A JERBI
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
•
- הוסף לסימניות
- #1
לאחר שראיתי שכך הטיפול יותר מהיר מאשר כמות הטלפונים שפניתי אליהם... אז על אותה הדרך-
התקשרתי לברר מחיר וכמעט הייתי סגורה, נתתי אשראי לסוכן שהיה איתי בקשר ולא החזרתי לו תשובה סגורה (כי ירדתי מהענין) וגם לא חתמתי על כלום!!! ומה שהכי מוזר שלא הייתי מחוברת אליהם אפילו לא לדקה!!!!!!
וכמובן מאז ועד עכשיו יש לי חייובים חודשיים.
בטח אתם חושבים שאני וותרנית , אבל ממש לא! התקשרתי אליו כמה פע' (בד"כ אחרי קבלת פירוט הויזה) וכל פעם הוא אומר לי שהוא לא במקום ושאתקשר אליו בערב, אבל מה לעשות שבערב אני עסוקה ונזכרת מאוחר, זו אשמתי? "אני לא עובדת אצלו".
למרות שחשבתי בהמשך כן להצטרף אליהם, ירד לי החשק מאוווד.
אז אתם אל תחלקו להם אמצעי תשלום בחינם, אולי רק אחרי ההתחברות.
התקשרתי לברר מחיר וכמעט הייתי סגורה, נתתי אשראי לסוכן שהיה איתי בקשר ולא החזרתי לו תשובה סגורה (כי ירדתי מהענין) וגם לא חתמתי על כלום!!! ומה שהכי מוזר שלא הייתי מחוברת אליהם אפילו לא לדקה!!!!!!
וכמובן מאז ועד עכשיו יש לי חייובים חודשיים.
בטח אתם חושבים שאני וותרנית , אבל ממש לא! התקשרתי אליו כמה פע' (בד"כ אחרי קבלת פירוט הויזה) וכל פעם הוא אומר לי שהוא לא במקום ושאתקשר אליו בערב, אבל מה לעשות שבערב אני עסוקה ונזכרת מאוחר, זו אשמתי? "אני לא עובדת אצלו".
למרות שחשבתי בהמשך כן להצטרף אליהם, ירד לי החשק מאוווד.
אז אתם אל תחלקו להם אמצעי תשלום בחינם, אולי רק אחרי ההתחברות.
הנושאים החמים