דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

  • הוסף לסימניות
  • #41
שמועה שמעתי שכהיום הפקחים מקבלים תגמול על כל רב קו שהם בודקים... כך שיש להם אינטרס לבדוק את כולם. וייתכן שאם הם מוצאים אדם שלא שילם, - תיקף, אז אולי גם שם יש בונוס?

לפני תקופה שמעתי שהפקחים יתחילו להיות של משרד התחבורה ולא של החברות המפעילות?

בפועל הם בכוונה עולים 2 או 3כדי שאף אחד לא יוכל להתחמק ולברוח
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
  • הוסף לסימניות
  • #43
הוא פשוט התבאס שהוא לא הצליח לתת לך כנס, אז הוא בא עלייך על המסכה.. לא ניראלי שהוא יכול לעשות משהו זה סתם הפחדה כי הוא רצה להראות שהוא משהוו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אסור שיהיו שני פקחים בו זמנית על אוטובוס אחד.
אז על זה לבד אתה יכול להתלונן עליהם.
חבל שכמעט אף אחד לא יודע מזה.
ההיפך הגמור.
אם פקח רוצה לתת דו״ח - זה חייב להיות ע״י זוג פקחים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
עליתי לאוטובוס אגד ואיתי עלו 2 פקחים.....
ישר תיקפתי רב קו ושבאתי להיתיישב אז פקח אחד שם לב שאז תיקפת וישר רץ אלי והיתנפל ושאל למה תיקפת רק עכשיו...
ישר עניתי לו שעליתי עכשיו לאוטובוס אז הפקח אמר לי "את לא עלית " אז אמרתי לו שעליתי עכשיו אז הפקח אמר לי אין מצב
בשלב הנוכחי כבר כל הנוסעים היתערבו ואמרו שעליתי רק עכשיו בתחנה ...אותו פקח אמר שאין מצב והלך לשאול את הפקח השיני...
כלומר ניגש אלין ואמר לו "נכון האישה הזאת לא עלתה איתנו".. והצביע עלי..... אותו פקח אמר לפקח הראשון שאני כן עליתי...
הפקח מיתקרב אלי ונותן לי את הרב קו ואומר לי בכזה בוטות "את בלי מסכה בואי אני יצלם אותך ואני יעביר את זה למישטרת ישראל...על תופתעי עם תראי קנס 500 ש"ח בדואר"...
חשוב לי להבהיר שהיה לי מסכה בתיק ושעליתי לאוטובוס תיקפתי את הרב ומרב היתנפלות עלי לא יכלתי לעטות מסכה...(לא משנה שכל האוטובוס היה בלי מסכות)
כמובן שהפקח לא היתנצל על מה שהיה עם הרב קו .....
פשוט היתנפלות לאזרח חף מפשע......
השאלה שלי עם פקח של אגד יכול לצלם אותי (פגיעה בפרטיות) שלא למטרת התפקיד(התפקיד שלו זה לאכוף מי שלא שילם וכו)??
עם אני יכולה לתבוע אותו??
תוציאי מהר אישור מרופא שאת לא יכולה ללבוש מסיכה מסיבות רפואיות. אם תקבלי דוח בדואר תגישי ערעור ואז תבואי עם אישור מרופא ואז את יכולה לטעון שהוא צעק עליך ואפילו לא יכלת להראות לו את האישור הרפואי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
זה הטרנד האחרון - שהם מאשימים אנשים שבדיוק עלו לאוטובוס ששלמו בגלל שראו את הפקחים.
לדעתי הכי חשוב זה לא לשחק לידים שלהם,
לדרוש מהם לראות את הכרטיס האישי שלהם - להעתיק בקור רוח את הפרטים שלהם,
להודיע שתתלוננו בחברה/משטרה וכו'
ואח"כ שיעשו מה שהם רוצים.

אל תשפילו את עצמכם בשביל 180 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
עליתי לאוטובוס אגד ואיתי עלו 2 פקחים.....
ישר תיקפתי רב קו ושבאתי להיתיישב אז פקח אחד שם לב שאז תיקפת וישר רץ אלי והיתנפל ושאל למה תיקפת רק עכשיו...
ישר עניתי לו שעליתי עכשיו לאוטובוס אז הפקח אמר לי "את לא עלית " אז אמרתי לו שעליתי עכשיו אז הפקח אמר לי אין מצב
בשלב הנוכחי כבר כל הנוסעים היתערבו ואמרו שעליתי רק עכשיו בתחנה ...אותו פקח אמר שאין מצב והלך לשאול את הפקח השיני...
כלומר ניגש אלין ואמר לו "נכון האישה הזאת לא עלתה איתנו".. והצביע עלי..... אותו פקח אמר לפקח הראשון שאני כן עליתי...
הפקח מיתקרב אלי ונותן לי את הרב קו ואומר לי בכזה בוטות "את בלי מסכה בואי אני יצלם אותך ואני יעביר את זה למישטרת ישראל...על תופתעי עם תראי קנס 500 ש"ח בדואר"...
חשוב לי להבהיר שהיה לי מסכה בתיק ושעליתי לאוטובוס תיקפתי את הרב ומרב היתנפלות עלי לא יכלתי לעטות מסכה...(לא משנה שכל האוטובוס היה בלי מסכות)
כמובן שהפקח לא היתנצל על מה שהיה עם הרב קו .....
פשוט היתנפלות לאזרח חף מפשע......
השאלה שלי עם פקח של אגד יכול לצלם אותי (פגיעה בפרטיות) שלא למטרת התפקיד(התפקיד שלו זה לאכוף מי שלא שילם וכו)??
עם אני יכולה לתבוע אותו??
לאשתי הייתה שבוע שעבר סיפור דומה ממש כנראה מדובר באותו פקח.
נסעה בקו 55 לכיוון הר נוף ונתנה לבני את הרב קו ללכת לתקף תוך כדי עלו פקחים, ניגשו למכשיר התיקוף ולקחו בבוטות את הרב קו מהיידים של הבן המבוהל שלי, שאלו מי האמא אבא? וניגשו לתת דו"ח, היא ענתה שהבן באמצע לתקף... אז שאלו אותה, ואם הוא לא היה מצליח, ענתה שהיא הייתה ניגשת לעזור, עכ"פ לא וויתרו ורצו לתת 2 דוחות גם על האמא וגם על הילד, לא עזר התערבות הנוסעים, האוטובוס נעצר הגיע משטרה השאר היסטוריה.
לא עשיתי עם זה כלום, אבל אולי כבר הגיע הזמן להתאגד כמו שהיה במודיעין נגד הפקחים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
סיפורים מזעזעים!

לכאורה הסיפור חוזר על עצמו,
לכן, עד שהפקחים האלו יעופו מתפקידם,
כדאי ליידע את כל הקרובים, במיוחד את הילדים,
שאם עולים לאוטובוס ביחד עם פקחים,
חשוב להגיד להם בקול, עוד לפני העליה - באופן שגם הנהג ישמע: שימו לב שאני עולה יחד איתכם ומתקף כעת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
צריך תמיד לברר את החוק.
ככה חזקים ...
לדוגמא:
חייבים להזדהות, פקח יכול לעכב אדם עד להגעת משטרה למי שלא מזדהה.
שוטר יכול לעצור אדם שלא מזדהה ולתת מכות אם התנגדות למעצר [או שנדמה לו...].
אבל כל עובד ציבור ובמיוחד שוטר ופקח, חייבים גם הם להזדהות ולהראות תעודה מתאימה.
אבל מי שמתנגד להזדהות יכול להיעצר ולקבל מכות, לא שווה בשביל 180 ש"ח ...
לרשום טלפון של עדים ואחר כך ללכת לבית משפט.
אם הם יראו שהציבור לא 'פרייאר' הם יפסיקו את זה ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אם צלם אותך- את יכולה לתבוע אותו. יש לך פרטים שלו?
אין שום איסור לצלם אדם פרטי
אצל החילונים מעלים כאלו סרטונים של פקחים לא הוגנים ליוטיוב,
והם רועדים.
בציבר שלנו הם יכולים לשתלח כמה שרוצים.
יש איסור להעלות לרשת תמונות של אדם פרטי ללא אישורו


ולמי שמפקפק שיתקשר ל100 לברר

(בורר לאחר צילום אדם באוטובוס <במקרה שונה> )
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
רק מעדכנת
הלכתי להגיש תלונה במישטרה(במיגרש הרוסים)דווקא חייבת להגיד שהצוות שם היה ממש נחמד....ישר שהגעתי הגיע שוטרת ושאלה מה קרה כמובן שסיפרתי היא ישר הכניסה אותי לשוטר אותו שוטר שקיבל אותי היה ממש נחמד,היתייחס אלי בכבוד...
הוא תיעד במחשב את הארוע (כן ציינתי שם שהייתי בלי מסכה אבל כמובן שלא הייתה לי אפשרות לשים והיו אנשים באוטובוס שלי מסכה!! למרות זאת השוטר כן ציין אמר לי שחבל שהייתי בלי מסכה.....)
שאלתי את השוטר עם זה מוצדק לצלם שלא לצורך התפקיד אז הוא אמר שזה ממש לא......
שאלתי את השוטר מה הסיכוי אז הוא אמר שהוא לא מאמין שיפתחו נגדו חקירה אז אמרתי לשוטר שמצידי אני עושה את ההשתדלות שלי מכאן......
בסוף השוטר אמר לי בדרך אגב בנוסף לזה תפני גם לפניות הציבור של אגד למרות שהוא עצמו העיד בעצמו שאגד "כביכול" תגמור את הסיפור במקרה הטוב ב"נו נו נו "לנהג
וכאן השאלה שלי עם אתם יודעים ך מישטרת ישראל את ההתנהלות העברינית של אגד ואיך זה עובד למה אתם לא מטפלים בזה??!!זה נקרא פניות הציבור??!!
כמובן הגשתי תלונה נוספת לאגד.....
מכאן אני פונה לאותם אנשים שניתקלו באותו פקח או באותו סטואציה תתלונו בכל אמצעי אפשרי _מישטרה,פניות בציבור של מישרד התחבורה וכ ואפילו אגד...)
בשביל למנוע את המקרה הבא של החברים שלכם!!
(מי שניתקל באותו פקח יגיש תלונה ואולי המישטרה כן תפעל לעומקו של עניין כי היא תראה הרבה תלנוות על הפקח!!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אם תגדו להם שפתחתם תלונה במשטרה זה אולי זה יועיל
אמרתי להם וזה לא עזר ולא רק זה עוד הזאת משירות לקחת אמרה לי "הנה פתחת פניה במישטרת ישראל ,אין טעם להיתלונן.."
אמרתי לה שבכל מקרה תפתח תלונה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
רק מעדכנת
הלכתי להגיש תלונה במישטרה(במיגרש הרוסים)דווקא חייבת להגיד שהצוות שם היה ממש נחמד....ישר שהגעתי הגיע שוטרת ושאלה מה קרה כמובן שסיפרתי היא ישר הכניסה אותי לשוטר אותו שוטר שקיבל אותי היה ממש נחמד,היתייחס אלי בכבוד...
הוא תיעד במחשב את הארוע (כן ציינתי שם שהייתי בלי מסכה אבל כמובן שלא הייתה לי אפשרות לשים והיו אנשים באוטובוס שלי מסכה!! למרות זאת השוטר כן ציין אמר לי שחבל שהייתי בלי מסכה.....)
שאלתי את השוטר עם זה מוצדק לצלם שלא לצורך התפקיד אז הוא אמר שזה ממש לא......
שאלתי את השוטר מה הסיכוי אז הוא אמר שהוא לא מאמין שיפתחו נגדו חקירה אז אמרתי לשוטר שמצידי אני עושה את ההשתדלות שלי מכאן......
בסוף השוטר אמר לי בדרך אגב בנוסף לזה תפני גם לפניות הציבור של אגד למרות שהוא עצמו העיד בעצמו שאגד "כביכול" תגמור את הסיפור במקרה הטוב ב"נו נו נו "לנהג
וכאן השאלה שלי עם אתם יודעים ך מישטרת ישראל את ההתנהלות העברינית של אגד ואיך זה עובד למה אתם לא מטפלים בזה??!!זה נקרא פניות הציבור??!!
כמובן הגשתי תלונה נוספת לאגד.....
מכאן אני פונה לאותם אנשים שניתקלו באותו פקח או באותו סטואציה תתלונו בכל אמצעי אפשרי _מישטרה,פניות בציבור של מישרד התחבורה וכ ואפילו אגד...)
בשביל למנוע את המקרה הבא של החברים שלכם!!
(מי שניתקל באותו פקח יגיש תלונה ואולי המישטרה כן תפעל לעומקו של עניין כי היא תראה הרבה תלנוות על הפקח!!)
כל הכבוד.

ותודה רבה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה