין שחותמים על דיחוי בחינם)

לכאורה מחברי ספרים יכולים לפתוח עסק (לא בטוח שפטור)
ולהוציא קבלות על כל מכירה של ספר, ורוב המכירות הם במזומן, כך שלא צריך כנראה להתקשקש עם חשבונות הבנק.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה