יודי יהודה
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #61
טוב אז רופא ילדים וכו בכל הקופות אותו דבר דווקא לדעתי לאומית שווה לעבור ואני גם מעונין לעבור לשם לבן אדם עם ילדים הדבר הכי חשוב זה המוקד בשעות הערב כי אם ילד לא מרגיש טוב וכו זה רק מוקד ולצערי מאוחדת לוקה בזה בחסר בעבר היה מוקד מושלם אך מטעמי קמצנות גרידא בביתר עילית ביטלו את השעות המורחבות וביטלו כליל צילום כך שהם שולחים אותך לטורים שלא הייתי מאחל לשום שונא שלי להגיע לטורים כי מה שעושים בטרם בביתר ב 3 דקות אתה יכול לסיים בלילה שלם מלבד החוצפה שבטורים גובים לך 100 ש"ח במקום זה אני כל פעם הלכתי פרטי לטרם כמו למשל ערב שבת בשעה 3 ילד עם חום 39.5 וחשש לדלקת ריאות ואתה חייב צילום שילמתי 550 שח אין מה לעשות לכן לאחר בירור לאומיתיש הסדר עם טרם בחינם וחוצמזה שלאומית זהב זול מביטוח שיא וגם הם יחסית נותנים התחייבויות וכו בסדר גמור זו דעתי בכל אופן שהכי חשוב זה מוקד בלילה
הנושאים החמים