דרוש מידע אזרחות אמריקאית-עזרה!

על המכתב לא מופיע פרטי יצירת קשר של המשרד בבוסטון, יש רק כתובת לאן להגיע, וטלפון כללי של USCIS שעונה שם מזכירה אלקטרונית בלבד.
לגבי החשבון המקוון זה - יש את זה למי שמטפל בתיק, ושם אין כל חדש, ממה שהיא אומרת לי היא מחכה לתגובה מהם כבר קרוב לחודשיים וזה ממאן לבוא.
מפאת הזמן הדוחק אני מנסה למצוא חרך ליצירת קשר.
הודו לד' כי טוב, קיבלתי הבוקר את שאר הזימונים, תודה על הרצון.
 
שלום,

צריכה עזרה.
עשיתי אזרחות לילדי באוקטובר, הלכתי למשרד בברוקלין כדאי לעשות SS לילדיםוהם אמרו שישלחו לי את זה תוך שבועיים.
לא קיבלתי את זה.
אז התקשרתי אליהם ואמרו שהדרכון שלי לא היה חתום. לכן אני צריכה לבוא שוב עם כל המסמכים.

אשמח אם תעזרו לי מנסינכן, אני חייבת לקבל את הSS עד סוף אפריל.

מה הדרך הכי קצרה לקבל עכשיו? לשלוח עם מישהו לארה"ב ושהוא ילך למשרדים שלהם? או לשלוח עם דואר שליחים, או דרך הקונסוליה?

תודה!
 
אני התחלתי תהליך של עשיית אזרחות במשרד בבוסטון ע"י משרד ידוע, קיבלתי זימונים לחלק מהילדים לפני כחודשיים לתאריך 12\12, לעוד פחות משבועיים, ולשלוש ילדים הם לא זימנו, ומאז הם אינם מגיבים למיילים החוזרים ונשנים של המשרד.

האם למאן דהוא יש דרך טלפון או משהו דומה ליצור קשר עם המשרד בבוסטון בדחיפות, או לחלופין רעיון אחר.

יעזור לנו מאוד-מאוד.

בברכה
האם מדובר במשרד בבוסטון עצמן?
שימי לב שהם מאד קשוחים
חייבים להביא את כל המסמכים מקוריים. אם הבאת צילום של משהו הם מסוגלים לשלוח אותך הביתה.
 
האם מדובר במשרד בבוסטון עצמן?
שימי לב שהם מאד קשוחים
חייבים להביא את כל המסמכים מקוריים. אם הבאת צילום של משהו הם מסוגלים לשלוח אותך הביתה.
כן המשרד בבוסטון עצמו,
הבעיה שאחותי מקבלת אזרחות באותו היום במשרד בניו גרזי, ויש לסב תעודת לידה וכו' אחד, האם העתק נוטריוני מספק?
 
כן, אחרי שבועיים בערך קיבלתי בחזרה את המסמכים המקורים עם UPS,
ואחרי שבוע נוסף קיבלתי אצ הSSC עם דואר רגיל
אשמח לעשות את אותו תהליך גם.
לא הבנתי, איך UPS החזירו לך את המסמכים המקוריים דרך מי, דרך הקרובי משפחה, או דרך הקונסליה
 
שלום,

צריכה עזרה.
עשיתי אזרחות לילדי באוקטובר, הלכתי למשרד בברוקלין כדאי לעשות SS לילדיםוהם אמרו שישלחו לי את זה תוך שבועיים.
לא קיבלתי את זה.
אז התקשרתי אליהם ואמרו שהדרכון שלי לא היה חתום. לכן אני צריכה לבוא שוב עם כל המסמכים.

אשמח אם תעזרו לי מנסינכן, אני חייבת לקבל את הSS עד סוף אפריל.

מה הדרך הכי קצרה לקבל עכשיו? לשלוח עם מישהו לארה"ב ושהוא ילך למשרדים שלהם? או לשלוח עם דואר שליחים, או דרך הקונסוליה?

תודה!
הכי מהר לשלוח עם UPS DHL וכדו' לקרוב משפחה שילך עבורכם
אם אין אפשרות כזו אז לשלוח למשרד עצמו, כתבתי הוראות כאן פעם. ואז להתפלל שתקבלו הכל חזרה בשלום.
בדרכים האלו מקבלים כרטיס עם מספר תוך שבוע.
כמובן שנותנים כתובת משלוח באיזור של המשרד.
וכמובן לוודא שהדרכונים חתומים.
 
אני מבינה שלצורך תהליך האזרחות צריך פספורט אמריקאי בתוקף של הסבא וגם של ההורה
מאיפה משיגים דבר כזה?
הסבא וסבתא האמריקאים כבר שנים לא ביקרו באמריקה...
האבא בכלל לא מחזיק פספורט כזה...\
מישהו יודע?
 
כן המשרד בבוסטון עצמו,
הבעיה שאחותי מקבלת אזרחות באותו היום במשרד בניו גרזי, ויש לסב תעודת לידה וכו' אחד, האם העתק נוטריוני מספק?
במאונט לורל בניו גרזי בכלל לא מקפידים, תביאי העתק ליתר ביטחון. בבוסטון כמעט שלחו אותי הביתה כי לא היה לי מקור של אחד המסמכים
 
אני מבינה שלצורך תהליך האזרחות צריך פספורט אמריקאי בתוקף של הסבא וגם של ההורה
מאיפה משיגים דבר כזה?
הסבא וסבתא האמריקאים כבר שנים לא ביקרו באמריקה...
האבא בכלל לא מחזיק פספורט כזה...\
מישהו יודע?
לשלוח בדואר לקבלת מספר SS? לא צריך של הסבים.
דרכון של הילד, דרכון של אחד ההורים, ממסמך התאזרחות מקורי, טופס מלא,
נראה לי שזהו
 
הכי מהר לשלוח עם UPS DHL וכדו' לקרוב משפחה שילך עבורכם
אם אין אפשרות כזו אז לשלוח למשרד עצמו, כתבתי הוראות כאן פעם. ואז להתפלל שתקבלו הכל חזרה בשלום.
בדרכים האלו מקבלים כרטיס עם מספר תוך שבוע.
כמובן שנותנים כתובת משלוח באיזור של המשרד.
וכמובן לוודא שהדרכונים חתומים.
האם גם הדרכונים הישראלים של הלדים צריכים להיות חתומים? והאם מספיק רק את הדרכון שלי? אני האזרחית.
 
האם גם הדרכונים הישראלים של הלדים צריכים להיות חתומים? והאם מספיק רק את הדרכון שלי? אני האזרחית.
לא שולחים דרכון ישראלי בכלל.
צריך לשלוח למשרד של SS בארה"ב (כדאי לשלוח בחברה של דואר רשום עם מספר מעקב) את:
1. הטופס בקשה
2. דרכון של הילדים
3. דרכון של אחד ההורים.
הם מנפיקים את הכרטיס תוך כמה ימים ושולחים לכתובת שתרשמו באיזור המשרד ששולחים אליו (דודים/חברים וכדו')
ואת המסמכים הם מחזירים לאותה כתובת בארה"ב תוך כמה שבועות.
הבעיה שהמסמכים נשלחים חזרה בדואר רגיל בלי מעקב.

הכתובת של המשרד בברוקלין:
Social Security Card Centre 154 Pierrepont street 6th floor Brooklyn NY 11201

עשינו את זה פעם ע"י שליחה בDHL לשם (עלה כמה עשרות שקלים), קיבלנו את הכרטיס מיד, ואת המסמכים אחרי כמה חודשים ומאמצים וקצת עגמת נפש.
 
לשלוח בדואר לקבלת מספר SS? לא צריך של הסבים.
דרכון של הילד, דרכון של אחד ההורים, ממסמך התאזרחות מקורי, טופס מלא,
נראה לי שזהו
פניתי למישהי שעושה את התהליך של האזרחות, אני לא מבינה בזה כלום והיא אמרה שלצורך הגשת הבקשה הראשונית (עוד לא עשינו כלום) אנחנו צריכים להביא פספורט אמריקאי בתוקף של הסבא וסבתא וגם של בעלי (שהוא בעל אזרחות וSSN).
הבעיה שהם אנשים מבוגרים ולא מאמינה שיש להם פספורט בתוקף... ולבעלי בכלל אין... זה משהו חדש או שתמיד היו צריכים?
 
לא שולחים דרכון ישראלי בכלל.
צריך לשלוח למשרד של SS בארה"ב (כדאי לשלוח בחברה של דואר רשום עם מספר מעקב) את:
1. הטופס בקשה
2. דרכון של הילדים
3. דרכון של אחד ההורים.
הם מנפיקים את הכרטיס תוך כמה ימים ושולחים לכתובת שתרשמו באיזור המשרד ששולחים אליו (דודים/חברים וכדו')
ואת המסמכים הם מחזירים לאותה כתובת בארה"ב תוך כמה שבועות.
הבעיה שהמסמכים נשלחים חזרה בדואר רגיל בלי מעקב.

הכתובת של המשרד בברוקלין:
Social Security Card Centre 154 Pierrepont street 6th floor Brooklyn NY 11201

עשינו את זה פעם ע"י שליחה בDHL לשם (עלה כמה עשרות שקלים), קיבלנו את הכרטיס מיד, ואת המסמכים אחרי כמה חודשים ומאמצים וקצת עגמת נפש.
אבל אין לילדים דרכון ישראלי עדיין.
והאם שלחתם את זה מהארץ או מקרובים בחול?
 
פניתי למישהי שעושה את התהליך של האזרחות, אני לא מבינה בזה כלום והיא אמרה שלצורך הגשת הבקשה הראשונית (עוד לא עשינו כלום) אנחנו צריכים להביא פספורט אמריקאי בתוקף של הסבא וסבתא וגם של בעלי (שהוא בעל אזרחות וSSN).
הבעיה שהם אנשים מבוגרים ולא מאמינה שיש להם פספורט בתוקף... ולבעלי בכלל אין... זה משהו חדש או שתמיד היו צריכים?
מה שכתבתי זה על בקשת מספר SS אחרי קבלת אזרחות.

אבל אין לילדים דרכון ישראלי עדיין.
והאם שלחתם את זה מהארץ או מקרובים בחול?
למה צריך דרכון ישראלי? שולחים רק אמריקאי.
שלחתי מהארץ לקרובים בחו"ל דרך DHL והם שלחו בדואר מקומי רשום למשרד SS
כי לא רציתי שיופיע על המעטפה שהיא הגיעה מישראל.
 
אפשר לשאול כאן שאלה ממש בסיסית?
הבנתי שיש אפשרות שבעלי יוכל לקבל אזרחות מכוח הסבא, למרות שהוא מעל גיל 18, וזאת ע"י התיצבות במשרד הפנים האמריקאי פעם בשנה למשך 5 שנים.
אשמח לשמוע אם למישהו יש מידע על זה, ואם כן- האם הנ"ל יוכל להקנות גם לילדים אזרחות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה