כללי אשכול איחולי "שנה טובה" תשע"ב

  • פותח הנושא r_a
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #81
שנה טובה - קליפ

קבלתי במייל שלי!
אהבתי - שלחתי לכם
תהנו
 

קבצים מצורפים

  • NewYear.wmv
    2.5 MB · צפיות: 35
  • הוסף לסימניות
  • #82

קבצים מצורפים

  • 672.png.jpg
    KB 32 · צפיות: 48
  • הוסף לסימניות
  • #83
הכנתי ללקוחה (לשליחה במייל ללקוחות שלה) וברשותה אני מעלה ומאחלת גם לכם/ן
 

קבצים מצורפים

  • שנה טובה.jpg
    KB 273.4 · צפיות: 35
  • הוסף לסימניות
  • #84
לחברי פרוג ולכל בית ישראל
 

קבצים מצורפים

  • שנה טובה.jpg
    KB 132.1 · צפיות: 29
  • הוסף לסימניות
  • #85
שנה טובה לכוווווווווווולם!!!

תודה לכולם על הברכות ועכשיו גם תורי לאחל לכם: שנה טובה מתוקה וכל המצטרך!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
נכתב ע"י שער;643574:
יפה מאד.


הזכיר לי קצת את זה.

הידעתם, אגב, ש"מקינטוש" הוא זן של תפוחים?
גיליתי את זה רק לאחרונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
כתיבה וחתימה טובה
 

קבצים מצורפים

  • prog.jpg
    KB 327.3 · צפיות: 36
  • הוסף לסימניות
  • #88
קיבלתי במייל ואני רוצה לשתף אתכם. הברכה הזו נכתבה ע"י אדם שהוא חילוני עד כמה שידוע לי.
וזו לשונו:


למה אומרים שנה טובה ומתוקה? טובה זה לא מספיק?

זאת שאלה שתמיד תהיתי לגביה - לכאורה ברכת "שנה טובה" כוללת את כל הדברים הטובים שיכולים להיות, אז למה מוסיפים גם את ה"מתוקה"?

כנראה שההסבר הוא כזה: אני מאמין שכל מה שקורה לנו בחיים, בסופו של דבר הוא טוב. גם אם לפעמים בהתחלה זה לא נראה כך, גם דברים מציקים, ואפילו קשים, יכולים להוליד דברים שטובים לנו ו/או לעולם.
אבל אנחנו לא רוצים רק את אותו טוב אידאי, אנחנו רוצים טוב שהוא גם טוב במובנים המוחשיים שלנו - שנרגיש שזה טוב. לכן אנחנו מוסיפים את ה"מתוקה" - שלא תהיה רק שנה טובה, אלא שגם נרגיש את הטוב שלה, שיהיה ממש מתוק...

אז זהו, שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה

ואני מוסיפה לאיחוליו שנזכה תמיד להרגיש את הטוב גם אם
הוא לא יהיה כל כך מתוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
רעיון עוצמתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
נכתב ע"י גינגית;643645:
קיבלתי במייל ואני רוצה לשתף אתכם. הברכה הזו נכתבה ע"י אדם שהוא חילוני עד כמה שידוע לי.
וזו לשונו:


למה אומרים שנה טובה ומתוקה? טובה זה לא מספיק?

זאת שאלה שתמיד תהיתי לגביה - לכאורה ברכת "שנה טובה" כוללת את כל הדברים הטובים שיכולים להיות, אז למה מוסיפים גם את ה"מתוקה"?

כנראה שההסבר הוא כזה: אני מאמין שכל מה שקורה לנו בחיים, בסופו של דבר הוא טוב. גם אם לפעמים בהתחלה זה לא נראה כך, גם דברים מציקים, ואפילו קשים, יכולים להוליד דברים שטובים לנו ו/או לעולם.
אבל אנחנו לא רוצים רק את אותו טוב אידאי, אנחנו רוצים טוב שהוא גם טוב במובנים המוחשיים שלנו - שנרגיש שזה טוב. לכן אנחנו מוסיפים את ה"מתוקה" - שלא תהיה רק שנה טובה, אלא שגם נרגיש את הטוב שלה, שיהיה ממש מתוק...

אז זהו, שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה

ואני מוסיפה לאיחוליו שנזכה תמיד להרגיש את הטוב גם אם
הוא לא יהיה כל כך מתוק.

מרן ה"לב שמחה" אמר את זה, זה מצוטט אצלינו מידי שנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
כשאצלנו אומרים את זה, זה נשמע נכון וטוב,
אבל שחילוני יגיד זאת?
זה מרגש מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
לכל בית פרוג שנה טובה ומבורכת,
יהי רצון שזכות הנתינה העצומה כאן והערבות ההדדית תעמוד לכולנו לזכות ביום הדין!

כתיבה וחתימה טובה!

צפה בקובץ המצורף 103760
 

קבצים מצורפים

  • פרוג.jpg
    KB 167.2 · צפיות: 34
  • הוסף לסימניות
  • #95
נכתב ע"י לשם שינוי;643705:
לכל בית פרוג שנה טובה ומבורכת,
יהי רצון שזכות הנתינה העצומה כאן והערבות ההדדית תעמוד לכולנו לזכות ביום הדין!

כתיבה וחתימה טובה!

צפה בקובץ המצורף 103760

קישור שגוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
נכתב ע"י mig;643652:
מרן ה"לב שמחה" אמר את זה, זה מצוטט אצלינו מידי שנה בשנה נראה לי באידיש.

אכן כך, ובאמת אצלנו זה נאמר מידי שנה בליל ר"ה בשם הלב שמחה.


יפה ונכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
משהו פשוט לא היה זמן להשקיע... לא רעיון לא קופי לא כלום... פשט שנה טובה
מכל הלב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
המפתח לשנה טובה

. .
 

קבצים מצורפים

  • שנה טובה מסטודיו כישרון 5772.jpg
    KB 92.2 · צפיות: 36
  • הוסף לסימניות
  • #99
פשוט, שנה טובה!
 

קבצים מצורפים

  • שנה טובה-01.jpg
    KB 221.6 · צפיות: 35
עשיתי זאת לחמותי.
תהנו (לא רק לה מגיע איחולים כל כך... :)
 

קבצים מצורפים

  • שנה טובה 1.jpg
    KB 221.4 · צפיות: 32

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה