כללי אשכול איחולי "שנה טובה" תשע"ב

  • פותח הנושא r_a
  • פורסם בתאריך
שקוף ראיתי את קצה העבודה שלך מאחורי שאר העבודות, למטה כמה וכמה פעמים.
אבל רואים רק את הקצה.

אל דאגה, גם שלי נחבא אל הכילים.
 
שנה טובה

שנה טובה ומקסימה
 

קבצים מצורפים

  • גוליה קדמי.jpg
    KB 613.3 · צפיות: 36
  • אדום אחורי.jpg
    KB 753 · צפיות: 34
נכתב ע"י אושר;643924:
אין מצב. תחפשי!
בטוח לי ששמרתי אותך.

יש מצב. אין אותי!:(
וחומיזה שאת צודקת בקשר להורת הקבצים זה בהחלט עבודה.
מעריכה על היוזמה.
כנראה שהשנה השקופה שלי לא מתאימה לך לעיצוב... כי כולם מרובעים.. אחרת מה?;)
שנה טובה גם לך, אושר.. אני מוחלת..:eek:
 
נכתב ע"י naamah;643625:
הידעתם, אגב, ש"מקינטוש" הוא זן של תפוחים?
גיליתי את זה רק לאחרונה.

האמת שלא, זה חידוש בשבילי.

אם כבר אז כבר, קיבלתי במייל שנה טובה מאל על.

(המשך בעמוד 9 ו 3 :))
 

קבצים מצורפים

  • roshHashana2011.jpg
    KB 42.7 · צפיות: 33
אני רואה אותך וצילמתי את המסך ע"מ להוכיח וזה עושה לי בעיות:rolleyes:
אמנם הוא מתחבא במקצת, אבל ממש לא אשמתי.
זה איך שהקולג' ההוא החליט לסדר את זה:eek:

ו- מרחבים, זו שלישיה? מדהימים.
איזה כיף כפול שלוש! (אצל השכנים, כמובן...:))
 
נכתב ע"י אושר;643922:
דיברו על זה באשכול הזה (לכן בעצם נזכרתי ועשיתי. אבל שלא תחשבו, רק להוריד ולשמור את כל הביצועים לקח לי שעה שלמה...)

את נורמאלית? אם משעמם לך את מוזמנת להתייצב לעבודה אצלי...

הרעיון גדול והביצוע מצויין! כה לחי! (מה זה?)
 
נכתב ע"י שקוף;643930:
יש מצב. אין אותי!:(
וחומיזה שאת צודקת בקשר להורת הקבצים זה בהחלט עבודה.
מעריכה על היוזמה.
כנראה שהשנה השקופה שלי לא מתאימה לך לעיצוב... כי כולם מרובעים.. אחרת מה?;)
שנה טובה גם לך, אושר.. אני מוחלת..:eek:

אני ראיתי את העיצוב שלך כי הוא פשוט שקוף אז לא כולם רואים רק חדי ראיה:D:D:D
 
אולי אני לפחות יכתוב את הרעיון החמוד שהיה לי ולא היה לי זמן לעשות:
תיכננתי בפלאש לעשות כמו משחק פוקימן כשהפוקימן הוא ראש דג והנקודות רימונים/ תפוחים ובין לבין הפתעות כמו סידור וכו' והוא הולך ואוכל ושהוא אוכל הפתעה יוצאת ברכה הקשורה...
בקיצור זה לשבת כמה שעות לעשות את זה אבל חמוד... מי שרוצה את הרעיון אולי לשנה הבאה- בכיף!
 
נכתב ע"י שקוף;643930:
יש מצב. אין אותי!:(
וחומיזה שאת צודקת בקשר להורת הקבצים זה בהחלט עבודה.
מעריכה על היוזמה.
כנראה שהשנה השקופה שלי לא מתאימה לך לעיצוב... כי כולם מרובעים.. אחרת מה?;)
שנה טובה גם לך, אושר.. אני מוחלת..:eek:

מה את נפגעת?
זה פשוט שקוףףףףף ;)
 
נכתב ע"י 701 סמייל;643970:
מה את נפגעת?
זה פשוט שקוףףףףף ;)

תודה על התגובה השקופה כ"כ...
שיהיה לכולנו, לכל עמ"י ולכל חברי פרוג... שנה טובה. שנת צמיחה, שנת ליבלוב. שנה של בריאות, הצלחה, פרנסה, שנה מלאה נחת!
שנה שנוכל לעזור אחד לשני, שנה שלא תפגע אחד בשני....;) שנה יצריתית ומלאה רצון טוב.... שיתקבלו תפילותינו ברצון.... ביי לכולם!
 
s-t.jpg
 
1.
 

קבצים מצורפים

  • 200.jpg
    KB 301.3 · צפיות: 34
ברכותי...

שנה טובה, פוריה ומשגשגת...
גמח"ט:)
 

קבצים מצורפים

  • שנה טובה.jpg
    KB 252.1 · צפיות: 35
נכון שראש השנה עבר...

אבל אני מתארת לעצמי שכווווו-לכם...
עדיין מקבלים בשמחה,
איחולים מהלב לשנה ברוכה.
אז....
הכנתי לפני ראש השנה,
(אמנם לא במיוחד בשבילכם...
אבל שיניתי את הכותרת באופן אישי ;))
וכמובן... בלחץ העבודה, לא הספקתי להעלות.
אז.... שנה טובה לכולם...
וגמר חתימה טובה.
ובהזדמנות זו... תודה לכל אחד, באופן אישי ממש על כל העזרה שמוגשת כאן,
מעל "דפי" האתר,
כל רגע וכל שעה,
בהדדיות מופלאה,
במסירות ונדיבות ללא גבול,
תודה על רוחב הלב והנדיבות כ--מבול...;)
(סורי זה החרוז שנשלף, אבל אני חושבת שהוא לא רע,
אכן יש כאן ברוך ה' הצפת עזרה
ועל כך מקרב הלב תודה...:))
 

קבצים מצורפים

  • שנה טובה.jpg
    2.9 MB · צפיות: 34
JDN
 

קבצים מצורפים

  • שנה טובה.jpg
    1.4 MB · צפיות: 32
בעז"ה שלכולנו תהיה שנה טובה וברוכה שנה של התגשמות השאיפות..
 

קבצים מצורפים

  • תפוח בדבש.jpg
    KB 268.4 · צפיות: 31

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה