דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

ברב קו אנונימי הם יכולים לחטוף את הרב קו ולא להחזיר עד שמוסרים להם פרטים ואז אפשר להפסיד את הכסף שמוטען (מעשה שהיה)
אוקי הייתי מביאה לו ריק
בד"כ יש לי ריק בארנק
הייתי מביאה לו ויישאר אצלו, בכייף.
רק כדי לעצבן אותו תכלס.
 
אגב פקח ללא כובע לא חייבים לו כלום גם אם הוא מבקש
הוא כאילו לא פקח! אזרח רגיל
אפשר להגיד לו שאתה תשים כובע אני יתן לך את הרב קו
שימו לב!
אימרה חמודה ללא תוכן..

אומרים את זה גם על שוטרים.. אין לזה בסיס...
 
1637140184946.png
 
יש הרבה מקרים נכונים
ומזעזים והתנהגות ברוטלית של פקחים
וחייבים לשים לזה סוף
אבל אני שואלת בתמימות
למה אנשים ועוד בחזות חרדית מרשים לעצמם לנסוע בלי לשלם מה עם גזל
הסיפורים כאן רובם על אנשים שעלו באותה תחנה עם הפקח ביחד ועדין לא הספיקו לשלם!!!

ויש עוד מקרי אילוץ, שמי שנוסע תדיר בתחבורה ציבורית יכול להכיר:
שכחת הכרטיס
אי ידיעת הסכום הטעון
עומס מטורף באוטובוס שאי אפשר לגשת למכשיר הטעינה
עליה עם ידים עמוסות בשקיות וחוסר יציבות בשביל לגשת עד למכשיר
עליה עם ילדים ועגלה ודאגה ראשונה קודם כל לבטיחות
מכשיר אחורי לא תקין וקשה/בלתי אפשרי ללכת עד לנהג לתקף
ועוד ועוד
 
אני מעדכנת
המישטרה שלחה לי תשובה שבו הם סוגרים את התיק(ולא רשום מה הסיבה)
רק מה בדקתי שהם סגרו עוד באותו יום בלילה את התיק...
חוסר אטימות של המישטרה.....
ככה נותנת לאדם שמיתנפל על אנשים על גבול ההיתעללות ......להיות חופשי ושימשיך במעשים הנוראיים שלו.....
עד שזה לא יגיע לרציחה המישטרה לא תעשה כלום!!
 
אחרי כל הכעס המוצדק מאוד על הפקחים
יש מקום גם לציין לשבח את הפקחים הטובים והמתחשבים
נסעתי לא מזמן בלילה באוטובוס בין עירוני, הנהג העמיס על האוטובוס כמעט 30 איש בעמידה, ובגלל העומס בתחנה אמר לכולם לעלות ולשלם בהמשך הנסיעה, וכמובן שלא היתה אפשרות לעבור אח"כ לשלם. כשהגענו לעיר עלה פקח ומיד תפס את הענין, עבר באוטובוס ושאל כל אחד אם הוא שילם, ואמר לא להניח את הרב קו על המכשיר שלו עד שמשלמים, כי אם רואים שלא שולם הוא מחויב לתת דו"ח, כך דאג שכולם ישלמו ואף אחד לא יקנס.
בנוסף ראיתי באוטובוס פנימי [איני זוכר אם זה היה אותו פקח] כשעלה הפקח לאוטובוס בשעת צהריים עמוסה בילדים, וכל ילד לפני שהוא בדק את הרב קו שלו שאל אותו אם הוא בטוח ששילם. והסביר למבוגרים, שילדים רצים לאוטובוס ושוכחים לפעמים לשלם, ובמקום לחלק קנסות הוא מעדיף להזכיר להם.
כל הכבוד לכם! ושירבו כמותכם.
לאנשים כאלה צריך לפרגן, אם לא לאחראים אז ישירות אליו,
כמה כיף לנו שמפרגנים לנו על העבודה שלנו... ובכללי.
כמו שאנחנו יודעים להתעצבן אנחנו צריכים לדעת לפרגן.
 
בלת"ק
בהמודיע מדורים במדור קוראים כותבים יש בשבועות האחרונים הרבה בנושא הזה
חייבים לשים לזה סוף!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למה לא לפנות למבקר המדינה?
אני מחכה שיהיה עוד כמה עדויות וראיות ואז נוכל להמשיך הלאה
(כרגע זה מטופל אישית בידי בכיר באג התחבורה-בתקווה שיצא מזה משהו)
מה שבטוח כל מי שניקל בכזה מקרה שלא ישאיר ישר יתלונן וכמובן יתעד.....
אולי הגיע הזמן שבו התקשורת החרדית תרים את הכפפה ותתחיל לסקר את הנושא הזה??!!
 
אני מחכה שיהיה עוד כמה עדויות וראיות ואז נוכל להמשיך הלאה
(כרגע זה מטופל אישית בידי בכיר באג התחבורה-בתקווה שיצא מזה משהו)
מה שבטוח כל מי שניקל בכזה מקרה שלא ישאיר ישר יתלונן וכמובן יתעד.....
אולי הגיע הזמן שבו התקשורת החרדית תרים את הכפפה ותתחיל לסקר את הנושא הזה??!!
למבקר המדינה לא צריך כמה עדויות.
מספיקה אחת.
מנסיוני, רק פניה אליו- כבר מיצרת תגובות שרשרת.
נורא פשוט לעשות זאת:
 
@פ.נ מחזקת את ידייך
מה עם זה שעולים 4 פקחים בו זמנית???
והברוטליות שבה הם מתייחסים לנוסעים נוראית, אנחנו צריכם לדעת לדבר

הבעיה בציבור שלנו שלא מתלוננים, כנ''ל לגבי נהגי אוטובוס חסרי איזון שמסתובבים על הכביש:confused:
 
מכירה אחת שיכולה להעיד על ההתנהגות דומה
אם את מעונינת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה