נכתב ע"י STHEDKOL;1055487:איך עושים שני מספורים באינדזיין בראש העמוד, צד אחד מספר וצד שני אות.
אשמח לקבל תשובה בדחיפות.
תודה לכל העוזרים.
נכתב ע"י STHEDKOL;1055495:אשמח לדעת איך משרשרים בלי שאצטרך לעבור עמוד עמוד וללחוץ על הפלוס האדום +אין לי הגדרה אחרת...
נכתב ע"י STHEDKOL;1055495:אשמח לדעת איך משרשרים בלי שאצטרך לעבור עמוד עמוד וללחוץ על הפלוס האדום +אין לי הגדרה אחרת...
נכתב ע"י eliezer;1055590:עם לחיצה על שיפט תוך כדי.
ואם רצונך לשרשר לעמודים שכבר מכילים תוכן כל שהוא, בתיבה אחרת כמובן.
אז תעשי זאת בשכבה נפרדת, וכבי את:
שאר השכבות.
ואת האופציה להוספת דפים אוטומטית, בההעדפות.
נכתב ע"י שלמה;1055739:אליעזר היקר. שאלות מסוג זה מעידים כאלף עדים על ה"מקצועי".
במקום שילמדו את התכנה המקום מסודר, או לפחות שיקנו ספר הדרכה.
אתה "מלמד" חובבנים שהורסים את ענף העימוד.
נ.ב. זו רק נקודה למחשבה על מה שקורה כאן לאחרונה בפורום.
אין בכוונתי לפגוע חלילה במשהו.
נכתב ע"י eliezer;1055491:אין דרך מובנית.
רק ידנית או על ידי סקריפט.
ידנית ניתן בשתי דרכים,
או לשרשר מספרים אי זוגיים בצד אחד ואותיות זוגיות בצד שני, או להחיל קטע חדש בכל עמוד... ולהגדיר אחד מספור באותיות, אחד במספרים, וחוזר חלילה.
נכתב ע"י שושי כהן;1055776:חובבנים יעשו ממילא עבודה חובבנית
וגם ההתנהלות שלהם עם לקוח תהיה, מן הסתם, חובבנית
ככה שבכל מקרה הם יאלצו לקחת מחירים חובבניים
אז לא בטוח שהם יהרסו את ענף העימוד, כי מי שרוצה עבודה טובה מחפש את המקצוענים ומשלם להם מחירים לא חובבניים.
נכתב ע"י שושי כהן;1055776:חובבנים יעשו ממילא עבודה חובבנית
וגם ההתנהלות שלהם עם לקוח תהיה, מן הסתם, חובבנית
ככה שבכל מקרה הם יאלצו לקחת מחירים חובבניים
אז לא בטוח שהם יהרסו את ענף העימוד, כי מי שרוצה עבודה טובה מחפש את המקצוענים ומשלם להם מחירים לא חובבניים.
נכתב ע"י שלמה;1055807:המצחיק או העציב בכל הסיפור הזה, הוא שהניק שכל כך עוזר, השקיע הרבה כסף, זמן ויזע בלימוד מסודר....
נכתב ע"י שושי כהן;1055875:הגבול דק בין ניצול לחסד, לדוגמא:
אם נהג מונית מציע לך טרמפ, סתם, בלי שהוא מכיר אותך ולא שכחת את הארנק בבית
זה ממש יפה מצידו.
אבל אם במקרה הנהג הוא קרוב משפחה, זה כבר סיפור אחר...
נכתב ע"י eliezer;1055813:מנסיוני האישי, זה נכון חלקית מאד.
הרבה עבודות רחבות היקף הפסדתי בשל המחירים הנמוכים שהציעו מתחרים,
וזאת הרבה לפני שמבקש העבודה בכלל ניסה לעמוד על קנקני.
לדעתי חלק ניכר ממבקשי העבודות כלל אינם יודעים שיש בשוק גם מי שאינו מקצועי, או שיש הבדלי גישה ועיצוב בין מעמדים.
הם פשוט בודקים נטו מחיר.
נכתב ע"י שלמה;1055892:על אלה אני בוכיה
קצת לא יפה לתפוס טרמפ על אשכול שאחת כן למדה וכו'. אבל הדיון כאן הוא על מה שקורה באופן כללי:
עזרה בפורום איש את רעהו, זה דבר מקובל. לעזור לעמית למקצוע זה דבר מבורך.
וכאן מגיע האבל הגדול.
נוצר כאן מצב עגום (לא רק בעיצוב גרפי) אשר יש כאן לא מעט המנסים לחסוך כסף בצורה פשוטה.
במקום לשלם לבעל מקצוע, אשר חלק מהתמחור שלו הוא מעלויות הלימוד שלמד, פונטים שרכש וניסיון מר שלימד אותו לקח לכל החיים, ניתן את העבודה לתלמידת סמינר או לאחד מוידאו ש"ינסה" את התכנה ויוציא עבודה.
במקום ללמוד, מעדיפים לקבל הדרכה מטובי הלב שבפרוג או פתיחת אשכול "דחוף".
אחר כך כולם בוכים
החובבת כי לא מרויחה, בעל המקצוע, כי הפסיד את העבודה והלקוח שקיבל עבודה "צולעת".
נכון, שפרנסה משמים, רק שהקב"ה אמר לנו "וברכך ה' אלוקיך בכל אשר תעשה".
צריך ברכה וצריך גם עשייה.
נכתב ע"י שלמה;1055892:על אלה אני בוכיה
קצת לא יפה לתפוס טרמפ על אשכול שאחת כן למדה וכו'. אבל הדיון כאן הוא על מה שקורה באופן כללי:
עזרה בפורום איש את רעהו, זה דבר מקובל. לעזור לעמית למקצוע זה דבר מבורך.
וכאן מגיע האבל הגדול.
נוצר כאן מצב עגום (לא רק בעיצוב גרפי) אשר יש כאן לא מעט המנסים לחסוך כסף בצורה פשוטה.
במקום לשלם לבעל מקצוע, אשר חלק מהתמחור שלו הוא מעלויות הלימוד שלמד, פונטים שרכש וניסיון מר שלימד אותו לקח לכל החיים, ניתן את העבודה לתלמידת סמינר או לאחד מוידאו ש"ינסה" את התכנה ויוציא עבודה.
במקום ללמוד, מעדיפים לקבל הדרכה מטובי הלב שבפרוג או פתיחת אשכול "דחוף".
אחר כך כולם בוכים
החובבת כי לא מרויחה, בעל המקצוע, כי הפסיד את העבודה והלקוח שקיבל עבודה "צולעת".
נכון, שפרנסה משמים, רק שהקב"ה אמר לנו "וברכך ה' אלוקיך בכל אשר תעשה".
צריך ברכה וצריך גם עשייה.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים