דרוש מידע איך להצמיד כיפה לראש ואיך לטפל בקרחות קטנות

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי בן תסמונת דאון בן 4,
הכיפה שלו בלי סיכות לא נשארת על הראש כמעט רגע.
ניסיתי את הסיכה שמדביקים לכיפה,
upload_2018-6-24_9-48-1.png

והיא גרמה לו לקרחת קטנה בשתי המקומות שהצמדתי את הכיפה.

סיכה רגילה
upload_2018-6-24_9-48-22.png

לא עוזרת יותר מחצי דקה (אולי אין לי סוג חזק מספיק?)


אני צריכה דחוף פיתרון ל:
איך להצמיד לו את הכיפה בצורה טובה ויעילה אבל שלא יהיה מידי חזק עד כדי תלישת שיער
(שבמקרה שמושכים לו את הכיפה היא תצא בלי שיער צמוד לסיכה...)

ואיך לעודד צמיחה חזרה במקומות שהתקרחו
(כבר עברו כמה חודשים וזה לא צמח חזרה...)


בבקשה תעזרו לי!

(נכון לעכשיו הפסקתי לשים לו את הסיכות האלו, והוא כל הזמן בלי כיפה, ועם 3 קרחות באמצע הראש... לא יפה בכלל!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
סיכות סבתא מהסוג הטוב והחזק ניסית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אולי גם סוג כיפה יתר עמוקה שתשב טוב על הראש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הקרחות נוצרות כנראה ממשיכה, שלו או של חברים.
למניעת נפילה שימי לו סקוצ'-הצד הקשה-בתוך הכיפה עצמה (תדביקי מסביב)
נשמע כואב אבל זה ממש לא (עד שאישה אחת ראתה כיפה כזו ואמרה שלא יכול
להיות שהסקוצ' מצמיד את הכיפה לשיער, וניסתה על הפאה שלה :eek::cool::confused:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לעודד צמיחה מי הדסים במקום הקח
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
להדביק סיכת טיק טק בתוך הכיפה ואותה להצמיד לראש מבפנים
יש הטוענים שזה יעיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יש היום פטנט חדש
"כיפתנומה"
כיפה עמוקה מבד טריקו
נעים ונוח על הראש
עם סרט מניעת החלקה מעולה
של חברת "פרפר"
כמו שיש בבנדנות,
ברעיון זה כיפה לשינה, שלא ייפול בלילה
אבל זה חמוד גם ביום
יש כמה צבעים

ניסיתי על הבנים שלי- וזה מצוין!

לגבי הקרחות, הכיפה עמוקה
ותסתיר את הקרחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הקרחות נוצרות כנראה ממשיכה, שלו או של חברים.
למניעת נפילה שימי לו סקוצ'-הצד הקשה-בתוך הכיפה עצמה (תדביקי מסביב)
נשמע כואב אבל זה ממש לא (עד שאישה אחת ראתה כיפה כזו ואמרה שלא יכול
להיות שהסקוצ' מצמיד את הכיפה לשיער, וניסתה על הפאה שלה :eek::cool::confused:)

זה יעיל גם בשיער חלק לגמרי (וקצוץ)?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש היום פטנט חדש
"כיפתנומה"
כיפה עמוקה מבד טריקו
נעים ונוח על הראש
עם סרט מניעת החלקה מעולה
של חברת "פרפר"
כמו שיש בבנדנות,
ברעיון זה כיפה לשינה, שלא ייפול בלילה
אבל זה חמוד גם ביום
יש כמה צבעים

ניסיתי על הבנים שלי- וזה מצוין!

לגבי הקרחות, הכיפה עמוקה
ותסתיר את הקרחות
לא מוצאת באינטרנט
איפה קונים את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא מוצאת באינטרנט
איפה קונים את זה?
את יכולה להשתמש בכל כיפה עמוקה, אבל לפי מה שנשמע לי ממה
שאת מספרת-הבעיה היא משיכת הכיפה מהראש, מה שכיפה כזו וגם
הסקוצ'ים אצלי פחות יועילו. הפתרונות שהבאנו פה יועילו במקרה שהכיפה
נופלת לילד, לא במקרה של הורדה מהראש\משיכה ע"י חברים.

עשיתי דוקטורט בנושא על ילד עם אוטיזם :( בסוף החלפתי לו סוג של כיפה
וקצת יותר שקט בגזרה מאז. (בין השאר כמעט כל הכיפות שלו עם רקמה של
שם, שגם כשהוא זורק אותן משייכים אותן אליו ברגע. המענין זה שהן יכולות
לחזור חבולות ומאובקות, אבל חוזרות, וכיפות עם רקמת שם באנגלית ארגנו
לעצמן יעד חדש משלהן, אפילו אחת לא חזרה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
את יכולה להשתמש בכל כיפה עמוקה, אבל לפי מה שנשמע לי ממה
שאת מספרת-הבעיה היא תלישת הכיפה מהראש, מה שכיפה כזו וגם
הסקוצ'ים אצלי פחות יועילו. הפתרונות שהבאנו פה יועילו במקרה שהכיפה
נופלת לילד, לא במקרה של הורדה מהראש\תלישה ע"י חברים.

עשיתי דוקטורט בנושא על ילד עם אוטיזם :( בסוף החלפתי לו סוג של כיפה
וקצת יותר שקט בגזרה מאז. (בין השאר כמעט כל הכיפות שלו עם רקמה של
שם, שגם כשהוא זורק אותן משייכים אותן אליו ברגע. המענין זה שהן יכולות
לחזור חבולות ומאובקות, אבל חוזרות, וכיפות עם רקמת שם באנגלית ארגנו
לעצמן יעד חדש משלהן, אפילו אחת לא חזרה)

לא,
לא מחפשת משהו נגד משיכות של חברים.
הפוך מחפשת משהו שאם ימשכו הכיפה כן תצא (כי אם לא - השיער יוצא)
מחפשת משהו שיועיל שהכיפה לא תיפול לבד, כשהוא מתכופף וכו.
כך שהסקוץ נראה לי יכולה להיות יעיל.
הסיכה ששמתי מידי חזקה, זו הבעיה שלה,
והסיכות הרגילות, מידי חלשות.
אני מבינה ממך שהסקוץ יהיה יותר יעל מסיכה רגילה, נכון?

כמו כן, לא מטריד אותי היעלמות הכיפה,
הוא בד"כ לא מסתובב לבד, הוא איתי, ואם היא נעלמת אני מיד מחפשת אותה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לא,
לא מחפשת משהו נגד משיכות של חברים.
הפוך מחפשת משהו שאם ימשכו הכיפה כן תצא (כי אם לא - השיער יוצא)
מחפשת משהו שיועיל שהכיפה לא תיפול לבד, כשהוא מתכופף וכו.
כך שהסקוץ נראה לי יכולה להיות יעיל.
הסיכה ששמתי מידי חזקה, זו הבעיה שלה,
והסיכות הרגילות, מידי חלשות.
אני מבינה ממך שהסקוץ יהיה יותר יעל מסיכה רגילה, נכון?

כמו כן, לא מטריד אותי היעלמות הכיפה,
הוא בד"כ לא מסתובב לבד, הוא איתי, ואם היא נעלמת אני מיד מחפשת אותה
הוא אשר כתבתי, את יכולה להשאר עם הכיפה הרגילה ורק לשים סקוצ'.
הכיפה נגד החלקה מיועדת שלא יפול, ופה לא נופל אלא מופל.
הסיכות לא טובות כי הן נמשכות עם השיער, כך שהסקוצ' הוא בינגו.

הוא לא הולך לגן? אני חושבת שבמוסדות הלימוד לחינוך מיוחד אפשר לפתוח מוזאונים לכיפות... :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הוא אשר כתבתי, את יכולה להשאר עם הכיפה הרגילה ורק לשים סקוצ'.
הכיפה נגד החלקה מיועדת שלא יפול, ופה לא נופל אלא מופל.
הסיכות לא טובות כי הן נמשכות עם השיער, כך שהסקוצ' הוא בינגו.

הוא לא הולך לגן? אני חושבת שבמוסדות הלימוד לחינוך מיוחד אפשר לפתוח מוזאונים לכיפות... :(

בטח הולך לגן.
9 ילדים.
הכל שם בשליטה
גם אם יום אחד הכיפה נשארה בגן,
היא מיד תחזור אלי יום אחרי.

לא יודעת איך זה במקומות אחרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הוא אשר כתבתי, את יכולה להשאר עם הכיפה הרגילה ורק לשים סקוצ'.
הכיפה נגד החלקה מיועדת שלא יפול, ופה לא נופל אלא מופל.
הסיכות לא טובות כי הן נמשכות עם השיער, כך שהסקוצ' הוא בינגו.

את שמה סקוץ מסביב כל הכיפה או רק חתיכה אחת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בטח הולך לגן.
9 ילדים.
הכל שם בשליטה
גם אם יום אחד הכיפה נשארה בגן,
היא מיד תחזור אלי יום אחרי.

לא יודעת איך זה במקומות אחרים
בדאון הכל יותר רגוע, אני מגיעה מגזרת האוטיזם. ויש 5 ילדים בכיתה.
אני קונה אותן בסיטונאות בחנות המפעל ומשם ישר לרקמה, אחרת אין להן סיכוי, חד פעמיות.
מספיקה קריזה קטנטנה של הילדון והוא מטיס את הכיפה להונלולו :( ולא תמיד קל להגיע לשם.

שמה סקוצ' על הכל.
אבל זה מאד תלוי בסוג הכיפה. יש כאלה שצריכות רק בהיקף, ויש שצריך על הכל.
רוצה לשלוח לי תמונה שלה?.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ואם כבר קרחות-ילדי דאון נוטים יותר להתקרחויות מקומיות, תקפידי מאד על שיער הראש.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה