דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

לא רק שאיים אלא גם צילם......(שמעתי את הפאלש)
הו אמר לי תעמדי ואני יצלם אותך בשביל שתקבלי דוח משמישטרה.......
חצוף מחוצף. כשיפול לידיי הוא יתחנן שאני יירגע. כבר עברתי אירוע כזה עם נהג שונא חרדים. צריך לדעת מה לומר להם ואז הם רועדים על הפרנסה ומתחנפים עד סוף הנסיעה
 
הוא יגיד שבאותו הבוקר הוא לא הפעיל את המצלמה..
אי אפשר. אם זה כמו של המשטרה אז אין לנושא המצלמה כל אפשרות להשפיע עליה.
השאלה היא האם הגורם האחראי ירצה לברר את האמת והצדק. אם כן אז הכל ירוץ לטובתך. אם לא אז הוא יטען כפי שאמרת וכדו'
 
לא רק שאיים אלא גם צילם......(שמעתי את הפאלש)
הו אמר לי תעמדי ואני יצלם אותך בשביל שתקבלי דוח משמישטרה.......
הייתי מאחלת לו מכל הלב רפואה שלמה.
שום דו''ח לא יכול לצאת מזה, זו ראיה לא חוקית ובכלל לא מתוקף סמכותו לאכוף מסיכות.

מבינה לגמרי את ההרגשה הנוראית הזו שלך, בהחלט לא נעים בכלל.
 
עליתי לאוטובוס אגד ואיתי עלו 2 פקחים.....
ישר תיקפתי רב קו ושבאתי להיתיישב אז פקח אחד שם לב שאז תיקפת וישר רץ אלי והיתנפל ושאל למה תיקפת רק עכשיו...
ישר עניתי לו שעליתי עכשיו לאוטובוס אז הפקח אמר לי "את לא עלית " אז אמרתי לו שעליתי עכשיו אז הפקח אמר לי אין מצב
בשלב הנוכחי כבר כל הנוסעים היתערבו ואמרו שעליתי רק עכשיו בתחנה ...אותו פקח אמר שאין מצב והלך לשאול את הפקח השיני...
כלומר ניגש אלין ואמר לו "נכון האישה הזאת לא עלתה איתנו".. והצביע עלי..... אותו פקח אמר לפקח הראשון שאני כן עליתי...
הפקח מיתקרב אלי ונותן לי את הרב קו ואומר לי בכזה בוטות "את בלי מסכה בואי אני יצלם אותך ואני יעביר את זה למישטרת ישראל...על תופתעי עם תראי קנס 500 ש"ח בדואר"...
חשוב לי להבהיר שהיה לי מסכה בתיק ושעליתי לאוטובוס תיקפתי את הרב ומרב היתנפלות עלי לא יכלתי לעטות מסכה...(לא משנה שכל האוטובוס היה בלי מסכות)
כמובן שהפקח לא היתנצל על מה שהיה עם הרב קו .....
פשוט היתנפלות לאזרח חף מפשע......
השאלה שלי עם פקח של אגד יכול לצלם אותי (פגיעה בפרטיות) שלא למטרת התפקיד(התפקיד שלו זה לאכוף מי שלא שילם וכו)??
עם אני יכולה לתבוע אותו??
מה שהוא עשה זה באמת חוצפה מקומם מאוד!!
אבל לא קשור למה שהוא עשה לך
רוצה להפנות את תשומת לב לך ולעוד כמה שניפתסים על פקח אומלל שמאמלל אחרים

פעם בעלי ואני עלינו על האוטובוס (פעם ראשונה שעלינו עם הילדה לאוטובוס) וריחפנו שכחנו לתקף (פעם ראשונה שזה קרה לנו בחיים )
ואז עלה פקח ונפל לנו האסימון שלא תיקפנו
מיד בעלי קם ובא להניח את הרב קו על מכשיר התיקוף
ישר הפקח בא עליו ואמר לו תביא תרב-קו
בעלי אמר לו בתקיפות ובאופן ברור: ממש לא, אני משלם עכשיו . אני פשוט פעם ראשונה עולה עם הילדה ולא שמתי לב ששכחתי לתקף ותוך כדי שהוא מדבר איתו הוא תיקף במכשיר
הפקח צועק עליו " תביא תרבקו וכו'
עכשיו אין לו מה לעשות! בעלי תיקף! לך תוכיח....
הפקח רתח מעצבים על כבודו המושפל
ובעלי אומר לו בצורה ברורה אני מוכן להניח לך את הרב קו על המכשיר אבל אני לא מוכן לתת לך אותו
וזהו לפקח לא היה מה לעשות . הוא אמר חכה אני ישלח לך דוח... הלך לנהג צעק עליו אמר לו תוציא מצלמות התקשר לאחראי
תכלס לא היה לו מה לעשות חוץ מלצאת 0!!!!!!!!!!

את האמת הצטערתי שלא היה לי רב קו אנונימי ואז בכלל לא היה לו מה לעשות חחחח
 
מישהו נתקל באמת במצלמה שתלויה בצוואר מבקר?
באגד יש לפקחים ריבוע שחור עם עיגול אדום בפנים
שתלוי על החולצה
ולפני שהם יורדים לוחצים עלו ונשמע צפצוף ארוך ומעצבן....
זה המצלמה או שזה עוד משהו?
 
מה שהוא עשה זה באמת חוצפה מקומם מאוד!!
אבל לא קשור למה שהוא עשה לך
רוצה להפנות את תשומת לב לך ולעוד כמה שניפתסים על פקח אומלל שמאמלל אחרים

פעם בעלי ואני עלינו על האוטובוס (פעם ראשונה שעלינו עם הילדה לאוטובוס) וריחפנו שכחנו לתקף (פעם ראשונה שזה קרה לנו בחיים )
ואז עלה פקח ונפל לנו האסימון שלא תיקפנו
מיד בעלי קם ובא להניח את הרב קו על מכשיר התיקוף
ישר הפקח בא עליו ואמר לו תביא תרב-קו
בעלי אמר לו בתקיפות ובאופן ברור: ממש לא, אני משלם עכשיו . אני פשוט פעם ראשונה עולה עם הילדה ולא שמתי לב ששכחתי לתקף ותוך כדי שהוא מדבר איתו הוא תיקף במכשיר
הפקח צועק עליו " תביא תרבקו וכו'
עכשיו אין לו מה לעשות! בעלי תיקף! לך תוכיח....
הפקח רתח מעצבים על כבודו המושפל
ובעלי אומר לו בצורה ברורה אני מוכן להניח לך את הרב קו על המכשיר אבל אני לא מוכן לתת לך אותו
וזהו לפקח לא היה מה לעשות . הוא אמר חכה אני ישלח לך דוח... הלך לנהג צעק עליו אמר לו תוציא מצלמות התקשר לאחראי
תכלס לא היה לו מה לעשות חוץ מלצאת 0!!!!!!!!!!

את האמת הצטערתי שלא היה לי רב קו אנונימי ואז בכלל לא היה לו מה לעשות חחחח
איזה אומץ!! כל הכבוד לו
 
מה שהוא עשה זה באמת חוצפה מקומם מאוד!!
אבל לא קשור למה שהוא עשה לך
רוצה להפנות את תשומת לב לך ולעוד כמה שניפתסים על פקח אומלל שמאמלל אחרים

פעם בעלי ואני עלינו על האוטובוס (פעם ראשונה שעלינו עם הילדה לאוטובוס) וריחפנו שכחנו לתקף (פעם ראשונה שזה קרה לנו בחיים )
ואז עלה פקח ונפל לנו האסימון שלא תיקפנו
מיד בעלי קם ובא להניח את הרב קו על מכשיר התיקוף
ישר הפקח בא עליו ואמר לו תביא תרב-קו
בעלי אמר לו בתקיפות ובאופן ברור: ממש לא, אני משלם עכשיו . אני פשוט פעם ראשונה עולה עם הילדה ולא שמתי לב ששכחתי לתקף ותוך כדי שהוא מדבר איתו הוא תיקף במכשיר
הפקח צועק עליו " תביא תרבקו וכו'
עכשיו אין לו מה לעשות! בעלי תיקף! לך תוכיח....
הפקח רתח מעצבים על כבודו המושפל
ובעלי אומר לו בצורה ברורה אני מוכן להניח לך את הרב קו על המכשיר אבל אני לא מוכן לתת לך אותו
וזהו לפקח לא היה מה לעשות . הוא אמר חכה אני ישלח לך דוח... הלך לנהג צעק עליו אמר לו תוציא מצלמות התקשר לאחראי
תכלס לא היה לו מה לעשות חוץ מלצאת 0!!!!!!!!!!

את האמת הצטערתי שלא היה לי רב קו אנונימי ואז בכלל לא היה לו מה לעשות חחחח
קודם כל איזה אומץ!!
דבר שיני בנוגע אלי מרב שהוא ישר היתנפל עלי לא ידעתי איך להגיב....אז פשוט שתקתי(מזל שבשניה אחרונה לקחתי פרטים שלו וצילמתי אותו)
מה שכן אותו פקח הוא פשוט עבריין ואותו עבריין צריך להוריד אותו מהתפקיד!!(בפרט שזה לא מיקרה ראשון אלא היו כמה וכמה מקרים על ידו אותו פקח)
לכן היה חשוב לי לפתוח אשכול על זה גם שיהיה מודעות לאנשים וגם למנוע את המקרה הבא......(בתקווה שהכן יצא מזה משהו)
מה שבטוח אנשים שניתקלים בכזה סיטואציה ישר לשלוף מצלמות ולצלם (לפעמים אותו אדם שמיתנפלים עליו הוא לא ידוע מה לעשות מרב ההלם והלחץ) ואפילו לאיים על אותו פקח שיגישו נגדו תלונה....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה