התייעצות אז מה את יודעת על "גמבוי"?

  • הוסף לסימניות
  • #63
קופצת על האשכול-איפה (בב"ב או בירושלים) אפשר לתקן נינטנדו שהמסך העליון לא נדלק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
ואני שואלת, איך הטאבלט נשאר חי?
רכשתי טאבלט ותוך חצי שנה הלך לעולמו
היה בשימוש עדין שלי/ בעלי/ ילדים גדולים,
ונהרסה לו נקודת ההטענה
(ואפילו שהיה מגן לטאבלט)
עונה רק על ההטענה. יש מטעני מגנט. הצלה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
יש לי טאבלט ריק
האם יש לכם קבצי משחק שאוכל להכניס לשם?

לגבי גימבוי
אנחנו נותנים לילדים רק בתקופת החופשים כך שזה נשמר
קנינו ב400-300-150
אלו ב-150-100 "פושטים" מידיי לבת ה10
אבל בני 8-7 משחקים ונהנים ממנו
קנינו מאליאקספרס את זה ומחזיק מעמד מצוין
https://www.aliexpress.com/item/BL-...064.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d4ml1Ef

אלו ב400 לדעתי לא שוים את הכסף נשבר מהר יחסית
דוקא ה300 מחזק מעמד מצוין
היה פעם אחת בתיקון
מדובר על הסוג הזה בכשר
https://www.aliexpress.com/item/5-0...347.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d4ml1Ef
(קנינו גם מאליאקספרס כי חשבתי שאוכל למחוק את כל המשחקים הלא טובים ולהעביר רק את הטובים אבל זה לא הצליח לי בינתיים :( )
הקישור הזה: https://he.aliexpress.com/item/32902416347.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d4ml1Ef כבר לא עובד.
איך אפשר להשיג את המוצר אם הקישור לא עובד???
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
הקישור הזה: https://he.aliexpress.com/item/32902416347.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d4ml1Ef כבר לא עובד.
איך אפשר להשיג את המוצר אם הקישור לא עובד???
בחנויות סלולר כולל משחקים כשרים...
קופצת על האשכול-איפה (בב"ב או בירושלים) אפשר לתקן נינטנדו שהמסך העליון לא נדלק?
איזה דגם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
[

איזה דגם?
[/QUOTE]
איך אני יכולה לדעת? אין לי קופסא ועל הגימבוי בעצמו לא כתוב. אני חושבת שזה אחד הדגמים המתקדמים. (עלה בחו"ל כמעט 200 דולר)?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
קופצת על האשכול
לאידעת אם קשור...אבל אני מוכרת אקס בוקס חדש
1,200 ש"ח
למי שמעוניין....
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
כטכנאי שמתמחה במיוחד בנינטנדו ds lite אני ממליץ מאוד על נינטנדו ולא על משהו אחר פשוט משתי סיבות.
א. כי עני משלם פעמיים ויותר.
ב. המשחקים לא מעניינים לא מאתגרים כך שהילד נשאר משועמם כבתחילה.
ואם כבר נינטנדו אז lite כי:
א. התיקון שלו יותר זמין וזול.
ב. הילד לא ישתמש ביותר ממה שמציע הlite למרות שיש עוד דברים (מניסיון).
ואם כבר lite אז העדיפו מקורי עלי אקספרס לא מביא מקורי.
ומקורי חדש עולה יקר לכן יש את האופציה של היד שניה.
אני מוכר משניהם גם חדש ולא מקורי וגם מקורי ויד שניה מקורי מחודש וכן מתקן ואני רואה את ההבדלים...
עדיין אתה מתעסק עם DS ותוכל להמליץ ולהציע מחיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
כטכנאי שמתמחה במיוחד בנינטנדו ds lite אני ממליץ מאוד על נינטנדו ולא על משהו אחר פשוט משתי סיבות.
א. כי עני משלם פעמיים ויותר.
ב. המשחקים לא מעניינים לא מאתגרים כך שהילד נשאר משועמם כבתחילה.
ואם כבר נינטנדו אז lite כי:
א. התיקון שלו יותר זמין וזול.
ב. הילד לא ישתמש ביותר ממה שמציע הlite למרות שיש עוד דברים (מניסיון).
ואם כבר lite אז העדיפו מקורי עלי אקספרס לא מביא מקורי.
ומקורי חדש עולה יקר לכן יש את האופציה של היד שניה.
אני מוכר משניהם גם חדש ולא מקורי וגם מקורי ויד שניה מקורי מחודש וכן מתקן ואני רואה את ההבדלים...
אתה עדיין מוכר? איך מגיעים אליך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
קנינו גיימבוי טריפל -עם מצלמה ונגן
אולי מישהו מפה יוכל להדריך אותנו איך מפעילים את המצלמת סלפי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
למישהו יש קישור תקין לאליאקספרס לגמבוי איכותי וטוב?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה