דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

אסור שיהיו שני פקחים בו זמנית על אוטובוס אחד.
אז על זה לבד אתה יכול להתלונן עליהם.
חבל שכמעט אף אחד לא יודע מזה.
אין שום איסור כזה,
להיפך בקווים דו מפרקיים דוגמת קו 1 תלאביב-בת ים. קבוע עולים 2-3 מבקרים בו זמנית ולפעמים יותר.
מעניין אותי מקור למסמך הזה ?
מאיפה הורדת אותו ?
הכללים לגבי המסיכות השתנו.
יש אנשים שאכן ניתן להם פטור ממסיכה מסיבות כאלו ואחרות.

ולעניין דנן-
מבחינה חוקית נהג/מבקר אינו רשאי לאכוף עטיית מסיכות בכל מקום שהוא,
ובטח שלא לעורר פרובוקציה ומניפולציה מיותרת נגד אזרח כלשהו.

חובת האכיפה חלה על משטרת ישראל בלבד! אפילו לא פיקוח עירוני.
והם עושים את זה די והותר, וממש לא נזקקים לעזרה של שום גוף נוסף.

היה צריך לעקוב אחרי אותו פקח ולהסריט אותו מתחילת סיטואציה ולשלוח לאגד עם העתקים למשרד התחבורה...

צריך לברר קודם אם זה חוקי.
תיעוד שנעשה בצורה אסורה אינו קביל עבור ראיה כלשהי.

ולצלם אדם במרחב ציבורי על מנת להשתמש בחומר אסור.
ובמקרה הנ''ל אומנם זה עבור המעביד אך עדיין זה עלול להיות בעייתי ועילה לתביעה בפני עצמה.

ואגב-
סתם שאלה, ראית שהוא באמת צילם? לא שזה משנה מי יודע מה...
עצם ה''איום'' לכשעצמו הוא לא חוקי..
לא נכון, במו עיני חזיתי בפקח שנתן דוח לאשה שלא שילמה ומכיוון שלא היה לה לשלם גם שילח אותה מהאוטובוס אחר כבוד...
ראיתי בחור ממסגרת חנ''מ שעלה לאוטובוס וכנראה הרב קו שלו היה ריק,
הנהג והפקח התווכחו איתו במשך מס' דקות על מנת ש...ירד!!
למרות שהיינו כמה וכמה נוסעים שהסכמנו לשלם עליו בשמחה.
הוא ירד בסופו של דבר פגוע ומבולבל..
אין דבר כזה שני פקחים על פי חוק רק אחד מותר ותבדוק שהם עולם רק אחד מתקף את הרכטיס שלו והשני לא או שהוא מתקף שהם יורדים כי אסור להם לעלות יחד.
נו באמת, או שאתם גרים במושב, או שהרבה זמן לא עליתם על תחבורה ציבורית.
זה עולה מהדלת הקידמית והשני מהאחורית, ומתחילים לתקף עד שנפגשים באמצע ויורדים יחד.
בבקשה תפני למבקר המדינה-זה הגוף היחיד במדינה שעובד
ושגם כל הרשויות מפחדות מהדוח השנתי שלו
נכנס לתרדמת חורף מוקדמת מאז שבנט עלה לשלטון...
 
העיקר להתלונן כל פעם.
לתועלת הציבור.
בדרך-כלל כשמגיעים הביתה שוכחים, למי יש כח להתלונן עם כל הפרטים ?
זה טובת הכלל !
כשהפקחים ידעו שהציבור החרדי מתלונן, הם יפחדו ...
חיזוק לדברים
זה כ"כ נכון וכך גם על אוטובוסים שמדלגים תחנות , נהגים שלא עוצרים , כל יחס מזלזל כלפי חרדים או כלפי כל אדם
חשוב לדווח , ולפעול בעניין כדי למגר את התופעות האלו
 
רעש לא מפחיד אותם
אין לנו אלטרנטיבות אחרות, מה תאיימי עליהם שתלכי ברגל???
יש בכל אזור חברה אחת שיש לה מונופול על הנסיעות
דוקא מפחיד אותם, כיום שכל הזמן יש מכרזים על תחבורה ציבורית, ואחד הפרמטרים לבחירת החברה היא שביעות רצון הלקוחות.
לראיה, תראה את הפרסומות של אגד וקווים ושאר החברות, על השירות והאדיבות שלהם...
 
אני חושב שלציבור שלנו פחות חשוב הפיצוי כמו שחשוב לו שיפיקו להיטפל אליו ולכן שהמשרד יהנה מכל הפצויים שיקבלו בתמורה לתביעות.
דוקא לציבור שלנו שנאנק תחת גזירות, וחושב על כל שקל בהחלט חשוב פיצוי אם מגיע לו.
ובלי קשר, כשמישהו עובר סיפור לא נעים בהחלט, שלפעמים גם רודף אותו תקופה אחרי זה [לדוגמא: חשש כל הזמן שהפקח יחליט להגיש תלונה במשטרה על מסכה], בהחלט משחרר במשהו כשהוא מקבל פיצוי שמגיע לו לו ע"פ לןק וגם כמובן ע"פ דין תורה. הבתי דין מתירים ואף מעודדים להגיש תביעות במקרים כאלו.
ולגבי העו"ד, בכל תביעה אם היא מתקבלת יש גם סעיף של הוצאות משפט, שזה בדיוק שכר עו"ד.
 
כל אחד כותב וכותב,
למישהו רעיון פרקטי מה אפשר לעשות?
אולי עצומה לחברות, אם חתימות? או משהו בסגנון?
אפשר להשתמש אם הפרוג לאיסוף חתימות
 
דוקא לציבור שלנו שנאנק תחת גזירות, וחושב על כל שקל בהחלט חשוב פיצוי אם מגיע לו.
ובלי קשר, כשמישהו עובר סיפור לא נעים בהחלט, שלפעמים גם רודף אותו תקופה אחרי זה [לדוגמא: חשש כל הזמן שהפקח יחליט להגיש תלונה במשטרה על מסכה], בהחלט משחרר במשהו כשהוא מקבל פיצוי שמגיע לו לו ע"פ לןק וגם כמובן ע"פ דין תורה. הבתי דין מתירים ואף מעודדים להגיש תביעות במקרים כאלו.
ולגבי העו"ד, בכל תביעה אם היא מתקבלת יש גם סעיף של הוצאות משפט, שזה בדיוק שכר עו"ד.
  • צריך לבדוק כל מקרה לגופו אם רב או מו"ץ אם מותר לתבוע בערכאות.
  • בעניין עו"ד, גם לשאול עו"ד האם ננצח במשפט, ואם השופט יחייב את הצד השני בהוצאות משפט, עולה כסף!.....
 
כל אחד כותב וכותב,
למישהו רעיון פרקטי מה אפשר לעשות?
אולי עצומה לחברות, אם חתימות? או משהו בסגנון?
אפשר להשתמש אם הפרוג לאיסוף חתימות
לאסוף את כל המקרים האלו.
ז.א. שכל אחד שעבר כזה מקרה יכתוב הצהרה מפורטת מה בדיוק עבר עם מספר קו תאריך ושעה וישלח את זה למישהו שירכז את כולם.
אותו בן אדם/ רכז כשיהיו בידו מספיק עדויות יוכל לפנות לתקשורת ולמשרד התחבורה ולדרוש תשובות.
עצומות ללא עדויות מפורטות ואמינות אלא רק חתימות אקראיות לא יזיזו ולא ישנו כלום לאף אחד.
 
הלוואי שאני יפגוש אותו מנסה לעשות עוול כזה. מסכן מה שאני יעשה לו.. עד שהוא לא יפוטר וכל התקשורת החרדית תפרסם את זה אני לא ארפה
 
תתבעי אותו ותעשי מכך סיפור!!!!!!
נטפלים לאוכלסיה החלשה!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
הסיפור הזה ממש קומם אותי. באפשרותי לסייע לך להגיע לכל הקודקודים במשרד התחבורה ובאגד שרלוונטים לטיפול חריף ומיידי בפקח המרושע הזה
אם תרצי צרי איתי קשר ואעזור לך בשמחה
y575709666
גימייל
 
לאסוף את כל המקרים האלו.
ז.א. שכל אחד שעבר כזה מקרה יכתוב הצהרה מפורטת מה בדיוק עבר עם מספר קו תאריך ושעה וישלח את זה למישהו שירכז את כולם.
אותו בן אדם/ רכז כשיהיו בידו מספיק עדויות יוכל לפנות לתקשורת ולמשרד התחבורה ולדרוש תשובות.
עצומות ללא עדויות מפורטות ואמינות אלא רק חתימות אקראיות לא יזיזו ולא ישנו כלום לאף אחד.
למי שיש עדויות או תמונה של אותו מרושע נא שלחו בדחיפות למייל הנל.
 
סתם חשוב לדעת... לטענת חבר השבוע,
פקח שמבקש לתת דו"ח אפשר בקלי קלות לומר לו שם לא נכון ומ. זהות לא נכון וכו' (כמובן שאומרים שאין ת. זהות...)
אם אין שם שוטר אין לו שום כלי לברר את אמיתות השם והכתובת, ככה עשה חבר שלי לאחרונה חחח (רק לא לתת מיד פרטים אלא להתוכח קלות כדי שלא יחשוד...)
 
צריך לשלוח להם מייל מטעם עו"ד שמאיים שיגיש תביעה [גם אם לא באמת מתכונים לתבוע]
וכשרואים עו"ד נלחצים
 
שימו לב,
בירושלים כמעט בכל נסיעה עולים פקחים, לפחות שניים! שלא תהיה עוגמת נפש.
כיום יש פקחים עם מצלמות גוף, ריבוע שחור עם עיגול בצבע ירוק (מעיד שפועל), כך שכנראה במקרה של ויכוח/ בית משפט ניתן לדרוש הוכחה.
יש אנשים שכשהם רואים פקחים עולים, הם נבהלים ומתקפים שוב (להיות בטוחים),הפקח רואה את זה, אם הוא שואל למה תקפתם רק עכשיו? תבקשו שיבדוק מתי היה התיקוף הקודם, שיראה שזה באותו קו. (הוא יכול לראות גם את זה)
 
הסיפור הזה ממש קומם אותי. באפשרותי לסייע לך להגיע לכל הקודקודים במשרד התחבורה ובאגד שרלוונטים לטיפול חריף ומיידי בפקח המרושע הזה
אם תרצי צרי איתי קשר ואעזור לך בשמחה
y575709666
גימייל
קודם כל תודה רבה על הכל!!
כרגע זה בטיפול עם זה לא עוזר אז אני יצטרך להעזר בך!!
אגב ברגע אחרון צילמתי אותו כך שיש לי תמונה....
באמת חשוב לי שכל מי שנתקל במקרה כזה או אחר שיגיש דחוף תלונה במישטרה נגד אותו פקח!!
 
לאזרח הרגיל באמת יהיה קשה להתמודד. כי הוא לא יודע הרבה מעבר להגשת תלונה למוקד ישנוני שאוטומטית יגיב לו בלאקוניות ובזה יסיימו את העניין.

צריכים לדעת למי לפנות נוסף על הצעד הבסיסי של הגשת תלונה באגד ושמירת מס' התלונה.

השיטה היא מאוד קלה אך יעילה.

להגיש תלונה באגד.
ומיד כשמקבלים תגובה להעתיק ולשמור את מספר הסימוכין שבתשובה.

להעתיק את גוף הפניה ולהכניס בפנים את מס' הסימוכין לתלונה שאגד הגיבו ולשנות רק את שמות המכותבים דלהלן:

היועץ החרדי במשרד התחבורה שלמה רוזנשטיין

מבקר המדינה

לשכת שר התחבורה

פקיד תח"צ שבמשרד התחבורה שבאחריותו תחום הפיקוח
 
קודם כל תודה רבה על הכל!!
כרגע זה בטיפול עם זה לא עוזר אז אני יצטרך להעזר בך!!
אגב ברגע אחרון צילמתי אותו כך שיש לי תמונה....
באמת חשוב לי שכל מי שנתקל במקרה כזה או אחר שיגיש דחוף תלונה במישטרה נגד אותו פקח!!
אשמח אם תוכלי לשלוח לי את תמונתו. זה חשוב לי
 
ואגב-
סתם שאלה, ראית שהוא באמת צילם? לא שזה משנה מי יודע מה...
עצם ה''איום'' לכשעצמו הוא לא חוקי..
לא רק שאיים אלא גם צילם......(שמעתי את הפאלש)
הו אמר לי תעמדי ואני יצלם אותך בשביל שתקבלי דוח משמישטרה.......
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה