אליאקספרס - דחוף- איך אני יודעת מה היה המחיר

  • פותח הנושא ov
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
קניתי ב-11/11
ואני רוצה עכשיו לדעת מה היה המחיר,
ברשימות שלי איפה שיש את כל מה שקניתי, כתוב המחיר הנוכחי כמה זה עולה עכשיו,
יש מצב לדעת כמה זה עלה כשקניתי את זה?

תודה מראש לעונים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ברשימת הקניות רשום בדיוק את הסכום הכולל ששילמת
אז או שלא הייתה הנחה ב11/11 או שגם עכשיו יש את ההנחה
כמובן גם בפירוט בויזה או פייפאל ניתן לראות כמה ירד לך על הקניה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני רואה את כל הקניה, אני רוצה לדעת כמה עלה כל דבר בנפרד
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
????
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י ov;1491784:
אני רואה את כל הקניה, אני רוצה לדעת כמה עלה כל דבר בנפרד

לא מבינ ה מה הבעיה? יש לך מס' מוצרים, בכל שורה יש את המוצר והמחיר שלו נמצא בצד ימין למעלה, צילמתי לך מסך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י נירוש;1492639:
לא מבינ ה מה הבעיה? יש לך מס' מוצרים, בכל שורה יש את המוצר והמחיר שלו נמצא בצד ימין למעלה, צילמתי לך מסך.

זה המחיר שכתוב לי עכשיו, יש דברים שאני כמעט בטוחה, ששלמתי עליהם פחות ב11/11
ועכשיו זה המחיר שכתוב,

השאלה אם זה המחיר ששלמתי ואני טועה?! או שיכול להיות שהמחירים היו שונים ועכשיו זה המחיר בלי ההנחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
גם אני קניתי בהנחות של ה11.11 - שימי לב, בצד ימין למעלה - מצוין המחיר לאחר ההנחה, בצד שמאל ליד המוצר מצוין המחיר לפני ההנחה, הנה שלחתי לך דוגמא מהרשימה שלי;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה על התשובות
החכמתי!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני לא יודעת אם רק בסניף הזה או שזה דפוס חוזר בשאר הסניפים (ויש להם הרבה ב"ה)
אני גם לא יודעת אם הם העלו את המחירים של כלל המוצרים או בדיוק נפלתי על המוצר ספציפי יחיד ומיוחד (לא ממש הגיוני אבל אולי)

ולמרות שהוכחתי ואף צעדתי עם המוכרת למדף להראות לה מה כתוב שם, היא המשיכה להתעקש שהמחיר עלה והם לא הספיקו לעדכן.
אמרתי לה שזה ממש נחמד כי עכשיו אני אקבל את זה במחיר הישן, וכאן התחיל הויכוח ואפילו שלא לכבודי לריב על כמה שקלים החלטתי לעשות זאת ולהתעקש עד הסוף.
ומה היה בסוף??
כשהמוכרת הבינה שהלקוחות שהיו שם מתחילים להבין את הסיבה היא אמרה לי פשוט ללכת (אחרי שהשארתי על הדלפק את הסכום המקורי כמובן)
ובנוסף אמרתי בקול הכי גבוה שהפקתי שכדאי ממש לבדוק את המחיר בקופה כי הוא כפול ממה שמופיע במדף.... ויצאתי עם ראש מורם מהחנות...

אגב לא מדובר בכסף גדול, אבל דוקא אנשים שהולכים לשם כדי לשלם כסף קטן ולא לרשתות היקרות באותו תחום אין סיבה שישלמו כפול מבלי לידע אותם.


כתבתי מכתב לרשת, לשרות הלקוחות וטרם התקבלה תגובתם. (כמובן שכתבתי שאם הנושא לא מטופל מיידית אני אפנה לערוצים פחות סימפטים.

במקביל (לא התאפקתי)
אתמול עברתי שוב בחנות, ואיך לא-- המחיר על המדף לא התעדכן!!!!!! (עבר כמעט שבוע מהרכישה שלי והפעם צילמתי את המדף הרלווטי)

מה עכשיו??
כל כך הרבה אנשים פנו אליי, בפרטי ובאשכולים, לגבי עין חמד.
שמעתם שאני נוסעת וחיפשתם מידע מה המצב שם, ואם רלוונטי לצילומים.
מבינה אתכם! גם אני ניסתי לדלות כמה שיותר ידע לפני שהגעתי לשם...
לכן אני פותחת פה אשכול, בואו ננסה להיות טובים אחד לשני ❤️
אם הייתם בעין חמד בזמן האחרון\תהיו, שתפו אותנו במצב שם, מתי כדאי להגיע,
מה הימים העמוסים\פחות, ואם יש לכם תמונות מצב משם - אז בכלל טוב!

בינתיים, כותבת לכם פה כל מידע שיש לי לגבי מה שהיה שם לפני כשבועיים כשהייתי שם:

אז... פעם ראשונה שהייתי בעין חמד. הגעתי לצלם חלאקה.
קודם כל זה מקום פשוט מ--דה-י-םםםם!!!
מצטלם יפה מכל הזוויות. ומסתבר גם כמעט בכל העונות.
יש שם עכשיו קצת דשא ירוק יפה, ועצים ברקע.
לתשומת ליבכם שכשהייתי היו מים זורמים = לא היה אפשר לצלם שם מרוב מים.
נאלצתי לוותר על הסט שלהם. היה מבאס מאד מאד מאד.
כמובן אפשר לצלם על הגשר שמעל, אבל לא מצטלם ככ יפה כמו המים עצמם.
ושוב, מזכירה שזה היה לפני כשבועיים, עכשיו לא יודעת מה יש\אין שם..
לכן כל מה שאתם יודעים - תכתבו פה למטה!

יש שלכת, לא המון. אבל קיצור ירוק מהמם.
ויש גם מבצר כזה שמתאים לסט יהודי יפה.

כשהגעתי הייתי עם עוד 2\3 צלמים. הגעתי ממש ביום ריק כי חשבו שבאותו יום יהיה גשום
בגדול באמת היה בוץ קצת על האבנים שם למשל, וזה היה באסה
שימו לב לא להושיב ילדים על המדרגות שיש עליהם בוץ!! עשיתי את הטעות הזאת וזה היה נורא :sne:
יש כמה גרמי מדרגות, חפשו את ההכי נקיות (וכמובן הכי מתאימות לתאורה) ועם הכי הרבה עלים\שפשוט
תאספו מהרצפה ותפזרו על המדרגות.

הכניסה זולה מאד, אם אני זוכרת נכון עלה 10 לילד ו20 למבוגר (צריך להזמין מקום מראש).
ב16 הם סוגרים לגמרי מה שאומר שעד עשרה ל (מקסימום) צריך כבר להגיע לרכב חזרה.
אני הגעתי ב14 עד 16, ולא הספקתי ממש כמעט כלום, לצערי הרבבב
ממש הספקתי רק 2 סטים מ2 זוויות. זהו. והיה לי עוד 6 סטים בערך שוויתרתי עליהם.
בקיצור לחשב שיהיה מספיק זמן, ולקחת בחשבון פקקים כמובן!
לי היה ממש חבל, זה מקום פשוט מהמםם ומגוון והתבאסתי ממש שלא הספקתי כלום. אם יש לכם 4 סטים - קחו 4 שעות. וכו'..

זהו, בגדול - כל עוד לא קיץ: לא לוותר על המקום הזה!!! מקום מדהים בעיני.
(לא הייתי שם בקיץ. כל עוד ירוק - מהמם שםםם)
למי שיש עוד שאלות מוזמנים לכתוב פה.
וכמובן שתפו אותנו בתובנות !
מעולם לא העלתי בפרוג אשכול ואולי אפילו הודעה על נושאים כאלה אבל הנושא הזה די מעניין אותי ואני ממש מקווה שאני לא נוגד את החוקים של האתר באם כן אני מתנצל מראש על הטירחה במחיקה של האשכול...
בחודשים האחרונים מעניין אותי לראות מהלכי חשיבה "ואני ממש מנסה לכתוב על זה כעל תהליך שאני מסתכל עליו מבחוץ ולא שייך לו" ראיתי כמה אשכולות על נושאים קשורים והיו בו הבלחות של התהליך הזה

והנושא הוא אייך לא "נושא הגיוס" עד היום היה חלוקה לשתי קבוצות שאחת קידשה כל אחד שנעצר גם אם הוא היה עבריין (לא באמת) שבמקרה לא התייצב והשניה זילזלה בכל אחד שנעצר גם אם הוא היה אברך ששקוע בלימוד 24/7 (והיו גם הרבה כאלה באמצע אז אני לא בא להכליל)
ועכשיו זה קצת קונפליקט פנימי כי הנתונים השתנו והמצב הוא שיש סיכוי טוב שיעצרו גם בחורים ארדקור מישיבות ארדקור שיתפסו אותם באיזה חציית כביש שלא במעבר חציה או של אברכים יקרים שיש להם רישיון (לענ"ד מי שחושב שזה לא יקרה טומן את ראשו בחול כי כיום לאף אחד כבר אין אינטרס למנוע בלאגן ונראה שלהפך כל "הפקידים" מנסים רק ללבות את האש) ועל כן שאלתי היא מה עכשיו הציבור חושב על חוק הגיוס כאילו עד היום להיות עריק היתה מילת גנאי ומעכשיו..?

עוד נקודה מעניינת זה הקו של הפלג שמזעיק אברכים/ בחורים נראה שזה עוזר (במידה כזאת או אחרת) למנוע מעצרים מה דעתכם עליו מצד אחד זה של הפלג ואין שום רב (ארדקור) שעומד מאחורי זה ויש מצב שיש הרבה אנשים שעד לפני שנתיים אם הם היו רואים את החברה האלה מגיעים למנוע מעצר הם היו מבליחים כזה... חילול השם.. מה עכשיו? זה כבר לא חילול השם? אם חס וחלילה יבואו לעצור אחד מהאחים /הבעל/ שכן.. אתם תתקשרו אליהם שיבואו?

ואחרון שזה ממש הכי מעניין אותי הפלג גדלו על זה שנמות ולא נתגייס וגזירת הגיוס גזירת שמד ונלך בגאווה לכלא וכו וכו (יש לי אחיין כזה בן 18 והוא מפריח סיסמאות מכאן ועד ל.. ואני בטוח שאם הוא יעצר הוא יהיה מבסוט ממש) מה ההורים כיום שחלקם היו אברכים צעירים מתי שכל הסיפור הזה התחיל אומרים לילדים שלהם יש כאן פרדוקס שהמסרים קצת סותרים ואני מדבר על אלה שראו בפלג קבוצה פחות מיינסטרים (ועדיין חושבים ככה) הם גם יחדירו בבנים שלהם תשב בכלא ולא תתגייס...? תלך בגאווה אתה מחזיק את העולם...?

למעשה יש כאן איזה שינוי בכיוון החשיבה ומרוב ההתבצרות והחידוד של העמדה הציבורית משתי הצדדים כרגע נראה שיש כאן שוקת שבורה (ביננו אני מאמין שאם לא היה מחלוקת של יותר מ 10 שנים סביב הנושא הזה היה היום הפגנות ומהלכים הרבה יותר קיצוניים ממה שיש כרגע)

מה אתם חושבים על זה
ובבקשה בבקשה אני לא נכנס כאן לויכוח של מי צודק ומי צדק בעבר כי זה לא רלוונטי ולא מעניין מה שכן מעניין זה שינוי פרספקטיבה והשינוי בתודעה

נקודה אחרונה (גם ככה זה ארוך אז סליחה ממעלתכם) חבר זרק לי באיזה שיחה "הם יפגיעו בלומדי התורה אז המדינה תלך לעזזל כי כל מה שהחזיק אותם עד היום היה זכות לימוד התורה" (נראה לי זה ציטוט של אחד מגדולי הדור מהדורות הקודמים) וזה קצת הציק לי הרי מי ידפק מזה? אנחנו וגם האחים האחרים שלנו שאינן שומרי תורה ומצוות וגם אלו ששונאים אותנו אבל שלא באשמתם... מה דעתכם אכפת לכם מזה שאין להם עכשיו את כוח השמירה הזאת?

נ.ב. זה נושא כ"כ נפיץ שחשבתי אולי לתת לGPT לשכתב את זה כדי שאף אחד לא יחשוב כאילו פגעו באיזה שהוא צד ירדתי מזה כי אף אחד לא היה קורא את זה אז בבקשה גם מכם תכתבו כאילו אתם מסתכלים על זה מהצד ולא חלק מזה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה