מידע שימושי איך תקבלו פקס למייל ובחינם

  • הוסף לסימניות
  • #41
@by6199 @חיבור* יש אופציה להגדיר קו כתא קולי שישלח לי צנתוק בכל פעם שמתקבלת הודעה, ויתנתק למשאיר ההודעה?
אם כן אשמח שתעלה את ההגדרה.
אפשר לעשות את זה באמצעות הגדרה של הפעלת קמפיין אוט'.
אבל זה יעלה כסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
יש מישהו שזה עובד לו לאורך ימים?
הרי זה קו שלא תהיה בו תנועה רבה, אז לא רווחי בשבילם.
בתנאים שצריכים לאשר בשעת ההרשמה, יש תנאי שאם יהיה פחות מ-1000 דקות בחודש, הם רשאים לסגור את הקו מיידית.
השאלה אם הם עומדים על זה, האם אפשר לבנות על המספר שאני יקבל מהם כמספר קבוע לקבלת פקסים, שאוכל להעביר הלאה למי שצריך לשלוח לי מידי פעם פקסים, בלי להתקע יום אחד בלי קו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
יש מישהו שזה עובד לו לאורך ימים?
הרי זה קו שלא תהיה בו תנועה רבה, אז לא רווחי בשבילם.
בתנאים שצריכים לאשר בשעת ההרשמה, יש תנאי שאם יהיה פחות מ-1000 דקות בחודש, הם רשאים לסגור את הקו מיידית.
השאלה אם הם עומדים על זה, האם אפשר לבנות על המספר שאני יקבל מהם כמספר קבוע לקבלת פקסים, שאוכל להעביר הלאה למי שצריך לשלוח לי מידי פעם פקסים, בלי להתקע יום אחד בלי קו.
אני פתחתי מספרים לפני כמה שנים ואין בהם שימוש והם לא נסגרו.
להערכתי הם לא עומדים על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
  • הוסף לסימניות
  • #52
1. לפתוח מערכת בימות המשיח. מתקשרים 073-313-7777 ובשלוחה 3 פותחים מערכת ומגדירים סיסמה. בסיומה של הפעולה מקבלים מספר מערכת.
ניסיתי לפתוח מערכת, ולאחר כל הפורצדורה שלוקחת יותר מ-10 דקות, נאמר לי שאין מספרים פנויים.
יש מה לעשות חוץ מלנייד קו מבזק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
ניסיתי לפתוח מערכת, ולאחר כל הפורצדורה שלוקחת יותר מ-10 דקות, נאמר לי שאין מספרים פנויים.
יש מה לעשות חוץ מלנייד קו מבזק?
@מטב במסר נפתחים קווים אך חסומים לכשרים.
אפשר לפתוח דרך האתר כאן ולהגדיר זאת בדיוק כמו בימות המשיח.
הם יושבים על אותו שרת.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #54
3. נכנסים לכרטסת "מערכת תוכן" ובשורה שנפתחת בצד שמאל בוחרים "הגדרות מתקדמות".
זה מה שמופיע לי.
מה אני אמור לעשות?
111.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
זה וואצאפון.
זה לא טוב?
(פשוט בגלל שניסיתי לפתוח ולא הצלחתי השתמשתי בוואצאפון קיים..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
צריך למלא טופס לקבלת גישה לעריכת הגדרות מתקדמות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אז ככה..
1. לפתוח מערכת בימות המשיח. מתקשרים 073-313-7777 ובשלוחה 3 פותחים מערכת ומגדירים סיסמה. בסיומה של הפעולה מקבלים מספר מערכת.
2. נכנסים לאתר ניהול המערכת בכתובת: https://www.call2all.co.il/ym/login.php ומקישים את מספר המערכת והסיסמה שבחרתם.
3. נכנסים לכרטסת "מערכת תוכן" ובשורה שנפתחת בצד שמאל בוחרים "הגדרות מתקדמות".
4. מוחקים את כל מה שכתוב שם ובמקום זה מכניסים את הטקסט הבא:
קוד:
type=recv_fax
set_ok_send_mail=yes
email_address=כאן יש לרשום את כתובת המייל
email_name=כאן ניתן לרשום טקסט לגוף המייל - לא חובה
5. את האותיות "כאן יש לרשום את כתובת המייל" למחוק, ולרשום במקומם את כתובת המייל שלכם.
6. את האותיות "כאן ניתן לרשום טקסט לגוף המייל - לא חובה" למחוק, ותכתבו במקומם טקסט שתרצו שיופיע בגוף המייל שתקבלו. לדוגמה - את השם שלכם.
7. ללחוץ על שמור

בהצלחה!
יש למלא טופס מיוחד מה זה ?
upload_2019-12-3_14-59-2.png
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מדריך: כך תהפכו את המקלדת שלכם ל"חכמה" (קיצורי דרך למיילים, לוגו  וביטויים שכיחים)
מכירים את זה שאתם צריכים להקליד שוב ושוב את אותה כתובת מייל ארוכה,
או ביטויים כמו "בברכה מרובה" או "בעזרת ה'"?
במקום להקליד הכל מחדש, אפשר להגדיר "מילות קוד" קצרות שהמכשיר יהפוך אוטומטית לטקסט המלא.
(מניסיון אישי:
מומלץ לעשות כתובת מייל. למשל @@ לכתובת מייל שלכם ואז אוטומטית זה ישלים. או אפל וזה יעשה  את הלוגו שלהם (שלא קיים במקלדת)
אבל אפשר לעשות הכל כולל הכל… מניח שגם קישורים אבל אין לי מושג.
תבקשו בתגובות ואנסה בע״ה)


1. במכשירי אפל (iPhone / iPad)


הפיצ'ר נקרא "החלפת מלל":
• נכנסים להגדרות > כללי > מקלדת.
• בוחרים בהחלפת מלל (Text Replacement).
• לוחצים על ה-+ בצד כדי להוסיף קיצור חדש.
• ביטוי: כאן כותבים את הטקסט הארוך שאתם רוצים שיופיע (למשל: המייל שלכם, או להדביק את הלוגו ).
• קיצור: כאן כותבים את ה"קוד" שיפעיל אותו (למשל: @@ למייל, או אא ללוגו).
• איך זה עובד? פשוט מקלידים את הקיצור בכל אפליקציה ולוחצים על רווח. המכשיר יחליף את זה מיד.


2. במחשבי Mac


הקיצורים שתגדירו באייפון יסתנכרנו אוטומטית למחשב (דרך ה-iCloud):
• נכנסים לתפריט התפוח () > הגדרות מערכת > מקלדת.
• לוחצים על החלפת טקסט....
• בונוס למאק: לחיצה על Option + Shift + K תכתוב לכם את הלוגו  באופן מיידי בלי הגדרות.


3. במחשבי ווינדוס (Windows)


בווינדוס אין כלי מובנה זהה, אבל יש פתרון פשוט מאוד:
• היסטוריית הלוח: לוחצים על מקש Windows + האות V. זה פותח תפריט של כל מה שהעתקתם לאחרונה.
• אפשר ללחוץ על ה-נעץ (Pin) ליד כתובת המייל או המשפט שלכם, והוא יישאר שם לתמיד. בכל פעם שתלחצו Win+V, תוכלו לבחור אותו בלחיצה.


4. במכשירי אנדרואיד


• נכנסים להגדרות > שפות והזנה > מקלדת וירטואלית > Gboard.
• בוחרים במילון > מילון אישי > עברית.
• לוחצים על ה-+ ומגדירים את המילה המלאה ואת הקיצור שלה.
רעיונות ליישום:
• יעילות: להגדיר ש-בשלו יהפוך ל"בברכה מרובה, שלמה".
• כתיבה תורנית: להגדיר ש-בעזה יהפוך ל"בעזרת ה' יתברך" או חזל ל"חכמינו זכרונם לברכה".
• דיוק: להגדיר קיצור לכתובת המגורים או למספר הטלפון כדי למנוע טעויות הקלדה.
בהצלחה!

הערה מכותב השורות-
שימושי ברמה אחרת!
  • תודה
Reactions: קשבק1 //
1 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה