דרוש מידע איזו קופת חולים מומלצת?

  • הוסף לסימניות
  • #81
בהתפתחות הילד - למי שזקוק, כללית הכי גרועים.
דווקא מכירה מישהי שהבן שלה קיבל בכללית כל שבוע גם רפ"בע גם פיזיו וגם קל"ת
לדעתי עדיף לבטל ביטוחים משלימים ובסכום הזה לקחת ביטוח פרטי כך כשאין לך מה שאת רוצה בקופה יש לך למי לפנות
ובפרטי יש לך החזרים על הרבה יותר דברים
בסופו של דבר כל הקופות הם ... כמו המדינה הזו
ובכולן יש חסרונות רבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
בהברידי כמעט ואין סיכוי אלא א''כ מדובר במקרה חרום רציני
החוויה שלי ממש אחרת.

יש משהו איך שאני רואה ,
שבלאומית הם מתמקדים שיהיה רופא אישי, ולא כל יום רופא אחר
(כל אחד יכול לראות את זה או טוב או רע)
זה בכל הקופות ככה (הייתי בכל הקופות)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #85
מסקנה שלי :
לאומית טובים בהתפתחות הילד, וזורמים עם הרבה דברים קטנים. והם פחות עובדים עם רופאים גדולים (בפרטי שלא נצטרך...)
מאוחדת מלא סניפים , חזקים מאוד בירושלים , עובדים יותר עם הרבה רופאים גדולים בפרטי , וקצת קשה הרבה פעמים להוציא דרכם התחייבות.
לגבי מכבי מבחינת סניפים הם לא הכי חזקים אבל הם עובדים עם הרבה רופאים גדולים וקלים יותר בטופס 17.
(ההתייחסות לירושלים )
מנסיון לאומית מאד קשים בהתפתחות הילד.
ביקשנו קלינאית אמרו שהילד צריך אבל אי אפשר ביחד עם מרפאה בעיסוק
או זה או זה...
ולגבי הפניה למיון זה מאד תלוי בתיק ברפואי האישי.
הייתי אצל רופא שתים סיפרו את אותו סיפור
לאחת אמר ללכת למיון
לשניה אם לא יעבור עוד 3 ימים שתחזור.
(הרקע של הראשונה חידק הטורף לפני 20 שנה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
לאומית קופה קטנה אבל איכותית אני מדברת על בית שמש בשנה אחרונה שיפור משמעותי בזמינות לרופאות נשים וכן הסדרים עם המון מרפאות שיניים פרטיות בגלל שאין להם לבד כמו כללית וכו אותו דבר לגבי משקפיים התחייביות לטרם ומיון וכו(כבר כמה פעמים שהצטרכתי להפניה לטרם באמצע הלילה יש אחות זמינה במוקד 24 שעות ומשחררת הפניה למחשב ישר לטרם זה שירות שכשהייתי במאוחדת שילמתי פרטי בטרם טבין ותתקילין כי יש להם הטורים בירושלים ולך תסע עם מונית באמצע הלילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
קופצת על האשכול
מעניין אותי לדעת לגבי קופה טובה בביתר
עברתי מלאומית למאוחדת
כי נתנו לי כמה דברים שביקשתי כמו טיפול שיניים בהרדמה כללית לילד בן 7
כרגע יש כמה דברים שמאוד מפריעים לי
חוסר זמינות... רופא עיניים לילדים, חוסר זמינות במרפאות נשים, תורים בילתי נגמרים בבית מרקחת
והמוקד חירום..
מה שכן אני ממש מרוצה מרופא הילדים
וכן מההחזרים על משקפיים
מעניין אותי לשמוע מתושבי ביתר
על קופות
כללית
מכבי
או לאומית
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
קופצת על האשכול
מעניין אותי לדעת לגבי קופה טובה בביתר
עברתי מלאומית למאוחדת
כי נתנו לי כמה דברים שביקשתי כמו טיפול שיניים בהרדמה כללית לילד בן 7
כרגע יש כמה דברים שמאוד מפריעים לי
חוסר זמינות... רופא עיניים לילדים, חוסר זמינות במרפאות נשים, תורים בילתי נגמרים בבית מרקחת
והמוקד חירום..
מה שכן אני ממש מרוצה מרופא הילדים
וכן מההחזרים על משקפיים
מעניין אותי לשמוע מתושבי ביתר
על קופות
כללית
מכבי
או לאומית
שנים היינו בלאומית בביתר מאד מרוצים, אבל לא היה לנו מענה לרפואת שיניים
לפני כמה חודשים העברתי חלק מהילדים למכבי מנסים להתרגל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
שירות שכשהייתי במאוחדת שילמתי פרטי בטרם טבין ותתקילין כי יש להם הטורים בירושלים ולך תסע עם מונית באמצע הלילה
מעניין,
אני במאוחדת וכל פעם שרופא (מיון היברידי בד"כ) מפנה אותי למוקד ואני מבקשת הפניה למיון (מרחק הליכה...) נותנים לי ממש בקלות, ומדובר על דברים קלים מאוד ובטח לא מסוכנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
קודם כל לאיפה לא לעבור:
לכללית.
למה?
חופש בחירת בתי חולים.
בנושא זה כללית הגרועה ביותר
בפער עצום מהקופות האחרות.
זה קורה כי הם רוצים לדחוף רק לבתי חולים בבעלות הקופה.
אשתי בכללית בהריון בסיכון
ושיבא הכי טוב בארץ לזה,
אממ כללית לא נותנת לעשות שם מעקבים וכו' עושים לנו בעיות.
בכל קופה אחרת היינוי מקבלים לשם בקלות טופס 17
אני ממש בבעיה, חייבת ניתוח דחוף למחר ולא נותנים לחתום על טופס 17 לשערי צדק וישלי תור
חסרת אונים אחרי שפניתי לכול המנהלים אם מיהשו יכול לעזור נשמח ממש!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
מקפיצה מישהו ממליץ על לאומית בבני ברק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
שלום,

אנו מחפשים לעבור בדחיפות קופת חולים,
אשמח לקבלת מידע בנושא, איזו קופ"ח מומלצת?
מבחינת זמינות תורים, מקצועיות וכו'

תודה רבה
אם קופה אחת היתה יותר טובה אז כולם היו עוברים לשם, כך שפשוט שלכולם יש מעלות וחסרונות באופן שווה ומדויק (יש גם מחקרים כל הזמן)
חוץ מזה קשה לברר כי יש המון אנשים שעושים מזה כסף אז תיזהרו בפורום ציבורי
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
מהניסיון שלי עם כל הקופות:
מבחינה מקצועית-רק כללית (הכל מאוד רשמי וקר. סגנון של בית חולים)
אם מסתכלים על רפואה משלימה כמו משקפיים, חוגים, תרפיה, ועוד כל מיני פינוקים- לאומית.
מאוחדת- סגנון משפחתי יותר. יחס נחמד. הרופאים יותר לבביים (אבל למקרים של בעיות בריאותיות-עדיף כללית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
אם קופה אחת היתה יותר טובה אז כולם היו עוברים לשם, כך שפשוט שלכולם יש מעלות וחסרונות באופן שווה ומדויק (יש גם מחקרים כל הזמן)
חוץ מזה קשה לברר כי יש המון אנשים שעושים מזה כסף אז תיזהרו בפורום ציבורי
בגדול
ב30 שנה האחרונות מכבי הכי צומחת ע"פ נתוני הביטוח הלאומי היא כל שנה מצרפת בנטו אלפי לקוחות
לעומת לאומית שמאבדת המון לקוחות בעקביות (לדעתי בלי סיבה אבל כנראה שכל מי שעובר יותר חכם ממני)
וכללית ומאוחדת שדי עומדות במקום
כך שמבחינת מעבר לקוחות ניתן לומר שמכבי פיצחה את השיטה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה