דרוש מידע איך אפשר לעבור חברת גז?

  • הוסף לסימניות
  • #21
הלו!!! יש בישראל מעל 60 ספקי גז!! התחרות בעיצומה!!
פזגז וסונול גז מוכרים קוב ב 10 שח + מעמ הכי זול היום
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אמישראגז 180 שקל לבלון קטן שמחזיק חודשיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני חושבת שחברת הגז אצלינו גובה מחיר שחיתות.
בדירה הקודמת שלי עלה לנו כל חודשיים בסביבות ה-25 שקל כולל תשלום קבוע(היה הסכם שכונתי דרך קופת צדקה עם איזו חברה ולכן כל כך זול)
כאן אני מקבלת חשבוניות של 150+
יש דבר כזה לעבור חברה? איך זה עובד?
אני התחלתי פתאום לקבל חשבונות גדולים בדקתי את המונה וראיתי שאין קשר בין מה שמצוין במונה למה שמצוין בחשבונית, שלחתי צילום מונה לחברה ובמקום 120 ש"ח החשבונית נהייתה 25 ש"ח.
אגב בדקתי אולי התבלבלו בין המונים עם השכן שלידי ולא הם כנראה לא בודקים ועושים הערכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני פניתי לחברת הגז ואיימתי שאני יאגד את כל השכנים ונעבור לחברה אחרת
מיד חתכו לי את הסכום בחצי
תכלס במציאות כשפניתי לחברות גז אחרות אף אחד לא נתן לי הצעה הגיונית או בכלל ענה לי על העניין (יחזרו אליכם...-וזה לא קרה עד עצם היום הזה)
הצובר שלנו שייך למידי הרבה אנשים בשביל שאני יטפל בזה לבד, ואת השכנים פה זה לא מעניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אני פניתי לחברת הגז ואיימתי שאני יאגד את כל השכנים ונעבור לחברה אחרת
מיד חתכו לי את הסכום בחצי
תכלס במציאות כשפניתי לחברות גז אחרות אף אחד לא נתן לי הצעה הגיונית או בכלל ענה לי על העניין (יחזרו אליכם...-וזה לא קרה עד עצם היום הזה)
הצובר שלנו שייך למידי הרבה אנשים בשביל שאני יטפל בזה לבד, ואת השכנים פה זה לא מעניין
סונול גז ופזגז הציעו לי 10 שח לקוב +מעמ
מי שמשלם יותר פשוט פראייר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
תוכלו לפרט על התהליך?
אצלינו זה הרבה יותר מ 32 דיירים, ולא כולם חרדים..
אצלנו יש גם שכנים גויים. כולם אוהבים לחסוך.
ניתן להעזר בקבוצות ווצאפ של הדיירים, לפרסם מודעה בלוח המודעות, או פשוט לתת לוועד לעשות את העבודה שלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אצלנו יש גם שכנים גויים. כולם אוהבים לחסוך.
ניתן להעזר בקבוצות ווצאפ של הדיירים, לפרסם מודעה בלוח המודעות, או פשוט לתת לוועד לעשות את העבודה שלו
זה יותר מ 10 בנינים (כל אחד מעט דיירים)
אנחנו לא מכירים את רב הדיירים
קודם החתמתם? או קודם פניתם לחברת גז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
קיבלנו הצעה מחברת הגז ואז מיד רצנו לספר לחברים בבניין. החתימות הגיעו תוך דקות ספורות
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ובל נשכח שביקשנו וגם קיבלנו הטבה והוזלה בהתקנת מחמם מים על גז.
בחורף לא צריך יותר דוד חשמלי שגוזל סכומי עתק, יש מים חמים ללא הגבלה וללא המתנה בס"ד.
אבל כן צריך לדאוג לכבות את המחמם לפני שבת כי זה בעירה גמורה עם אש!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
הלו!!! יש בישראל מעל 60 ספקי גז!! התחרות בעיצומה!!
פזגז וסונול גז מוכרים קוב ב 10 שח + מעמ הכי זול היום
לא בכל המקומות
עכשיו ניסיתי לעזור לחבר עם דירה בק. גת
שם הוא משלם 30 שח לקוב לפזגז
והם הסכימו להוריד לו ל22 לפני מע"מ
לא מסכימים להוריד עוד

השכנים שם התארגנו ופנו לגז יגל אבל לא קבלו תשובה
אם יש לך מה להציע להם אני ישמח לעזור להם
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אבל כן צריך לדאוג לכבות את המחמם לפני שבת כי זה בעירה גמורה עם אש!!
מבחינת שבת דוד חשמלי (בוילר) לא פחות חמור, כל עוד המים רותחים בו, תולדת האור אסורה מהתורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
השכנים שם התארגנו ופנו לגז יגל אבל לא קבלו תשובה
אם יש לך מה להציע להם אני ישמח לעזור להם
זה מה שקרה אצלי
פתחתי פניות אצל כמה ספקי גז, ואף אחד לא הגיב לי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה