מידע שימושי הספר שניה לפני האור

  • הוסף לסימניות
  • #61
תודה רבה על השיר!!!
חותך וכואב ונכון לכל כך הרבה אנשים. מכל הסוגים. וגם לתוכנו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
והן גם השווא של הש'
לא הבנתי את זה . והסתקרנתי.
זה שלמעלה הדפים לבנים, גם לזה יש משמעות? כי בהדמיה כל הצדדים כחולים.
מסקרן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
והן גם השווא של הש'
לא הבנתי את זה . והסתקרנתי.

שתי הנקודות הכתומות שבכריכה, בנוסף למשמעויות האחרות שלהן - הן גם הניקוד (שווא) של האות ש' במילה 'שניה'.

זה שלמעלה הדפים לבנים, גם לזה יש משמעות?

המשמעות היא שעובדי הדפוס לא הצליחו להחליט איך הספר יוצא יפה יותר: כשהכל כחול, או כשהלמעלה לבן ורק הצד ולמטה כחול.
ובסוף שלחו לחנויות חלק ככה וחלק ככה, שכל קונה יוכל לבחור לעצמו :cool:
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
רותי, אני יכולה לשאול אותך באישי שאלה שמציקה לי לגבי הספר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
  • הוסף לסימניות
  • #66
שתי הנקודות הכתומות שבכריכה, בנוסף למשמעויות האחרות שלהן - הן גם הניקוד (שווא) של האות ש' במילה 'שניה'.

אההה



המשמעות היא שעובדי הדפוס לא הצליחו להחליט איך הספר יוצא יפה יותר: כשהכל כחול, או כשהלמעלה לבן ורק הצד ולמטה כחול.
ובסוף שלחו לחנויות חלק ככה וחלק ככה, שכל קונה יוכל לבחור לעצמו :cool:
אוי חבל שלא ראיתי לא נוראנזה בשביל שגם אני אלמד לא להיות מושלמת
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
קראתי אותו,
ספר מדהים, מדהים מדהים!!!!!!
שווה כל שקל
רותי,
עשית לנו שמחת חג!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
אני לא קונה ספרים.
אבל כבר מהפרקים הראשונים בעיתון ידעתי שאקנה את הספר, שהוא הולך להיות החבר הכי טוב שלי,
שבלילות ארוכים (וקרים. רותי, כמעט כל הזמן קר שם) הוא יהיה לידי בשביל לשאוב כמה משפטים יפים.
כי אני לא קונה ספרי קריאה, אבל שניה לפני האור הוא בעיני ספר לימוד
ואין לי איך להודות על הלימוד הזה לחיים. ועוד ברמה הספרותית הזו, עונג לאינטלקטואל ולרגש
בעיני, ספר חובה לכל אישה
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אפשר לשאול
לא מבטיחה לענות...
וואוווווו איזה ספר!!!! רותי אני קונה את כל הספרים שלך וקוראת אותם בשקיקה עשרות פעמים.
הספר החדש פשוט מושלםםםם, את כותבת בצורה שלכל אחד יהיה את הדמות להתחבר אליה!
כשאני רואה לפני החג שיוצא ספר חדש שלך אני יודעת שהחג הולך להיות אחרת....
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
(וקרים. רותי, כמעט כל הזמן קר שם)

ההווה של הספר קורה כמעט כולו בחורף.
בהתאמה לעלילה, מתחילים בקור, שהולך ומתקדם עד ליום היפוך החורף (בו הלילה הכי ארוך), ומשם הלילות הולכים ומתקצרים ומתחממים, עד ליום שוויון האביב.

קראתי אותו,
ספר מדהים, מדהים מדהים!!!!!!
שווה כל שקל
רותי,
עשית לנו שמחת חג!!!
ואין לי איך להודות על הלימוד הזה לחיים. ועוד ברמה הספרותית הזו, עונג לאינטלקטואל ולרגש
הספר החדש פשוט מושלםםםם, את כותבת בצורה שלכל אחד יהיה את הדמות להתחבר אליה!

תודה רבה על המחמאות והפרגון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
ספר מדהים!!!
לקח לי זמן לקלוט את המשמעות של שם הספר - גאוני!
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
יש תשובה למה עשו לטובי שינוי השם??
באמת מסקרן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
שאלה לקוראי הסיפור בעיתון ובספר, האם בספר נוספו פרקים נוספים בסוף?
בעיתון זה היה נראה כאילו הסיפור נגמר באיזה חיפזון ובפתאומיות.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #74
תגובה להרהורים אחרי האור(אין לי הרשאה להגיב שם) יכולה להעיד שקראתי את הספר בתור בחורה שמורה ותמימה מאוד ויצאתי ממנו בלי שום מושגים חדשים מה שמסתבר מכך שהכל כתוב ברמיזה וקורא שמבין את המושגים לא הכיר אותם פה בספר... אך חושבני שסופר אחראי שמבין את כח ההשפעה שיש לו בכתיבה יזהר לא לתת לגיטימציה למושגים כאלו להכנס לספרות המכונית חרדית וכן על אותה דרך יש לדון האם סופר יכול לבחור לעצמו קהל יעד ובהסתמך על כך להסתכן שקוראים שלא תואמים לקהל הרצוי יבינו את ההשקפה באופן הפחות נכון ויגרם להם נזק רוחני - אשמתם או לא ? לא ידוע, אך בא ננסה לצאת קצת מעניין הגדרות והסטיגמות-פאסט יא פאסט נישט ונתחבר לאמת שבפנים-את מתנדבת לקחת סיכונים גבוהים קצת יותר מידי -בשביל מה ? כדי להרגיש שהעזת לכתוב ? שפרצת גדר? שפתחת לנו ת'ראש? תודה רבה אבל אם בגלל ספר שלך יכולות קוראות לשנות ולו במעט ולו בטעות וגם אם לא זאת הייתה כוונתך -אני בכל אופן מוותרת על זה -בא נאמר שאני קהל יעד שמתאים לספרייך ונהנה מספרייך אני אוותר עליהם בחפץ לב אם אדע שאי מי עלול להתקרר מהם -באמת זמן רב לא הוצאת ספרים ואם זו הסיבה אני מעריכה אותה מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
תגובה להרהורים אחרי האור(אין לי הרשאה להגיב שם) יכולה להעיד שקראתי את הספר בתור בחורה שמורה ותמימה מאוד ויצאתי ממנו בלי שום מושגים חדשים מה שמסתבר מכך שהכל כתוב ברמיזה וקורא שמבין את המושגים לא הכיר אותם פה בספר... אך חושבני שסופר אחראי שמבין את כח ההשפעה שיש לו בכתיבה יזהר לא לתת לגיטימציה למושגים כאלו להכנס לספרות המכונית חרדית וכן על אותה דרך יש לדון האם סופר יכול לבחור לעצמו קהל יעד ובהסתמך על כך להסתכן שקוראים שלא תואמים לקהל הרצוי יבינו את ההשקפה באופן הפחות נכון ויגרם להם נזק רוחני - אשמתם או לא ? לא ידוע, אך בא ננסה לצאת קצת מעניין הגדרות והסטיגמות-פאסט יא פאסט נישט ונתחבר לאמת שבפנים-את מתנדבת לקחת סיכונים גבוהים קצת יותר מידי -בשביל מה ? כדי להרגיש שהעזת לכתוב ? שפרצת גדר? שפתחת לנו ת'ראש? תודה רבה אבל אם בגלל ספר שלך יכולות קוראות לשנות ולו במעט ולו בטעות וגם אם לא זאת הייתה כוונתך -אני בכל אופן מוותרת על זה -בא נאמר שאני קהל יעד שמתאים לספרייך ונהנה מספרייך אני אוותר עליהם בחפץ לב אם אדע שאי מי עלול להתקרר מהם -באמת זמן רב לא הוצאת ספרים ואם זו הסיבה אני מעריכה אותה מאוד
לא מובן מה את רוצה להגיד
חוץ מלרדת על סופרת מוערכת מאד
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה