דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

סבבה
אני מעתיקה את הקישור
מה אני אמורה למלאות בפרטים??(סליחה שככה נפלתי עליכם)
 
צריך שמשרד עורכי דין ירכזו את כל המקרים הנ"ל ויטפלו בכל מקרה לגופו ו/או ע"י תביעה ייצוגית עד שהפקחים ירגעו.
אני חושב שלציבור שלנו פחות חשוב הפיצוי כמו שחשוב לו שיפיקו להיטפל אליו ולכן שהמשרד יהנה מכל הפצויים שיקבלו בתמורה לתביעות.
דבר נוסף, שאותם בודדים שלא משלמים יבינו שהם דופקים את כל הציבור ושיוצא לכל המגזר שם של "גנבים" וכולם סובלים בגללם
 
צריך שמשרד עורכי דין ירכזו את כל המקרים הנ"ל ויטפלו בכל מקרה לגופו ו/או ע"י תביעה ייצוגית עד שהפקחים ירגעו.
אני חושב שלציבור שלנו פחות חשוב הפיצוי כמו שחשוב לו שיפיקו להיטפל אליו ולכן שהמשרד יהנה מכל הפצויים שיקבלו בתמורה לתביעות.
דבר נוסף, שאותם בודדים שלא משלמים יבינו שהם דופקים את כל הציבור ושיוצא לכל המגזר שם של "גנבים" וכולם סובלים בגללם
אני חושבת שגם התקשורת צריכה להרעיש...
 
אני חושבת שגם התקשורת צריכה להרעיש...
רעש לא מפחיד אותם
אין לנו אלטרנטיבות אחרות, מה תאיימי עליהם שתלכי ברגל???
יש בכל אזור חברה אחת שיש לה מונופול על הנסיעות
חוץ מלראות סרטונים מקוממים שמבאסים לנו את היום כלום לא השתנה
חבל שכבר אין חאפרים...
 
הצעה:
כל מי שיושב באוטובוס ורואה פקח שעולה, אם יש באמתחתו אפשרות צילום, שיתחיל מיד לצלם. בלי שהפקח יבחין בכך.
יתכן ויאספו כמה סרטונים, וזה יהיה עילה לתחקיר וכו'...
רציתי לומר זאת גם כן.
פשוט מקומם לקרוא את זה!
 
הצעה:
כל מי שיושב באוטובוס ורואה פקח שעולה, אם יש באמתחתו אפשרות צילום, שיתחיל מיד לצלם. בלי שהפקח יבחין בכך.
יתכן ויאספו כמה סרטונים, וזה יהיה עילה לתחקיר וכו'...
אולי החרדים צריכים להסתובב עם מצלמות גוף כמו של שוטרים
פשוט אין ברירה אחרת, עושים בנו מה שרוצים ואין פוצה פה ומצפצף.
בציבור הכללי הם מוציאים את הפלאפון ועושים שיימינג כזה... שהבנאדם פשוט מתחרט שהוא נולד...
 
ההיפך הגמור.
אם פקח רוצה לתת דו״ח - זה חייב להיות ע״י זוג פקחים.
לא נכון, במו עיני חזיתי בפקח שנתן דוח לאשה שלא שילמה ומכיוון שלא היה לה לשלם גם שילח אותה מהאוטובוס אחר כבוד...
 
לא נכון, במו עיני חזיתי בפקח שנתן דוח לאשה שלא שילמה ומכיוון שלא היה לה לשלם גם שילח אותה מהאוטובוס אחר כבוד...
כל הקטע של זוג פקחים זה שיוכלו לצוד כמה שיותר אנשים שלא תיקפו
זה לא מחוייב על פי חוק ..
אני גם ראיתי פקחים בודדים שמיסתובבים ונותנים דוחות לאנשים....
 
לא נכון, במו עיני חזיתי בפקח שנתן דוח לאשה שלא שילמה ומכיוון שלא היה לה לשלם גם שילח אותה מהאוטובוס אחר כבוד...
לא הבנתי.
זה שפקח קנס למרות שהיה לבד - מוכיח לך שזה החוק?
אני מכירה מי שאמר לפקח שאסור לו לקנוס כי הוא לבד והפקח הלך.
ככה מוכיחים חוק במדינה הזו....
 
לא הבנתי.
זה שפקח קנס למרות שהיה לבד - מוכיח לך שזה החוק?
אני מכירה מי שאמר לפקח שאסור לו לקנוס כי הוא לבד והפקח הלך.
ככה מוכיחים חוק במדינה הזו....
לי קרה מקרה שעליתי לאוטובוס ותיקפתי רב קו ועלה פקחים והפקח אמר שהוא לא רואה ששילמתי פניתי לנהג והנהג זכר אותי ואמר שמכשיר שלו לא עבד והוא חשב שיקפתי במקום אחר אותו פקח נתן לי דוח היתווכחתי איתו ואומר לי שכל מילה שלי יגרום שהדוח יעלה יותר...אני ישתוק ...הקטע הכי מעצבן היה שירדתי מהאוטובוס ועליתי לאוטובוס אחר שהם גם עלו והם זכרו אותי ובדיוק היה שם בחור אמריקאי שלא שילם והם תפסו אותו והוא יתחנן עליהם שיבתרו לו בקיצור ואני עקבתי אחרי הסיפור ופקח אמר לו יתן לו תעודת זהות אותו בחרו לא היה לא אז הוא אמר שיזמין לו מישטרה אז הנוסעים באוטובוס היתערבו ואמר להם שירחמו עליהם ואז הפקח ירד עם אותו בחור מהאוטובוס ואני ירדתי אחריהם ולאחרי כמה דקות המתנה הפקח ניגש אלי ואומר לי מה את אומרת לבטל לו את הדוח או לא?(כי לא היה נעים לו שלי הוא נתן על סיבה לא מוצדקת) אז אמרתי לו שישחרר את הבחור והוא באמת שיחרר..ועל הדרך אמרתי לו שהוא ם היה צריך לשחרר אותי (הבחור היה מיסכן לא ידע עיברית פתאום מינפלים עלי 2 פקחים ואותו בחור אמר שילך להביא את התעודת זהות והפקחים לא הסכימו והיא ממש ניבהל מהמישטרה...)
מה שקרה שאני הגשתי תלונה לאגד והם ביטלו לי את הקנס כי הם ראו שתיקפתי את הכרטיס באוטובוס......
יש פקחים שעושים מעבר לתפקיד שלהם(מה שהם לא צריכם לעשות) ואותם צריכים לפטר!!
 
לא הבנתי.
זה שפקח קנס למרות שהיה לבד - מוכיח לך שזה החוק?
אני מכירה מי שאמר לפקח שאסור לו לקנוס כי הוא לבד והפקח הלך.
ככה מוכיחים חוק במדינה הזו....

אין דבר כזה שני פקחים על פי חוק רק אחד מותר ותבדוק שהם עולם רק אחד מתקף את הרכטיס שלו והשני לא או שהוא מתקף שהם יורדים כי אסור להם לעלות יחד.
 
אימלאאאאאאאאא
איש רע לב ואכזר.

נו, לפחות זכית לכפרת עוונות
בזכות ההלבנת פנים הזו...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה