מידע שימושי גזירת הרב קו

  • הוסף לסימניות
  • #41
לא בהכרח, הרי אנשים שיוצאים באוטובוס גם חוזרים באוטובוס, לא?
מי אאמר שתוך 90 דקות?
ילדים נוסעים לשחק עם בני דודים, וחוזרים בערב. סתם דוג'.
ולא תמיד נוסעים את 2 הדרכים. אם זו עליה, ובחזור ירידה. אם כבר לא חם. לא חסרות סיבות
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
הנושא הוא שמחיר נסיעה בב"ב משתווה כמו מחיר נסיעה בכל גוש דן. הרבה אנשים לא מעוניינים לצאת מב"ב, רק לנסוע בתוך העיר, וזו עיר קטנה שאין שום הצדקה לגבות עליה מחיר נסיעה כמו ירושלים

אני לא חושבת שלזה התכוונה מי שכתבה את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
זה לא היה בדיוק כפול.
הרעיון היה שחייבים לשלם ברב קו ואם אין לך אפשר לקנות מהנהג רב קו אנונימי טעון בנסיעה אחת ולשם עליו מחיר נסיעה + חמישה שקלים לרב קו
אוקי בסדר,
אבל אותו רב קו אנונימי אינו חד פעמי, ואפשר גם למכור אותו הלאה, ולהשתמש בהמשך.
זה לא נקרא לשלם כפול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אוקי בסדר,
אבל אותו רב קו אנונימי אינו חד פעמי, ואפשר גם למכור אותו הלאה, ולהשתמש בהמשך.
זה לא נקרא לשלם כפול.
נכון.
לא אני אמרתי שזה היה לשלם כפול ואני לא מסכימה עם ההגדרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
  • הוסף לסימניות
  • #47
אשמח אם תוכלו להגדיר למה?
מאחורי גזירות הח"פ והפטל עומד הגיון בריאותי/סביבתי כלשהוא.
מאחורי גזירת המעונות עומד הגיון כלכלי כלשהוא (עידוד יציאה לעבודה), שאכן קיים ספק האם האמצעי- הגזירות, ישרתו את המטרה- היציאה לעבודה, או להפך.
כלומר, למרות שגם הקודמות מפריעות לי (ובמיוחד גזירת המעונות,) למרות שגם הן נעשות בלי הרבה מחשבה, עוד יש הגיון קלוש מאחוריהן.
לעומת זאת,
מה ההגיון מאחורי ייקור התח"צ?
לשלוח אותנו להצטופף בכבישים עם יותר רכבים פרטיים?
אדרבה, היו צריכים לנסות פיילוט של קיצוץ מאסיבי במחירי תח"צ, השקעה כספית עצומה בנוחות הנסיעות ותגבור הקווים,
ולעומת זאת הטלת מיסי גודש כבדים, מיסים על תחבורה פרטית, ומס על רכישת רכב.
אולי ככה המצב בכבישים יהיה נורמלי יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
בכל אופן,
מבין כל ה"גזירות" החדשות,
זאת הגזירה הכי לא הגיונית, הכי לא הוגנת, הכי חצופה.
כי מי שאין לו רכב משלם אותה ומי שיש לו רכב פטור ממנה!!!!??????
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
מאחורי גזירות הח"פ והפטל עומד הגיון בריאותי/סביבתי כלשהוא.
מאחורי גזירת המעונות עומד הגיון כלכלי כלשהוא (עידוד יציאה לעבודה), שאכן קיים ספק האם האמצעי- הגזירות, ישרתו את המטרה- היציאה לעבודה, או להפך.
כלומר, למרות שגם הקודמות מפריעות לי (ובמיוחד גזירת המעונות,) למרות שגם הן נעשות בלי הרבה מחשבה, עוד יש הגיון קלוש מאחוריהן.
לעומת זאת,
מה ההגיון מאחורי ייקור התח"צ?
לשלוח אותנו להצטופף בכבישים עם יותר רכבים פרטיים?
אדרבה, היו צריכים לנסות פיילוט של קיצוץ מאסיבי במחירי תח"צ, השקעה כספית עצומה בנוחות הנסיעות ותגבור הקווים,
ולעומת זאת הטלת מיסי גודש כבדים, מיסים על תחבורה פרטית, ומס על רכישת רכב.
אולי ככה המצב בכבישים יהיה נורמלי יותר.
המטרה לטענתם היא לקחת את הכסף ולהגביר ולשפר את התחבורה הציבורית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אפשר לעשות סטודנט
ולשלם כמה מאות שקלים על הקורס הפיקטיבי...


זאת הגזירה הכי לא הגיונית, הכי לא הוגנת, הכי חצופה.
אם אכן, הגזירה היא על רב קו ולא על אפליקציה,
אז מבחינתי, כמו שמשלמים יותר על אוכל כשר ועל בגדים צנועים
נתרגל שאנחנו משלמים על עצם השמיעה בקול חכמים
והשימוש בטלפון כשר.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #52
המטרה לטענתם היא לקחת את הכסף ולהגביר ולשפר את התחבורה הציבורית.
שוב,
התח"צ היא כל כך גרועה שאין סיבה לשלם עליה את המחיר הנוכחי, שלא לדבר על ייקור.
צריך להתחיל הפוך: לייקר את הנסיעה ברכבים פרטיים, משם לקחת כסף להשקעה בתח"צ, וכשהתח"צ תהיה מספיק טובה- לא יצטרכו לייקר אותה, ויוכלו להוזיל במעט את הרכבים הפרטיים. (תח"צ נוחה ונורמלית במדינות מתוקנות, חוסכת הסחבות עם הרכב, חוסכת תיקונים, טסטים, דלק וכו'... ולא רק פתרון לעניים.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
ההנחה תחול רק על הטענה דרך האפליקציה?
ומה עם מחשב ביתי? לא נחשב אפליקציה?
לא סליחה על הבורות, אבל אם זה הבעיה, אז אולי יש כאן טכנאי או מתכנת שיכול למצוא דרך להתקין את האפליקציות על המחשבים וכך נוכל גם להטעין דרך האפליקציה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
ההנחה תחול רק על הטענה דרך האפליקציה?
ומה עם מחשב ביתי? לא נחשב אפליקציה?
לא סליחה על הבורות, אבל אם זה הבעיה, אז אולי יש כאן טכנאי או מתכנת שיכול למצוא דרך להתקין את האפליקציות על המחשבים וכך נוכל גם להטעין דרך האפליקציה?
לא
שאמרו על אפליקציה התכוונו שמי שמשלם דרך אפליקציה בלי רב קו ישאר לו ההנחה ומי שמתקף רב קו בכל מקרה ישלם מחיר מלא
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
התחבורה הציבורית כל כך מזעזעת שאפילו בחינם לא שווה לעלות עליה כל שכן להעלות לה את המחיר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
לפעמים אין ברירה
לא ענין של שווה או לא שווה
ברורר
אבל זה ממש לא הגיוני החוק הזה כי גם ככה התחבורה הציבורית במצב גרוע
ובמקום להוסיף מתקציב של משרד התחבורה לשפור האוטובוסים
משאירים אותם מוזנחים (נו באמת.. אף אחד לא חושב שהכסף הזה ישפר משהו...)
ועוד צריך לשלם על ה'תענוג' הזה יותר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
זה סוג של ניתוק. הם נוסעים ברכבים, אז הם לא יפגעו לעצמם בכיס.
אז מי ישלם את הגירעון? בשביל זה יש אזרחים במדינה.
זה האבסורד הגדול. שבעוד שחלק מהתקציב מבוסס על הנימוק של העברת משתמשים מרכבים פרטיים לתח"צ, חלקו האחר של התקציב מבוסס על הנימוק 'הסוף לסבסוד התח"צ'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
ברור שהחוק הזה לא הגיוני
בפרט שהוא גם נוגד את האינטרסים ליעול התח"צ וצמצום הרכבים הפרטיים
אבל מילא, א"א לצפות יותר מדי מהסכלים שיושבים שם בכנסת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

בעז"ה ביום חמישי הקרוב, יתכנסו מאות אלפי יהודים יראים ושלמים למעמד תפילה אדיר, לביטול גזירת הגיוס המרחפת על לומדי התורה.
כיהודים מאמינים אנו יודעים, ששורש כל הגזרות והקשיים בגלות המרה בה אנו נמצאים, היא בגלל שטרם זכינו לגאולה השלימה.
ועל כן, הדבר המתבקש והנצרך ביותר (לצד התפילה על עצם ביטול הגזירה), הוא לקרוע שערי שמים בתחינה ובתפילה שיבוא כבר משיח צדקנו בקרוב.
אני מצרף את נוסח התפילה שהתקבל ע"י כלל ישראל בשנים האחרונות (מלוקט מתוך הספה"ק 'מעבר יבוק'), להעתיר ולבקש על הגאולה.
  • מי שיכול שיקח איתו את הדף המצורף לעצרת, ויעתיר בתחנונים לגילוי מלכותו יתברך עלינו.​
  • מי שיכול להדפיס עוד כמה עותקים ולחלק לאנשים סביבו, ודאי שתהיה לו זכות אדירה וגדולה.​
  • ועל כולנה, מי שיכול לפנות למארגני העצרת ולבקשם שיכניסו בקשה קטנה על הגאולה בתוך העצרת. שכרו יהיה רב מן השמים.​
אין זה מהרגלי לכתוב כאלה הודעות, אך מדובר בהזדמנות היסטורית שחבל לפספס אותה!

(קרדיט על התמונה ל
@אינפרא )

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה