- הוסף לסימניות
- #221
לגבי מיזם שמורה במבול.
אם הייתי משויכת לשם, היה לי קשה מאד לשבות עכשיו.
במיוחד אם אני בתחומים הקשים כיום בשוק: עובדות הייטק בתחילת דרכן, מזכירות ועוד.
מספיק בוס עצבני אחד בשביל לפטר עובדת תמימה.
לא בטוח שנכון להפגין מתוך סיכון עבודתן של נשות ישראל, שגם ככה לא באחת מתקופות הזהב שלה.
כמובן, כמו שכתבו בתגובה, הכל יהיה על דעת גדו"י, אם כי אני בטוחה שענין הסיכון הכלכלי ילקח בחשבון.
אם הייתי משויכת לשם, היה לי קשה מאד לשבות עכשיו.
במיוחד אם אני בתחומים הקשים כיום בשוק: עובדות הייטק בתחילת דרכן, מזכירות ועוד.
מספיק בוס עצבני אחד בשביל לפטר עובדת תמימה.
לא בטוח שנכון להפגין מתוך סיכון עבודתן של נשות ישראל, שגם ככה לא באחת מתקופות הזהב שלה.
כמובן, כמו שכתבו בתגובה, הכל יהיה על דעת גדו"י, אם כי אני בטוחה שענין הסיכון הכלכלי ילקח בחשבון.
הנושאים החמים
