הבעיה שלי כלקוח פרטי בבנין אין לי איך לעבור לשם..הלו!!! יש בישראל מעל 60 ספקי גז!! התחרות בעיצומה!!
פזגז וסונול גז מוכרים קוב ב 10 שח + מעמ הכי זול היום
אני התחלתי פתאום לקבל חשבונות גדולים בדקתי את המונה וראיתי שאין קשר בין מה שמצוין במונה למה שמצוין בחשבונית, שלחתי צילום מונה לחברה ובמקום 120 ש"ח החשבונית נהייתה 25 ש"ח.אני חושבת שחברת הגז אצלינו גובה מחיר שחיתות.
בדירה הקודמת שלי עלה לנו כל חודשיים בסביבות ה-25 שקל כולל תשלום קבוע(היה הסכם שכונתי דרך קופת צדקה עם איזו חברה ולכן כל כך זול)
כאן אני מקבלת חשבוניות של 150+
יש דבר כזה לעבור חברה? איך זה עובד?
פונים לוועד ואומרים לו שניתן להוזיל את דמי הגז לכל הדיירים וצריך שיצרו קשר עם החברת גז.הבעיה שלי כלקוח פרטי בבנין אין לי איך לעבור לשם..
סונול גז ופזגז הציעו לי 10 שח לקוב +מעמאני פניתי לחברת הגז ואיימתי שאני יאגד את כל השכנים ונעבור לחברה אחרת
מיד חתכו לי את הסכום בחצי
תכלס במציאות כשפניתי לחברות גז אחרות אף אחד לא נתן לי הצעה הגיונית או בכלל ענה לי על העניין (יחזרו אליכם...-וזה לא קרה עד עצם היום הזה)
הצובר שלנו שייך למידי הרבה אנשים בשביל שאני יטפל בזה לבד, ואת השכנים פה זה לא מעניין
אתה קונה בלונים פרטי, או יש לכם מערכת משותפת בבניןסונול גז ופזגז הציעו לי 10 שח לקוב +מעמ
מי שמשלם יותר פשוט פראייר!
לצובר?סונול גז ופזגז הציעו לי 10 שח לקוב +מעמ
מי שמשלם יותר פשוט פראייר!
מערכת משותפת בבניין, וצרפנו בניין סמוך סהכ 32 דייריםאתה קונה בלונים פרטי, או יש לכם מערכת משותפת בבנין
תוכלו לפרט על התהליך?מערכת משותפת בבניין, וצרפנו בניין סמוך סהכ 32 דיירים
אצלנו יש גם שכנים גויים. כולם אוהבים לחסוך.תוכלו לפרט על התהליך?
אצלינו זה הרבה יותר מ 32 דיירים, ולא כולם חרדים..
זה יותר מ 10 בנינים (כל אחד מעט דיירים)אצלנו יש גם שכנים גויים. כולם אוהבים לחסוך.
ניתן להעזר בקבוצות ווצאפ של הדיירים, לפרסם מודעה בלוח המודעות, או פשוט לתת לוועד לעשות את העבודה שלו
איזו חברת גז?קיבלנו הצעה מחברת הגז ואז מיד רצנו לספר לחברים בבניין. החתימות הגיעו תוך דקות ספורות
לא בכל המקומותהלו!!! יש בישראל מעל 60 ספקי גז!! התחרות בעיצומה!!
פזגז וסונול גז מוכרים קוב ב 10 שח + מעמ הכי זול היום
מבחינת שבת דוד חשמלי (בוילר) לא פחות חמור, כל עוד המים רותחים בו, תולדת האור אסורה מהתורה.אבל כן צריך לדאוג לכבות את המחמם לפני שבת כי זה בעירה גמורה עם אש!!
זה מה שקרה אצליהשכנים שם התארגנו ופנו לגז יגל אבל לא קבלו תשובה
אם יש לך מה להציע להם אני ישמח לעזור להם
רוצה מספר ישיר של סוכן סונול גז?זה מה שקרה אצלי
פתחתי פניות אצל כמה ספקי גז, ואף אחד לא הגיב לי
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים