דרוש מידע ארגנת עצומה להוספת חופים נפרדים לציבור החרדי

  • הוסף לסימניות
  • #81
פעם פרסמתי עצומה שם, והחברה עצמה התקשרו אלי לעזור לי
אבל לא הייתי רציני
תראה אם תצליח ליצור איתם קשר

יש כמובן רשתות חברתיות, קבוצות וכו' אם יש לך גישה או למישהו בקרבתך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
אם בגץ לא הצליח לבטל את האוטובוסים הנפרדים, ולא את האירועים הנפרדים, למה שיצליח לבטל את החופים הנפרדים? (וזאת אחרי שהשמאלנים ניסו בכוח להצית פרובוקציות באוטובוסים וברוב המקרים נחלו תבוסה ואף אחד לא התייחס אליהם)
אתה רציני או ציני?
בג"צ פסל את האוטובוסים הנפרדים ואסור לפי חוק להעיר לאנשים שיעברו מקום וראית אוטובוס נפרד זה בגלל שהאנשים בחרו ככה ופשוט התישבו נפרד (בד"כ בשכונות חסידיות)
בג"צ גם ביטל אירועים בהפרדה... בחתונת קרלין שמו שלטים כניסה בכחול ובוורוד והמבין יבין במקום כניסת גברים נשים בחשש שיבטלו להם את האירוע... כמובן שזה במימון פרטי... זמרות דתיות רוצות לעשות הופעות לבנות בלבד ולא נותנים להם
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
אוטובוסים נפרדים זה סיפור שונה אוטובוסים זה כלל מגזרי אז אתה לא יכול לכפות על משהו את דעותיך
בניגוד לאירועים מגזריים
מה זה משנה גם אירועים מגזריים אינם יכולים להיות בהפרדה .כיון שאתה כופה על מישהי/הו מהמגזר שלך דבר שהוא לא לגיטמי לטענתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
אחד , [מיני אלף] ויעידו החופים הנפרדים הקימים [לא מאמין שהאגודות למען זכויות הנשים ודומיהן לא קפצו על העגלה בהזדמנות לטרלל את הציבור החרדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
@בחור חושב -חשוב
שמעת על המילה הכי ישראלית ורלוונטית אצלנו??
ב-י-ר-ו-ק-ר-ט-י-ה
מכאן תמשיך איך שתרצה..

זאת ועוד, חושבני שכב' כ @בחור חושב -חשוב
הכי יעיל זה לפנות לחכי"ם שקשורים לנושא אולי הם יזיזו את הדברים.
או לפנות לרב משה בן לולו מרדיו קול חי בתכנית הפוך על הפוך ובכל רדיו שיש דיבורים עם מאזינים ולהציף את הנושא.. וכדו' תכניות כאלה
להעלות את המודעות ברשת וכך זה יתגלגל ולך תדע לאן זה יגיע..
אולי בסוף יתנו לך איזה רצועת חוף בעזה או בקטיף/חריש/כסיף וכו'...
סורי על הורדת האויר!
בכל אופן תעדכן אותנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
בבקשה אדון מקצה הארץ-:) אולי תעשה את זה אתה כיון שאני עדיין בשנות בחרותי ואי''ז מתאים לי הדברים האלו
[וכן אינני רוצה לחשוף עצמי]
אין לי שום ענין בחופים כך שזה לא עומד בראש מעייני..
אם היו עיתותי בידי והיה בידי לשנות משהו במדינה הזו,
או אז - -
הייתי משתדל להוריד את יוקר המחיה.
להעלות שכר המזכירות ולהתחשב בחופשת מחלה שלהם מהיום הראשון ועוד כמה דברים בנושא.
לבטל/להפחית את עלויות החניה בחניוני בתי החולים למטופלים ומבקריהם.
ועוד היד נטויה..
וכמובן לזרז את ביאת משיח צדקנו..........
אגב, מיום חמישי אפשר ובידנו לקרב קץ הגאולה ע"י אמירת תיקון חצות בצהרי היום. 3 דקות ועשית פעולה נשגבה בענין
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
בלת"ק
אבל אני היתי מעוניין להאיר נקודה נוספת
למה החופים שכבר יש עבור הציבור החרדי לא מטופחים
תגידו, למה לציבור החרדי לא מגיע מיים במלתחות מתקנים מדרכה, מנקים במלתחות,
מה אנחנו בהמות?
נראה שיש מישו שחושב שכחרדים מגיע לנו פחות
גם אם אנחנו מיעוט ומגיע לנו פחות חופים זה לא אמור שהם לא צריכים להיות מטופחים!
תכנסו לנתניה אין מיים במלתחות בכלל (ומי מדבר על הברזים לנטילת ידיים בפנים), השירותים מלאים בבריכה של רפש שמגיעה גם לאזור ההלבשה, אין מדרכה ליד החוף, אין מתקנים, ואפילו את הדבר הכל כך פשוט הזה שעון אין
כבר שנים לא היתי בהרצליה, אבל עד כמה שזכור לי שם המצב גרוע יותר
אציין לשבח, את עריית תל אביב, שעד כמה שהם שונאים חרדים, חוף שרתון הוא הכי מפותח
ולמי שלא מבין איך חוף צריך להראות שיסתכל על החוף החילוני מלמעלה בלילה, (וכמוכן שישמור על העיניים)...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #93
חחח,
עדין אפשר לראות שזה לא כאילו ולא דומה למה שיש לנו
כמובן שאני מאושר שאני חרדי וזה שווה גם אם לא יהיה לנו שום חוף, אבל מה כל כך מורכב בלשים לדוגמא שעון על סוכת המציל?! כמה זה עולה בא נעשה מצינג
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
לדעתי צריך להתמקד, בקשת הוספת חופים זה נשמע נפלא, שתפרוט לפרטים איפה להוסיף כל עירייה תדחה אותך בקנ תירוצים.
על כן לדעתי צריך צורה אחרת יש כיום רשות לפיתוח כלכלי חברתי למגזר החרדי צריך ללחוץ שלדוגמא את חוף הרצליה הם יפתחו לחוף עם שובר גלים, קצת ירחיבו עוד מלתחות ומקלחות והנה חוף לתפארת ולא כמו היום רוחב רצועת החוף בממוצע של 3 מטר ונותנים להיכנס רק בכלוב קטן. כנל חוף נתניה ואולי עוד חופים שיש אפשרות ואני לא מכיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
קופץ על האשכול:
נראה לי שכל ירושלים וסביבותיה, מודיעין עילית בית שמש, וכל איזור הדרום:
כולם הולכים לחוף אשדוד בלבד.
נראה לי שכל שאר החופים הנפרדים ריקים.
יש מקום נפרד כיום שיש בו יותר מרק מִבָּשָׂר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
קופץ על האשכול:
נראה לי שכל ירושלים וסביבותיה, מודיעין עילית בית שמש, וכל איזור הדרום:
כולם הולכים לחוף אשדוד בלבד.
נראה לי שכל שאר החופים הנפרדים ריקים.
יש מקום נפרד כיום שיש בו יותר מרק מִבָּשָׂר?
עכו ונהריה יחסית ריקים ממש.
כל השאר עמוסים, אמנם פחות מאשדוד נתניה ושרתון אבל עדיין עמוסים.
 
קופץ על האשכול:
נראה לי שכל ירושלים וסביבותיה, מודיעין עילית בית שמש, וכל איזור הדרום:
כולם הולכים לחוף אשדוד בלבד.
נראה לי שכל שאר החופים הנפרדים ריקים.
יש מקום נפרד כיום שיש בו יותר מרק מִבָּשָׂר?
לזה בדיוק התכוונתי.
אני תושבת אשדוד,
ולצערי הרב לא יכולה ליהנות מהחוף שאת הוצאותיו אני משלמת.

קודם כל, יש אליו אוטובוסים מכלללל הארץ.
למה זה ככה?
למה מפתח תקווה יש אוטובוס לחוף הים באשדוד,
בעוד עיר החוף תל אביב קרובה הרבה יותר?
כנ"ל מודיעין עילית, ירושלים, וכו' וכו'.

דבר שני, החוף נורא קטן ולא מספיק גם לתושבי העיר עצמם,
קל וחומר שלא לכל ההמונים שמגיעים מרחבי הארץ.

צריך לעשות יום אחד רק לתושבי העיר.
הם משלמים על הוצאות הניקיון וכו' וכו',
רואים את הים כל הזמן מרחוק, ולא יכולים להשתכשך בו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה