- הוסף לסימניות
- #1
קצת רקע-
שלום,בת 27 אפילפטית מזה 12 שנה,אתם יכולים לדמיין מה עבר עליי ,נערה בת 15 בשיא הטיניג'ר פתאום ללא שום סיבה ביום בהיר אחד זה פשוט נוחת עליה.. הכל פשוט חרב עליי!!טרוף ושחור מכ"כ המון בחינות ורבדים. זוכרת שככ הרגשתי בודדה והסוד, ההסתרה הזאת,כאילו זה איזה פגם,תחושת השוני והבדידות היתה עצומה!! וחיפשתי, כ"כ רציתי לדבר עם עוד בנות שגם הן מתמודדות שגם הן מכירות את התחושות המוזרות לפני ואחרי התקף. רציתי לדעת שאני לא לבד שאני בסדר שאני *נורמלית*,שיוועתי למישהו שיבין אותי!!!!
אני בטוחה במליונים של אחוזים שאם הייתי מכירה נערות שגם הן מתמודדות עם האפי, הו! כמה שזה היה מקל עליי,ולו במעט! התבאסתי ככ שאין לי דרך למצוא אותן..
היום ב"ה אני במקום מאד שלם ואוהב כלפיי וכלפיי האפי,למעשה אני מרגישה שזאת שליחות חיי!!! הרגשתם פעם כזאת תחושה? ועם הזמן התחושה מתעצמת ואיתה מתעצמת התשוקה לממש את השליחות. אבל זה לא קורה. /:
חלום שלי לפתוח קבוצות תמיכה לנערימ/ות מבתים חרדים ,זה בוער לי בנשמה וזורם לי בעורקים!!!!
הנושא כ"כ רגיש ומורכב ואני לא יודעת מאיפה ואיך להתחיל!? אשמח לכל עזרה/הפנייה/תובנה/עצה. אפשר גם בפרטי.
שבת שלום ובריאות!
שלום,בת 27 אפילפטית מזה 12 שנה,אתם יכולים לדמיין מה עבר עליי ,נערה בת 15 בשיא הטיניג'ר פתאום ללא שום סיבה ביום בהיר אחד זה פשוט נוחת עליה.. הכל פשוט חרב עליי!!טרוף ושחור מכ"כ המון בחינות ורבדים. זוכרת שככ הרגשתי בודדה והסוד, ההסתרה הזאת,כאילו זה איזה פגם,תחושת השוני והבדידות היתה עצומה!! וחיפשתי, כ"כ רציתי לדבר עם עוד בנות שגם הן מתמודדות שגם הן מכירות את התחושות המוזרות לפני ואחרי התקף. רציתי לדעת שאני לא לבד שאני בסדר שאני *נורמלית*,שיוועתי למישהו שיבין אותי!!!!
אני בטוחה במליונים של אחוזים שאם הייתי מכירה נערות שגם הן מתמודדות עם האפי, הו! כמה שזה היה מקל עליי,ולו במעט! התבאסתי ככ שאין לי דרך למצוא אותן..
היום ב"ה אני במקום מאד שלם ואוהב כלפיי וכלפיי האפי,למעשה אני מרגישה שזאת שליחות חיי!!! הרגשתם פעם כזאת תחושה? ועם הזמן התחושה מתעצמת ואיתה מתעצמת התשוקה לממש את השליחות. אבל זה לא קורה. /:
חלום שלי לפתוח קבוצות תמיכה לנערימ/ות מבתים חרדים ,זה בוער לי בנשמה וזורם לי בעורקים!!!!
הנושא כ"כ רגיש ומורכב ואני לא יודעת מאיפה ואיך להתחיל!? אשמח לכל עזרה/הפנייה/תובנה/עצה. אפשר גם בפרטי.
שבת שלום ובריאות!
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים