אינטרנט רימון 2

  • הוסף לסימניות
  • #1
לאחר שראיתי שכך הטיפול יותר מהיר מאשר כמות הטלפונים שפניתי אליהם... אז על אותה הדרך-
התקשרתי לברר מחיר וכמעט הייתי סגורה, נתתי אשראי לסוכן שהיה איתי בקשר ולא החזרתי לו תשובה סגורה (כי ירדתי מהענין) וגם לא חתמתי על כלום!!! ומה שהכי מוזר שלא הייתי מחוברת אליהם אפילו לא לדקה!!!!!!
וכמובן מאז ועד עכשיו יש לי חייובים חודשיים.
בטח אתם חושבים שאני וותרנית , אבל ממש לא! התקשרתי אליו כמה פע' (בד"כ אחרי קבלת פירוט הויזה) וכל פעם הוא אומר לי שהוא לא במקום ושאתקשר אליו בערב, אבל מה לעשות שבערב אני עסוקה ונזכרת מאוחר, זו אשמתי? "אני לא עובדת אצלו".
למרות שחשבתי בהמשך כן להצטרף אליהם, ירד לי החשק מאוווד.

אז אתם אל תחלקו להם אמצעי תשלום בחינם, אולי רק אחרי ההתחברות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
היה לנו גם סיפור איתם,
ואחרי שכבר פנינו למועצה לצרכנות ואיימנו ובלה בלה-
בעלי התקשר לויזה והכחיש עיסקה.
ויזה החזירו את הכסף ומאז לא שמענו מהם מטוב ועד רע.
(כמובן שעיצה זו לא עוזרת במידה ואתם מעוניינים גם לתבוע פיצויים.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
המשך הסיפור...
התקשרתי לשירות לקוחות לאחר שמהסוכן ... התייאשתי, והם טוענים שיכלתי להתחבר ולא רציתי ועוד שקיבלתי שם משתמש וסיסמה. בעוד שבחיים לא קיבלתי אפילו לא שמץ של מושג איך מתחברים.
מה אתם הייתם עושים????
אנא תנו לי עצות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תעדכני את חברת האשראי שהם גנבו אותך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לידיעתכם, זה לא דוקא ברימון. לי היה את אותו סיפור ב013 וב014.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אולי שי לכם עצה גם בשבילי מה לעשות?
שקלתי להתחבר לנטוויז'ן בחבילה שכוללת טלפון לבסוף ביטלתי, וכמו הסיפורים יש לנו חיוביים מידי פעם (על שיחות לחו"ל אל תשאלו מאיפה), השגנו בלחץ את המנהלת ששלחה לנו "ביטול עיסקה" עם חתימה והבטחה שלא יהיו יותר התחיבויות, ובכל אופן קיבלתי שוב חשבונית בדואר שגבו ממני על מנוי שיחות לחו"ל.
עכשיו אנחנו לא מצליחים להגיע למנהלת, מנתקים שיחות ועוד.
מה עושים?
האם חברת אשראי נותנת בקלות לבטל עיסקה. (חשבנו כבר לבטל את כרטיסי האשראי ולהזמין חדשים רבל זה כאב ראש להתחיל להעביר הוראות קבע וכד')
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י dk;615884:
אולי שי לכם עצה גם בשבילי מה לעשות?
שקלתי להתחבר לנטוויז'ן בחבילה שכוללת טלפון לבסוף ביטלתי, וכמו הסיפורים יש לנו חיוביים מידי פעם (על שיחות לחו"ל אל תשאלו מאיפה), השגנו בלחץ את המנהלת ששלחה לנו "ביטול עיסקה" עם חתימה והבטחה שלא יהיו יותר התחיבויות, ובכל אופן קיבלתי שוב חשבונית בדואר שגבו ממני על מנוי שיחות לחו"ל.
עכשיו אנחנו לא מצליחים להגיע למנהלת, מנתקים שיחות ועוד.
מה עושים?
האם חברת אשראי נותנת בקלות לבטל עיסקה. (חשבנו כבר לבטל את כרטיסי האשראי ולהזמין חדשים רבל זה כאב ראש להתחיל להעביר הוראות קבע וכד')

יש לך את הביטול עיסקה?
אם כן תשלחי אותה לחברת ה אשראי.
ובכלל תדעו לכם שצעקות עוזר. (לא נעים אבל שמתי לב לזה מספיק פעמים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תכתבי להם מכתב תלונה מאיים עם דרישה לפיצויים על עוגמת הנפש, אם זה לא יעזור תתבעי אותם בבימ"ש לתביעות קטנות, (כמובן זה נושא לשאלת רב)
אנשים מפחדים מזה אבל זה לא סיפור, וזה תמיד עוזר, עם החברות האלה הולך רק ככה. אין מה לעשות.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אם לא חתמתם על כלום,
אז אפוא הויכוח בכלל,
גם אם נצא מתוך הנחה שקיבלת קוד ושם משתמש זה אומר שהנהלים שם על הפנים,
תבקשו לראות חתימה,
נ.ב.צעקות לא תמיד עוזר וגם סתם מזיק לבריאות,
במקרים כגון אלה הברירה היחידה זה הגיון מרובה ולהתעקש.
במקרה הזה צריך להתעקש לראות מסמך חתום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י איצה מאייר;615889:
אם לא חתמתם על כלום,
אז אפוא הויכוח בכלל,
גם אם נצא מתוך הנחה שקיבלת קוד ושם משתמש זה אומר שהנהלים שם על הפנים,
תבקשו לראות חתימה,
נ.ב.צעקות לא תמיד עוזר וגם סתם מזיק לבריאות,
במקרים כגון אלה הברירה היחידה זה הגיון מרובה ולהתעקש.
במקרה הזה צריך להתעקש לראות מסמך חתום.

כנראה שב"ה אן לך נסיון רב עם זה אבל בהרבה מקרים עם כל הסבלנות והחשבונות מה שבסוף עוזר זה לצעוק ולאיים (אם יש במה כמובן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ליקי;615896:
כנראה שב"ה אן לך נסיון רב עם זה אבל בהרבה מקרים עם כל הסבלנות והחשבונות מה שבסוף עוזר זה לצעוק ולאיים (אם יש במה כמובן)
אני למדתי מחכמנו ז"ל: "דברי חכמים בנחת נשמעים.
ונראה לי שאין בעלי נסיון יותר מהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י איצה מאייר;615889:
אם לא חתמתם על כלום,
אז אפוא הויכוח בכלל,
גם אם נצא מתוך הנחה שקיבלת קוד ושם משתמש זה אומר שהנהלים שם על הפנים,
תבקשו לראות חתימה,
נ.ב.צעקות לא תמיד עוזר וגם סתם מזיק לבריאות,
במקרים כגון אלה הברירה היחידה זה הגיון מרובה ולהתעקש.
במקרה הזה צריך להתעקש לראות מסמך חתום.
הפקידה הסכימה עם זה שאין שום חוזה ומסמך, זו עסקה טלפונית!
ובקשר לצעקות זו פעם ראשונה שאני זוכרת את עצמי צועקת כך על מישהו. החוסר אמון ב"לקוחות" שלהם משווע, וזה שאחרי שהיא לא האמינה לזה שאנו רשומים (הוא כתב את המשפ' עם שגיאות כתיב מוזרות).
אבל מה לעשות שלבינתיים זה מה יש וכרגע אני רוצה להתחבר אליהם אך לא רוצה ומפחדת שאחרי שאני אבטל עסקה, להביא להם שוב את האשראי, שמי יודע אם לא יגנבו עוד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י ggg;615904:
זה מה יש וכרגע אני רוצה להתחבר אליהם /

את סובלת מהם עוד טרם החיבור ועם כל זה את רוצה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י ggg;615904:
הפקידה הסכימה עם זה שאין שום חוזה ומסמך, זו עסקה טלפונית!
ובקשר לצעקות זו פעם ראשונה שאני זוכרת את עצמי צועקת כך על מישהו. החוסר אמון ב"לקוחות" שלהם משווע, וזה שאחרי שהיא לא האמינה לזה שאנו רשומים (הוא כתב את המשפ' עם שגיאות כתיב מוזרות).
אבל מה לעשות שלבינתיים זה מה יש וכרגע אני רוצה להתחבר אליהם אך לא רוצה ומפחדת שאחרי שאני אבטל עסקה, להביא להם שוב את האשראי, שמי יודע אם לא יגנבו עוד?
מה פרוש עיסקה טלפונית?
אם אני מחר רוצה אני יכול לחבר את כל העולם דרך הטלפון ע"י נתינת אשראי?
זה לא נשמע לי מציאותי.
בכל מקרה כל עוד אין להם הוחכות שאתם אישרתם עיסקה,
היד שלכם על העליונה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י mig;615905:
את סובלת מהם עוד טרם החיבור ועם כל זה את רוצה?
נתיב לא מתאים לי, יש לך רעיון אחר? אשמח מאווד לשמוע.

נכתב ע"י איצה מאייר;615907:
מה פרוש עיסקה טלפונית?
יש כזה דבר, ויותר קל לבטלו. אך אני חוששת שבהמשך הם יגבו זאת ממני.

נכתב ע"י איצה מאייר;615907:
אם אני מחר רוצה אני יכול לחבר את כל העולם דרך הטלפון ע"י נתינת אשראי?
זה לא נשמע לי מציאותי.
בכל מקרה כל עוד אין להם הוחכות שאתם אישרתם עיסקה,
היד שלכם על העליונה,
רק שחסר לך את הפרט שלא נתנו לי - שם משתמש וסיסמה.
וכמה שידנו על העליונה אין עם מי לדבר, הקירות בביתי כבר שמעו ורעדו וההיא לא קקווללטטתת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני דרשתי לשמוע שיחה מוקלטת בה שומעים אותי מאשרת, כנראה שלא מצאו
הכי מצחיק ששלחו לי למייל חוזה כביכול שהתחייבתי לשנה בחודש 6/11 (בעוד שחוייבתי החל מה )1/11, אבל לא דיברתי איתם מעולם בחודש הנ"ל
ממליצה לך לא להתחבר גם אחרי שתצאי מהסיפור הזה, זה ממש לא אמין ראיתי ברשת מס' תלונות שכאלה והמליצו שדבר ראשון להתקשר לחברת האשראי ולמנוע מהם לחייב אותך,
אני בד"כ לא מתפרצת או צועקת אבל את השיחות איתם נראה לי ששמעו בכל הבניין , לצערי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
קודם כל, לפני שאת סוגרת עם מי שמעצבן אותך עוד לפני שהתחלת, ראי בפורום 'תוכנה חומרה רשתות' - יש עכשיו גורם חדש בשוק סינון האינטרנט בשם 'נט-צח' - אולי שווה לך לנסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י אפכא מסתברא;615940:
קודם כל, לפני שאת סוגרת עם מי שמעצבן אותך עוד לפני שהתחלת, ראי בפורום 'תוכנה חומרה רשתות' - יש עכשיו גורם חדש בשוק סינון האינטרנט בשם 'נט-צח' - אולי שווה לך לנסות.
מענין, מישהו ניסה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אפשר לשלוח להם נוסח של כתבה, ולומר להם שהעיתונים הכלכליים ששים על כאלו כתבות.
ביטול של כרטיס האשראי לא רלוונטי, כי כשאתם עושים כרטיס אשראי חדש החיובים עוברים אוטומטית לכרטיס השני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
כל עוד התלונות הם בטלפון ולא בכתב, זה לא מספיק מאיים. על כל מכתב שאת שולחת להם בפקס, במייל או בדואר, הם חייבים להגיב. כשיש לך מכתבים שהם לא הגיבו עליהם או שהגיבו לא בהתאם תוכלי לפנות איתם לתלונות הציבור במשרד מבקר המדינה.

יתכן שרק תוסיפי בצד המכתב: העתק נשלח למשרד מבקר המדינה, והכל יסודר, לא תאמיני כמה מהר. מניסיון.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה