איך אתן מכבסות ציציות? הבו עצות!

  • הוסף לסימניות
  • #61
נכתב ע"י ליקי;645531:
את הרעיון של הגבר כבר כתבו.
ככה אני עושה יוצא נקי מאוד ולדעתי החוטים כן צריכים גיהוץ.
את הגרביים אנין מכינסה במכונה של בהיר.(40 מעלות)

השאלה שלי יש למשהי עצה אך החוטים ישארו לבנים???

לגבי מי ששאלה אם חוטים עבים פחות מסתבכים אז כן הם יותר נשמרים ולרוב לא צורכים גיהוץ.
אפילו לבן שלי הזמנתי כזו ציצית ךוזה מאוד מכובד ומתאים יותר לשבת כי הן בד"כ יותר ארוכות. (יש אפשרות של קיצור אבל הוא בעייתי ולכן לא קיצרנו את זה)

בעלי מקצר את החוטים אבל לא במספריים אלא מעביר קצת אש מגפרור. אולי הענין שאסור זה בגלל המספריים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אני משרה בקערה את כל הציציות עם מלבין טליתות (קניתי בבזאר שטראוס, יקר אבל מעולה ומחזיק להמון זמן, ) אח"כ אני שוטפת אחד אחד ביד עם איזשהו סבון/מרכך כביסה בשביל הריח, סוחטת ביד ותולה. החוטים והציציות יוצאים מבהיקים מלובן- כל סוגי הכתמים הקשים ביותר נעלמים ללא עבודה כמעט...
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
גם אני מכניסה את הציציות לרשת
וכשהציצית רטובה מיישרת את החוטים
חוץ מזה שזה מתבלה בכביסה כי אני לא מוותרת על אבקה טובה לכביסה לבנה והרבה מעלות
ואחת לחודש אני צריכה לחדש את מלאי הציציות -של הילדים
החוטים של הציציות של הגדולים עבים יותר ולא מתבלים כ"כ מהר
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
נכתב ע"י סולפג' solfege;2259708:
אני משרה בקערה את כל הציציות עם מלבין טליתות (קניתי בבזאר שטראוס, יקר אבל מעולה ומחזיק להמון זמן, ) אח"כ אני שוטפת אחד אחד ביד עם איזשהו סבון/מרכך כביסה בשביל הריח, סוחטת ביד ותולה. החוטים והציציות יוצאים מבהיקים מלובן- כל סוגי הכתמים הקשים ביותר נעלמים ללא עבודה כמעט...

איזה מלבין? כי אני כבר מחפשת הרבה זמן משהו טוב. ואגב משחת אמה (שהשתמשנו בה לפני 50 שנה בערך לשטיפת כלים..) מעולה להורדת כתמים מציציות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
לכל מי שמתעצלת - הנה עצה שהכי עוזרת: (אני הפסדתי בגלל המכונה איזה 6 ציציות יקרות עד שעשיתי את זה...)

אני לוקחת דלי - זורקת בפנים את כל הציציות ממלאה במים שופכת רבע כוס אבקת כביסה
מוסיפה קליה! (מלבין) נותנת לזה לשרות עד שנמאס לי לראות את זה - מערבבת עם היד.
אח"כ מוציאה תולה על קולבים מעמידה באמבטיה ומתיזה מים שיורידו את החומר, וזה נמצא שם עד שזה מתייבש! והכל יוצא חדש - חלק , מגוהץ ! ומקפלים ישר לארון!
אפשר לשים חומר מלבין גם על ציצית עם תכלת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אז ככה זה באמת לא קל להגיע לתוצאה של ציצית אחרי , כמו ליפני
:)אני לוקחת את הציציות מכבסת בנפרד עם חומר מיוחד לחולצות לבנות בשם רן מוכרים אותו באושר עד
ואז אני מכבסת בתוך גיגית במים חמים נוחים למגע
והתוצאה יפה ואת מרוצה
:)את יכולה לקחת את הציציות ולכבס עם החולצות הלבנות
עם חומר כביסה שאת רגילה בתוספת 3 כפות גדושות של רן והתוצאות מיחדות 40 מעלות ללא סחיטה
:)את הציציות אני מלפפת סביב צינור פלסטיק ומניחה בשקית אוכל וקושרת עם אזיקון ואין קשירות
בהצלחה נאוה בוזנה ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
יש לי רעיון מוזר אבל אני לוקח כפית חד פעמית מסלסל עליה את הציצית מניח על זה כפית נוספת קושר את שניהם אם חוט והתוצאה מצוינת
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
איך שרשור מ2011,
קופץ ל2015,
ממשיך 2021 כמו לא חלפו השנים?
כנראה שעמ"י הצדיקים לובשים כסדר ציציות ואמהות ישראליות הצדיקות מכבסות ומחפשות רעיונות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
עוד רעיון שאני משתמשת בו:
משחילה את החוטים בתוך גרב רגל (ניילון/ליקרה) וקושרת קשר לא חזק מידי
מכבסת על 40 מעלות עם אבקת כביסה וללא מרכך (המרכך מצהיב)
הגרב שומרת על החוטים שלא יסתבכו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
יש להשיג שרוול רשת עם סגירת סקוטש וכך שומר על החוטים שלא יסתבכו וגם מתכבס היטב
אותו הרעיון של גרב רק יותר מצ'וכלל..
באופן כללי האיכות של פתילי ציציות הילדים בד"כ נמוכה וזו הבעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
בלת"ק
שמים את החוטים בתוך גרב (לבנה כמוהן) וסוגרים עם גומיה כך הם לא מסתבכים ומתכבסים טוב.
או לחילופין שמים את הציצת בתוך רשת עגולה קטנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
'מגן ציצית' זה מתקן קטן מפלסטיק שמכניסים אליו את החוטים עובד מעולה
אפשר לקנות בסופר (אני קניתי ב'יש חסד')
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
'מגן ציצית' זה מתקן קטן מפלסטיק שמכניסים אליו את החוטים עובד מעולה
אפשר לקנות בסופר (אני קניתי ב'יש חסד')
אצלי לא עזר כלל על אף מילוי הוראות קפדני ואף גרם נזק לבגד
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
'מגן ציצית' זה מתקן קטן מפלסטיק שמכניסים אליו את החוטים עובד מעולה
אפשר לקנות בסופר (אני קניתי ב'יש חסד')
אכן שומר על החוטים
אבל גם על הלכלוך

רוב העצות כאן ניתנו לציציות צמר/ציציות מבוגרים
הבעיה היא ציציות הילדים
בן ה-3 שלי חוזר כל יום מהגן עם ציצית מלוכלכת ממש, יש ארגז חול
וחובה להחליף כל יום.
בגלל הכביסות המרובות החוטים שוב ושוב נפרמים
אשמח לעצה

נ.ב. אכן מתיחה של החוטים בעודם רטובים מהכביסה מועילה למראה מתוח,
אך לא מועילה לפרימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
למה? החוטים יצאו מהמתקן?
החוטים לא יצאו רק הכנף נקרעה (היכן שמחוברים הציציות וגם הכדור לא שמר שלא ייפרם והייתי צריכה לגהץ טוב טוב את החוטים אחרי התיקון.אה וגם יצא ממש לא נקי..
כדאי לשים לק על הציציות בקצה מיד אחרי הקניה זה מעכב את הפרימה שלהן ולחדש ידי פעם
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אנחנו משתמשים בחוטים עבים-בינוניים, שהם נשמרים יותר טוב. מכבסת אך ורק במכונה באופן זה:
קושרת את כל החוטים בקשר רופף, מכניסה לגרב (עמוק, כי זה בורח) מייד בתום הכביסה, פורמת את הקשר ומיישרת. זהו, יוצא מצויין!! שום גיהוץ ושום כביסה ידנית, אין לנו זמן מיותר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
קניתי משיין- אולי יש להשיג גם פה- שקית רשת לכביסה עדינה
שמה שם את הציציות ומכבסת בתוכנית עדינה עם סחיטה קלה בלבד.
תולה בחבל כמובן
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה