כללי איך עושים שני מספורים באינדזיין בראש העמוד, צד אחד מספר וצד שני אות

  • הוסף לסימניות
  • #1
איך עושים שני מספורים באינדזיין בראש העמוד, צד אחד מספר וצד שני אות.

אשמח לקבל תשובה בדחיפות.
תודה לכל העוזרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י STHEDKOL;1055487:
איך עושים שני מספורים באינדזיין בראש העמוד, צד אחד מספר וצד שני אות.

אשמח לקבל תשובה בדחיפות.
תודה לכל העוזרים.

אין דרך מובנית.
רק ידנית או על ידי סקריפט.
ידנית ניתן בשתי דרכים,
או לשרשר מספרים אי זוגיים בצד אחד ואותיות זוגיות בצד שני, או להחיל קטע חדש בכל עמוד... ולהגדיר אחד מספור באותיות, אחד במספרים, וחוזר חלילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אשמח לדעת איך משרשרים בלי שאצטרך לעבור עמוד עמוד וללחוץ על הפלוס האדום + :) אין לי הגדרה אחרת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י STHEDKOL;1055495:
אשמח לדעת איך משרשרים בלי שאצטרך לעבור עמוד עמוד וללחוץ על הפלוס האדום + :) אין לי הגדרה אחרת...

עם לחיצה על שיפט תוך כדי.
ואם רצונך לשרשר לעמודים שכבר מכילים תוכן כל שהוא, בתיבה אחרת כמובן.
אז תעשי זאת בשכבה נפרדת, וכבי את:
שאר השכבות.
ואת האופציה להוספת דפים אוטומטית, בההעדפות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
פולללללללללללללל תודות!
עזרת לי מאוד!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י STHEDKOL;1055495:
אשמח לדעת איך משרשרים בלי שאצטרך לעבור עמוד עמוד וללחוץ על הפלוס האדום + :) אין לי הגדרה אחרת...


נכתב ע"י eliezer;1055590:
עם לחיצה על שיפט תוך כדי.
ואם רצונך לשרשר לעמודים שכבר מכילים תוכן כל שהוא, בתיבה אחרת כמובן.
אז תעשי זאת בשכבה נפרדת, וכבי את:
שאר השכבות.
ואת האופציה להוספת דפים אוטומטית, בההעדפות.

אליעזר היקר. שאלות מסוג זה מעידים כאלף עדים על ה"מקצועי".
במקום שילמדו את התכנה המקום מסודר, או לפחות שיקנו ספר הדרכה.
אתה "מלמד" חובבנים שהורסים את ענף העימוד.

נ.ב. זו רק נקודה למחשבה על מה שקורה כאן לאחרונה בפורום.
אין בכוונתי לפגוע חלילה במשהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י שלמה;1055739:
אליעזר היקר. שאלות מסוג זה מעידים כאלף עדים על ה"מקצועי".
במקום שילמדו את התכנה המקום מסודר, או לפחות שיקנו ספר הדרכה.
אתה "מלמד" חובבנים שהורסים את ענף העימוד.

נ.ב. זו רק נקודה למחשבה על מה שקורה כאן לאחרונה בפורום.
אין בכוונתי לפגוע חלילה במשהו.

אז במקרה הזה לא צדקת לגבי, כי אני כן למדתי...
וכבר כמה עימודים עברו תחת ידי בהצלחה, אך זו לי הפעם הראשונה שהתעסקתי עם שני מספורים בו זמנית.

תודה לך על הסדר שאתה משליט בפורום.
אבל גם לזה הפורום נועד... לעזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אדגיש שוב בתחילת דבריי, שלא באתי לחנך אף אחד ובטח שלא לפגוע במשהו אישית.
אלא על מה שקורה כאן בפורום.

כשאני רואה בפורום שאלה על דבר בסיסי כל כך, "איך משרשרים"?
זה מראה לפעמים על רמת הידע הבסיסית בתכנה.
מה, לא לימדו אתכם על לחצן "שיפט"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י eliezer;1055491:
אין דרך מובנית.
רק ידנית או על ידי סקריפט.
ידנית ניתן בשתי דרכים,
או לשרשר מספרים אי זוגיים בצד אחד ואותיות זוגיות בצד שני, או להחיל קטע חדש בכל עמוד... ולהגדיר אחד מספור באותיות, אחד במספרים, וחוזר חלילה.

אפשר גם לשרשר "אנטרים" עם סגנון מספור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
חובבנים יעשו ממילא עבודה חובבנית
וגם ההתנהלות שלהם עם לקוח תהיה, מן הסתם, חובבנית
ככה שבכל מקרה הם יאלצו לקחת מחירים חובבניים
אז לא בטוח שהם יהרסו את ענף העימוד, כי מי שרוצה עבודה טובה מחפש את המקצוענים ומשלם להם מחירים לא חובבניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י שושי כהן;1055776:
חובבנים יעשו ממילא עבודה חובבנית
וגם ההתנהלות שלהם עם לקוח תהיה, מן הסתם, חובבנית
ככה שבכל מקרה הם יאלצו לקחת מחירים חובבניים
אז לא בטוח שהם יהרסו את ענף העימוד, כי מי שרוצה עבודה טובה מחפש את המקצוענים ומשלם להם מחירים לא חובבניים.

המצחיק או העציב בכל הסיפור הזה, הוא שהניק שכל כך עוזר, השקיע הרבה כסף, זמן ויזע בלימוד מסודר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י שושי כהן;1055776:
חובבנים יעשו ממילא עבודה חובבנית
וגם ההתנהלות שלהם עם לקוח תהיה, מן הסתם, חובבנית
ככה שבכל מקרה הם יאלצו לקחת מחירים חובבניים
אז לא בטוח שהם יהרסו את ענף העימוד, כי מי שרוצה עבודה טובה מחפש את המקצוענים ומשלם להם מחירים לא חובבניים.

מנסיוני האישי, זה נכון חלקית מאד.
הרבה עבודות רחבות היקף הפסדתי בשל המחירים הנמוכים שהציעו מתחרים,
וזאת הרבה לפני שמבקש העבודה בכלל ניסה לעמוד על קנקני.

לדעתי חלק ניכר ממבקשי העבודות כלל אינם יודעים שיש בשוק גם מי שאינו מקצועי, או שיש הבדלי גישה ועיצוב בין מעמדים.
הם פשוט בודקים נטו מחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י שלמה;1055807:
המצחיק או העציב בכל הסיפור הזה, הוא שהניק שכל כך עוזר, השקיע הרבה כסף, זמן ויזע בלימוד מסודר....

מי שלא רוצה שלא יעזור.
קורה לפעמים ששוכחים וכו'... לא בגלל זה צריך לגרום לשואל להתחרט על השאלה.
ואני מעריכה מאוד את אליעזר על העזרה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
משום מה נותן תחושה שפרוג נהפך למקום לחיכוכים חסרי טעם, ואפילו נהפך המקום לסדום, פשוט ככה!!
אני לא מבין-יום אחד יפנו כל חנווני העיירה אל הנדיבים ויאמרו להם, אל תתנו אוכל לעניים, אתם הורסים לנו את הפרנסה?!?!?!?!?!
במחילה, יש כאלו שלמדו את התוכנות בדרכים משלהם, וישנם דברים שהם אינם יודעים או שהם אינם 'מקצועיים' דיים, ולכן הם פונים לאלו שכן השקיעו, ובבקשת עזרה הם שואלים.. וב"ה שיש כאלו שיודעים ומבינים שפרנסה מאת הבורא ואין אדם נוגע במוכן לחבירו אפילו כמלא נימה ושמחים לעזור, וטוב שיש כאלו בפרוג, ויש!
עד שבא מישהו ומוחה--מה אתם נותנים צדקה, שילכו לעבוד!! שישלמו כסף על לימודים! מה אתם עוזרים להם?

אתמהה?!?
דעתי זו לא מופנית כלפי אף אחד, רק את שבליבי כתבתי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הגבול דק בין ניצול לחסד, לדוגמא:
אם נהג מונית מציע לך טרמפ, סתם, בלי שהוא מכיר אותך ולא שכחת את הארנק בבית
זה ממש יפה מצידו.

אבל אם במקרה הנהג הוא קרוב משפחה, זה כבר סיפור אחר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י שושי כהן;1055875:
הגבול דק בין ניצול לחסד, לדוגמא:
אם נהג מונית מציע לך טרמפ, סתם, בלי שהוא מכיר אותך ולא שכחת את הארנק בבית
זה ממש יפה מצידו.

אבל אם במקרה הנהג הוא קרוב משפחה, זה כבר סיפור אחר...

אני לא הולך להתווכח,
הגבול באמת מאוד מאוד דק, עוד יותר ממה שאת חושבת,
אבל אין בין הנושא שהעלית לנושא שעליו דנים כאן באשכול כל קשר..

בהצלחה לכולם,
המשך יום נעים ופורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אולי לא הובנתי נכון, כי אני מאד בעד עזרה הדדית
גם מי שלמד אולי שכח כמו שכתבו, או שהוא לחוץ בזמן, או עיף,
או שהוא לא התעדכן עדיין באיזה שדרוג... לזה נועד הפורום, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י eliezer;1055813:
מנסיוני האישי, זה נכון חלקית מאד.
הרבה עבודות רחבות היקף הפסדתי בשל המחירים הנמוכים שהציעו מתחרים,
וזאת הרבה לפני שמבקש העבודה בכלל ניסה לעמוד על קנקני.

לדעתי חלק ניכר ממבקשי העבודות כלל אינם יודעים שיש בשוק גם מי שאינו מקצועי, או שיש הבדלי גישה ועיצוב בין מעמדים.
הם פשוט בודקים נטו מחיר.

על אלה אני בוכיה;)
קצת לא יפה לתפוס טרמפ על אשכול שאחת כן למדה וכו'. אבל הדיון כאן הוא על מה שקורה באופן כללי:

עזרה בפורום איש את רעהו, זה דבר מקובל. לעזור לעמית למקצוע זה דבר מבורך.

וכאן מגיע האבל הגדול.
נוצר כאן מצב עגום (לא רק בעיצוב גרפי) אשר יש כאן לא מעט המנסים לחסוך כסף בצורה פשוטה.
במקום לשלם לבעל מקצוע, אשר חלק מהתמחור שלו הוא מעלויות הלימוד שלמד, פונטים שרכש וניסיון מר שלימד אותו לקח לכל החיים:), ניתן את העבודה לתלמידת סמינר או לאחד מוידאו ש"ינסה" את התכנה ויוציא עבודה.
במקום ללמוד, מעדיפים לקבל הדרכה מטובי הלב שבפרוג או פתיחת אשכול "דחוף".

אחר כך כולם בוכים:)
החובבת כי לא מרויחה, בעל המקצוע, כי הפסיד את העבודה והלקוח שקיבל עבודה "צולעת".
נכון, שפרנסה משמים, רק שהקב"ה אמר לנו "וברכך ה' אלוקיך בכל אשר תעשה".
צריך ברכה וצריך גם עשייה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י שלמה;1055892:
על אלה אני בוכיה;)
קצת לא יפה לתפוס טרמפ על אשכול שאחת כן למדה וכו'. אבל הדיון כאן הוא על מה שקורה באופן כללי:

עזרה בפורום איש את רעהו, זה דבר מקובל. לעזור לעמית למקצוע זה דבר מבורך.

וכאן מגיע האבל הגדול.
נוצר כאן מצב עגום (לא רק בעיצוב גרפי) אשר יש כאן לא מעט המנסים לחסוך כסף בצורה פשוטה.
במקום לשלם לבעל מקצוע, אשר חלק מהתמחור שלו הוא מעלויות הלימוד שלמד, פונטים שרכש וניסיון מר שלימד אותו לקח לכל החיים:), ניתן את העבודה לתלמידת סמינר או לאחד מוידאו ש"ינסה" את התכנה ויוציא עבודה.
במקום ללמוד, מעדיפים לקבל הדרכה מטובי הלב שבפרוג או פתיחת אשכול "דחוף".

אחר כך כולם בוכים:)
החובבת כי לא מרויחה, בעל המקצוע, כי הפסיד את העבודה והלקוח שקיבל עבודה "צולעת".
נכון, שפרנסה משמים, רק שהקב"ה אמר לנו "וברכך ה' אלוקיך בכל אשר תעשה".
צריך ברכה וצריך גם עשייה.

לא בדיוק.
לכאן באות כל התלונות, כל השאר די מרוצים. גם החובבנים וגם הלקוחות, רק אלו שלמדו רוצים גם את פרנסת החובבנים.
חובבן 'מבין' באמת, במשך הזמן ילך ללמוד ברצינות. וגם אז יצטרך להבין ולהתאים את מחיריו למצב השוק בו תמיד יש חובבנים, ככה זה בכל העולם (ע"ע סין וכו') - ומי שמנצל את זה להרוויח - למה לא?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י שלמה;1055892:
על אלה אני בוכיה;)
קצת לא יפה לתפוס טרמפ על אשכול שאחת כן למדה וכו'. אבל הדיון כאן הוא על מה שקורה באופן כללי:

עזרה בפורום איש את רעהו, זה דבר מקובל. לעזור לעמית למקצוע זה דבר מבורך.

וכאן מגיע האבל הגדול.
נוצר כאן מצב עגום (לא רק בעיצוב גרפי) אשר יש כאן לא מעט המנסים לחסוך כסף בצורה פשוטה.
במקום לשלם לבעל מקצוע, אשר חלק מהתמחור שלו הוא מעלויות הלימוד שלמד, פונטים שרכש וניסיון מר שלימד אותו לקח לכל החיים:), ניתן את העבודה לתלמידת סמינר או לאחד מוידאו ש"ינסה" את התכנה ויוציא עבודה.
במקום ללמוד, מעדיפים לקבל הדרכה מטובי הלב שבפרוג או פתיחת אשכול "דחוף".

אחר כך כולם בוכים:)
החובבת כי לא מרויחה, בעל המקצוע, כי הפסיד את העבודה והלקוח שקיבל עבודה "צולעת".
נכון, שפרנסה משמים, רק שהקב"ה אמר לנו "וברכך ה' אלוקיך בכל אשר תעשה".
צריך ברכה וצריך גם עשייה.

כשם שפרצופיהם שונים, כן דעותיהם שונות.
חלילה, אני מאוד מכבד את דעותך וממש לא בא לסתור את דעתך בעניין, זו תפיסת עולם שעוצבה במשך שנים..
בכל אופן, התפיסה שלי בעניין קצת שונה...

אני לא כ"כ מסכים עם נקודת המבט הזו,
וכן ג"כ אני חושב שהפסוק שציטטת לא בדיוק מצדיק את דבריך של-לא לענות ל'חובבנים' למינהם על שאלות שנתקעו באמצע העבודה,
אבל כל אחד ילך בדרכו אשר סלל ועיצב לעצמו.

אני בכל אופן שמח/ה לעזור בכל מה שאני יכול/ה כשפונים אלי, אבל לא כל אחד חייב..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה