דרוש מידע איזו קופת חולים מומלצת?

  • הוסף לסימניות
  • #61
טוב אז רופא ילדים וכו בכל הקופות אותו דבר דווקא לדעתי לאומית שווה לעבור ואני גם מעונין לעבור לשם לבן אדם עם ילדים הדבר הכי חשוב זה המוקד בשעות הערב כי אם ילד לא מרגיש טוב וכו זה רק מוקד ולצערי מאוחדת לוקה בזה בחסר בעבר היה מוקד מושלם אך מטעמי קמצנות גרידא בביתר עילית ביטלו את השעות המורחבות וביטלו כליל צילום כך שהם שולחים אותך לטורים שלא הייתי מאחל לשום שונא שלי להגיע לטורים כי מה שעושים בטרם בביתר ב 3 דקות אתה יכול לסיים בלילה שלם מלבד החוצפה שבטורים גובים לך 100 ש"ח במקום זה אני כל פעם הלכתי פרטי לטרם כמו למשל ערב שבת בשעה 3 ילד עם חום 39.5 וחשש לדלקת ריאות ואתה חייב צילום שילמתי 550 שח אין מה לעשות לכן לאחר בירור לאומיתיש הסדר עם טרם בחינם וחוצמזה שלאומית זהב זול מביטוח שיא וגם הם יחסית נותנים התחייבויות וכו בסדר גמור זו דעתי בכל אופן שהכי חשוב זה מוקד בלילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
בעיקר חשוב לשמוע מי שהתנסה בשתיהם ויודע להגיד איפה יותר קל .
אחד הסיבות שעברתי ממכבי זה היה הבירוקרטיה.
עכשיו אני במאוחדת כבר כמה שנים נהנית שם יותר משאר הקופות שהייתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני בבני ברק במכבי מרוצה מאד.
אני קיבלתי באופן חופשי טופס 17.
יש את המוקד של עזר מציון שזה בחינם
כמו ביקור אצל רופא ילדים/משפחה וכו'.
יש פרופסורים מומחים שמקבלים ממכבי בתשלום נמוך.
אחותי במאוחדת וגיסות בלאומית.
ואני רואה את הפערים.
הדבר היחיד שאני יודעת שיש בקופות חולים אחרות ולא במכבי
זה ימי הבראה אחרי לידה בלידות הראשונות.

בהצלחה רבה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #64
אם אתם צעירים ללא בעיות ב"ה
הדבר היחיד זה רופא משפחה ורופא ילדים באיזור המגורים.

אם צריכים להתעסק עם התחייבויות וכו' זה כבר משהו אחר.
מהבחינה הזו אני יודע שמכבי די בסדר והשירות שלהם מצויין.
קודם כל תמיד מתעורר צורך בעוד שירותים,
ושנית- זה באמת משתנה לפי מקום מגורים.
אני עברתי בעיר מגורי הקודמת למכבי והייתי מאוד מרוצה,
ובמקום שאני גרה עכשיו- מזעזע. אין כמעט כלום בפחות משעה נסיעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
מאוחדת לא נותנת כמעט מיונים הם מפנים למוקד בהטורים שעדיף ללכת למקומות אחרים ולשלם מאשר לשם כל הפעמים שנזקקתי לצערי ללכת להטורים פניתי אחרי זה למיון או טרם בתשלום כי שם לא היה מענה
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
מאוחדת לא נותנת כמעט מיונים הם מפנים למוקד בהטורים שעדיף ללכת למקומות אחרים ולשלם מאשר לשם כל הפעמים שנזקקתי לצערי ללכת להטורים פניתי אחרי זה למיון או טרם בתשלום כי שם לא היה מענה
הנסיון שלי (לצערי) הפוך
אבל האמת שאני מעדיפה ללכת למלר"ד בהטורים כי רוב הפעמים זה מוצלח יותר ממיון ותמיד טוב יותר מטרם, אז יש לי הרבה הפניות למיון שבסוף לא השתמשתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
הנסיון שלי (לצערי) הפוך
אבל האמת שאני מעדיפה ללכת למלר"ד בהטורים כי רוב הפעמים זה מוצלח יותר ממיון ותמיד טוב יותר מטרם, אז יש לי הרבה הפניות למיון שבסוף לא השתמשתי.
לא דיברו על מיון דיברו על מוקד טרם שעדיף ממוקד של טורים מלבד שזה בחינם הרבה יותר מהיר ומקצועי
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
לא דיברו על מיון דיברו על מוקד טרם שעדיף ממוקד של טורים מלבד שזה בחינם הרבה יותר מהיר ומקצועי
בהודעה שעניתי לה כן דובר על מיון.
מאוחדת לא נותנת כמעט מיונים הם מפנים למוקד בהטורים
והוספתי גם שהמלר"ד של מאוחדת בהטורים הרבה יותר מקצועי ומהיר מטרם.
והרבה פעמים מחליף מיון של ביה"ח.

חוץ מזה מאוחדת בנסיון שלי נותנים הפניה למיון בקלות ממש.
(ויש לי הרבה נסיון בשנתיים האחרונות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
בהודעה שעניתי לה כן דובר על מיון.

והוספתי גם שהמלר"ד של מאוחדת בהטורים הרבה יותר מקצועי ומהיר מטרם.
והרבה פעמים מחליף מיון של ביה"ח.

חוץ מזה מאוחדת בנסיון שלי נותנים הפניה למיון בקלות ממש.
(ויש לי הרבה נסיון בשנתיים האחרונות)
אף אחד לא מחפש ללכת למיון בקלות מחפשים מוקד מהיר ואיכותי וזה טרם ולא מאוחדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
בהתפתחות הילד - למי שזקוק, כללית הכי גרועים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
בהודעה שעניתי לה כן דובר על מיון.

והוספתי גם שהמלר"ד של מאוחדת בהטורים הרבה יותר מקצועי ומהיר מטרם.
והרבה פעמים מחליף מיון של ביה"ח.

חוץ מזה מאוחדת בנסיון שלי נותנים הפניה למיון בקלות ממש.
(ויש לי הרבה נסיון בשנתיים האחרונות)
כנראה את הולכת בשעות הבוקר או הצהריים בשעות הערב והלילה לצערי אף פעם לא היה להם מענה
ואיזה סניף את שאת מקבלת בכזו קלות לטענתך מיונים כי מה שלי ידוע הם מנסים לכסות את הגירעון שלהם ע''י כמה שפחות לשלוח למיון כל מיון עולה 1200 שקל לקופה אז הם מעדיפים לשלוח למוקד שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
מסקנה שלי :
לאומית טובים בהתפתחות הילד, וזורמים עם הרבה דברים קטנים. והם פחות עובדים עם רופאים גדולים (בפרטי שלא נצטרך...)
מאוחדת מלא סניפים , חזקים מאוד בירושלים , עובדים יותר עם הרבה רופאים גדולים בפרטי , וקצת קשה הרבה פעמים להוציא דרכם התחייבות.
לגבי מכבי מבחינת סניפים הם לא הכי חזקים אבל הם עובדים עם הרבה רופאים גדולים וקלים יותר בטופס 17.
(ההתייחסות לירושלים )
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
כנראה את הולכת בשעות הבוקר או הצהריים בשעות הערב והלילה לצערי אף פעם לא היה להם מענה
ואיזה סניף את שאת מקבלת בכזו קלות לטענתך מיונים כי מה שלי ידוע הם מנסים לכסות את הגירעון שלהם ע''י כמה שפחות לשלוח למיון כל מיון עולה 1200 שקל לקופה אז הם מעדיפים לשלוח למוקד שלהם
הייתי מספיק פעמים בכל שעה ביום שזה פתוח :(


והפניות למיון קיבלתי מכמה סניפים ובמיון ההיברדי (הטלפוני)
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
זה מאד משתנה לפי איזורים ושכונות אנחנו בכללית ומאד מרוצים
מהשירות מהתורים והכל
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
לאומית מומלץ מאד
(בירושלים, בני ברק ואזור המרכז)
זמינות רפואת נשים וילדים מהיום למחר (או לאותו יום לפעמים)
התכתבות עם רופאי משפחה, ילדים ונשים על כל נושא.
התחייבויות ובמהירות בקלות לכל טיפול שאין בקופה (יצא לי ללכת לרופא עיניים בשערי צדק ושילמתי 36 על התחייבות ראשונה ו0 על טיפולי המשך).
כל הרופאים והרופאות שנתקלתי בהם היו מעולים מבחינת יחס, שרות ומקצועיות (אני לא מבינה אבל כך הרגשתי).
ברפואת שיניים יש מחירים זולים מאד למבוגרים- בירושלים יש הרבה מרפאות וזמינות תורים במרכז הרבה פחות.
החזרים בכל נושא הריון ולידה בקלות ובמהירות (שרות אדיב וכיף במוקד mom)

לא זכור לי עוד נושא שקשור לקופ"ח לפרט עליו אבל יש לי תמיד הרגשה שיש שם מישהו ושהכל יסתדר.
עבדתי בעבר כמזכירה בסניף של מאוחדת ופשוט ריחמתי על הלקוחות מבחינת רופאים, בירוקרטיה, שרות (לא יכולתי לתת יותר ממה שנתתי כשזה תלוי במנהלת או במוקד), ועוד.
זה מאד שונה מסניף לסניף אבל מבחינת זמינות תורים זה עניין כללי ועד לפני 4 שנים המצב היה מזעזע, אולי השתנה לטובה...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #77
לאומית טובים בהתפתחות הילד, וזורמים עם הרבה דברים קטנים. והם פחות עובדים עם רופאים גדולים (בפרטי שלא נצטרך...)
הם מביאים מספיק רופאים טובים ומקצועיים דרך הקופה,
פעם הייתי צריכה רופאה מאד מסוימת למשהו ייחודיי שעובדת רק בבתי חולים או פרטי וראיתי שקצת לפני שהייתי צריכה היא הייתה בלאומית. (בכל מקרה הייתי אצלה עם התחייבות ב2 דקות מלאומית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
זה ידוע שלאומית נותנים התחייבויות מאד בקלות. (יש לי חברה שעובדת בקופה אחרת אבל את הבת שלה שצריכה הרבה התחייבויות חריגות היא העבירה ללאומית)
לא מכירה את שאר השירותים שלהם בכלל ובמיוחד לא בירושלים. (אני יודעת שגיסתי מאד מרוצה בלאומית- ירושלים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
יש משהו איך שאני רואה ,
שבלאומית הם מתמקדים שיהיה רופא אישי, ולא כל יום רופא אחר
(כל אחד יכול לראות את זה או טוב או רע)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה