אזרחות אמריקאית

  • הוסף לסימניות
  • #21
רו"ח אמריקאים

נתן בוקסבוים
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פסח ואזניקה
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י פרפר;1526067:
זה באמת לא כזה אושר להיות אזרח ארה"ב, זו מדינה עם מדיניות מס נוקשה מאד. יש לי קרוב משפחה שויתר על האזרחות שלו (הוא גר בארץ) בגלל תשלומי המסים הגבוהים. בתור עצמאית יוצא לך לשלם הרבה ביטו"ל אמריקאי, אבל קחי בחשבון שאם שילמת 10 שנים יש לך אח"כ פנסיה.
למה לעוף מהארץ? הבעיה היא בארה"ב, לא בישראל.

איך לבטל?

נכתב ע"י מיכל123;1526154:
לא כדאי לעשות כלום בגלל המידע שמגיע מהפורום.

מומלץ מאד להתייעץ עם רואי חשבון שמבינים בזה.

אני מחכה לתשובה מהרו"ח שלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י אסתי קונץ;1526171:

ויתור אזרחות עושים בקונסוליה האמריקאית (זה לא בחינם! משהו כמו 400$). אל תעשי כאלו דברים בלי להתייעץ עם רו"ח שמבין בחוקי המס בארה"ב, לגבי המצב הספציפי שלך. אגב, מה שכתבתי זה לאחר בירור ארוך שעשיתי בנושא. זה היה כשחשבתי לעשות אזרחות לילדים שלי בשביל להרויח ה-מ-ו-ן כסף (כמו שישראלים אוהבים לצייר את זה), ולאחר התייעצות עם רו"ח אמריקאי שמתמצא בתחום המיסים, ירדתי מזה, לפחות כרגע, כי לאור הנתונים שלי זה לא ישתלם לי, אולי להיפך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מה שהרו"ח שלי אמרה:

"היום באמריקה מאד מקפידים שכל האזרחים ידווחו למ"ה על הכנסותיהם גם אם הם לא מתגוררים בארה"ב.
לכן את צריכה להגיש דוח בארץ ואח"כ דוח בארה"ב.
יש הסכם אמנה בין המדינות שאם שילמת כאן מס אז מקזזים לך את זה מהמס שאת חייבת לשלם בארה"ב.
בדר"כ המס בארץ הוא הגבוה ולכן בדר"כ לא צריך להוסיף שם תשלום מס.
אך יכול להיות מצב שבארץ לא תחויבי במס אך שם כן.
בסוף שנה נגיש לך את הדוח בארץ ונדאג לך לטיפול בדוח לארה"ב"
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הרו"ח שלך התייחסה רק לעניין מס הכנסה אבל שימי לב שבהודעה שלינקקתי אליה לעיל כתוב במפורש שעיקר הבעיה היא הביטוח לאומי שצריכים לשלם שם שזה מאוד גבוה.
כדאי שתשאלי את הרו"ח שלך מה בקשר לביטו"ל והאם לא שוה לך לעבור להיות שכירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י געפילטע פיש;1531736:
הרו"ח שלך התייחסה רק לעניין מס הכנסה אבל שימי לב שבהודעה שלינקקתי אליה לעיל כתוב במפורש שעיקר הבעיה היא הביטוח לאומי שצריכים לשלם שם שזה מאוד גבוה.
כדאי שתשאלי את הרו"ח שלך מה בקשר לביטו"ל והאם לא שוה לך לעבור להיות שכירה.

תודה
אני מבררת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אתם, אלה שעשיתם אזרחות אירופאית כלשהי, מה גרם לכם לעשות את זה?

מה הרווחתם מזה וכמובן - האם יש לזה חסרונות?

וגם אתם שהחלטתם שלא לעשות, מה הביא אתכם להחלטה הזו?

לאחרונה הבנתי שאני זכאי לקבל אזרחות רומנית עקב היותי צאצא לניצולי שואה מרומניה. ביררתי קצת והבנתי שזה כרוך בעלויות גבוהות מאוד.

על עצם העניין - מצד אחד אני חושב שכדאי שיהיה למרות שאני לא רואה תועלת עכשווית - אבל אולי למקרה קטסטרופה ביטחונית או סתם נוחות בטיולים לחו"ל וגם קצת סוג של לעשות צדק היסטורי - התחושה שזרקו משם את הסבים שלי ונישלו אותם מהכל ואני מתעקש לחזור כבעל זכויות.

אשמח לשמוע מכאלה שעברו את התהליך וגם מכאלה שהחליטו שלא, מה היה השיקולים שגרם לכם להגיע להחלטה והאם במציאות זה נתן לכם ערך מוסף כלשהו.

והכי חשוב - המחירים. זה נשמע מחירים הזויים לגיוס כמה מסמכים והגשה. אני לא רוצה חעשות לבד כי יש נהלים קטנים שאפשר ליפול בהם, אבל תכל'ס מדובר בתרגום כמה מסמכים והגשה. קיבלתי הצעות מחיר הכי זול 4000 ש"ח לנפש + 3500 פתיחת תיק וקיבלתי גם 7500 ומעלה...

אשמח מאוד להמלצות על אנשי מקצוע אמינים וזולים יותר.
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה