אתגר השבוע *** אתגר הקרקטר-דיזיין הראשון - מצדה ***

  • הוסף לסימניות
  • #1
ברוכים הבאים,
באיחור אופנתי, לאתגר הקריקטר דיזיין הראשון.
כבוד הוא לי.
באתגר זה אציג לכם דמו לקוח, לא במערכת התמודדות עם דרישות כללית, אלא ספציפית בדרישות עיצוביות.
בנספח אוסיף כמה מילים, באזור זה נשאיר למקצועיות לדבר.
רק אקדים שהלקוח שמצוייר כאן פיקטיבי לחלוטין, ואין שום קשר למציאות חוץ מההקשר הכללי.

נניח, שהלקוח הוא מרכז המבקרים של מצדה.
הם רוצים לפנות לציבור החרדי, ובשל כך להנגיש את הפרוספקטים והשילוט בצורה שדבר נעים לציבורינו הענוג עד אימה.
לשם כך, הם החליטו לייצר דמות שתלווה את האתר, בכל אטרקציה והדרכה.
הם רוצים ממך או ממך, סקיצה או איור זריז, של (אל תשאלו, לדעתי זה טיפשי, אבל זה מה שהם החליטו. הכסף טוב, אל תשכחו.... :)):

ילד חרדי, לבוש כחייל רומאי.

הם רוצים דמות של ילד חמוד, סימפטי, מאיר, מזמין.
הלבוש יהיה מוגדר, לא מבולגן, לא ערמת שריון קשקשים ורצועות ובדים גולשים, אלא בגדי מוגדרים, שמזוהים מייד עם חייל רומאי, תקופתית.
הם רוצים את הדמות בשתי פוזות. אחת עומד נוח, השנייה פעיל במשהו.
לא ציור מושקע. סקיצה ברורה, או איור נקי.
לא יינתנו תוספת נקודות על השקעה מטורפת בצביעה או ברקע או כזה. העיקר שיהיה, שוב:
ילד,
חביב,
בגדי חייל רומאי,
2 פוזות.

הנקודות שעליהן ינתנו הנקודות והיתרונות לזכייה:
ליצור דמות שתהיה ייחודית ויפה,
שיהיה בסיס אנטומי טוב,
שתהיה מחוברת היסטורית, חיפוש קטן ברשת לא יזיק.
שתהיה מחשבה בהתאמת ההיסטוריה של הבגדים, שלא יעיקו אלא ישמשו עזר לאוירה הכללית,
שתהיה ניכרת מחשבה, באופן כללי.

הכללים הפורמליים, כרגיל:

א. כל משתתף רשאי להעלות איור אחד בלבד.
ב. האיור חייב להיות בחשיפה ראשונית בפורום
ג. תינתן עדיפות ליצירה שנעשתה במיוחד לאתגר.
ד. תוכנת האיור תופיע בהודעה (אפשר כמובן גם ציור ידני)
ה. אין להגיב כאן על האתגר בשום פנים ואופן.
ו. תגובות תתקבלנה בברכה רק בנספח האתגר.
ז. האיור חייב להיות מאויר ע"י הניק המעלה אותו.
ח. מועד אחרון להעלאת עבודות בעוד שבועיים וחצי מהיום.

פרטים, טיפים, השראות ושאלות, בנספח.
יאללה, לעבודה.
תהנו נוראאאאא!
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אחרי הרגע האחרון...לא נורא.
אני לא מצפה שזה יתקבל...חח..פשוט זה הנסיון הראשון שלי באמת לעצב דמות
ולמרות שאני בפרוש לא מרוצה לגמרי מהסקיצה חשבתי שזה רק הוגן לשתף.

עט על דף מחשב.

תודה.

(ערכתי. שכחתי לשים לו גלימה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אוף, לא הספקתי... ודווקא היה לי רעיון ותחילת סקיצה חמודה :(


בריל- אליפות! "אהבתי" קטן על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
ובכן.

הפכתי בדעתי איך לגשת לשיפוט.
האם לפי הגדרת המצוינות של הביצוע לכשעצמו,
האם ביחס למקוריות,
או בכלל ביחס לדיוק של המעצב כלפי דרישת הלקוח?

חשבתי שבסופו של דבר קרקטר דיזיין זה בסופו של דבר היכולת להגיש מוצר מותאם לקוח,
לא סתם עיצוב חופשי, שזה אתגר לכשעצמו,
אלא עיצוב ביחס לדרישה.

אז בלי הרבה הקדמות אגש למנצח, שהוא
רפי רפי.
למה? כי הוא הגיש מוצר מדוייק וגאוני, לטעמי.
אתר תיירות דורש דמות שלא תשתלט על העין, תרכך את השלטים הטכניים והמיידענים,
ועם זאת שתהיה מוכרת ונאהבת.
רפי הביא
ילד חרדי עם שפת גוף צנועה ומשתלבת, תומכת ולא גונבת את העין.
החרדיות של הילד ניכרת בצניעות ובעדינות שלו. המדים הכבדים משתלבים בטבעיות והקו נקי וברור.
המדים, שייחסתי לעיצוב שלהם חשיבות רבה, מעצם היותם כבדים ומייצגי אלימות,
יצאו כאן זרים ולא זרים, תומכים אבל לא נעלמים, ניכרים אבל לא משתלטים.
כל הכבוד רפי.
בהצלחה!

עכשיו לחלוקת מדליות הכבוד למצויניות בתחומים שונים.
מדליית הביצוע המושלממממםם הולכת ל levy, על ביצוע נקי ומלוטש. בראבו!
מדליית המקצועיות המושלמת בבניית שלד ודמות הולכת, כמובן, לyoyo, שהרמה של הבנייה שלו, הרבה מעבר לכוולנו, במחילה.
מדליית הצביעה והחמידות הכובשת הולכת לשאול יצחק הנהדר. כובש ממש.

נזכרים לשבח, אורי לוי עם אינקינג בסטייל מגניב,
ronitg עם מתיקות מיוחדת
וטליה אברהמי על השקעה בצביעה.

לכל השאר, יש לי התיחסות מיוחדת לכל אחד ואחד, ואם מישהו מעניין מה אני חושב על העבודה שלו, אכתוב לו באישי בשמחה, בהרחבה.
הייתם מופלאים, כולם. איזה תענוג.
בהצלחה לכולם בהמשך!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
וואו.
תודה תודה לאבימי על הזכיה והפירגון.

בקצרה ממש- ניסיתי לייצר דמות שיכולה למתג בקלות גם למי שלא מבין הרבה בציור ומעיף מבט חטוף בפרוספקט.
הלכתי על כיוון של יחוד זוויתי שהוא קודם כל תופס את העין בגלל השוני וגם כך אפשר להוסיף בהמשך את אבני הבליסטראות ושאר מוצגים וכולם ייראו מאותו קו ייצור.
היו פה הרבה עבודות יפות ומחכימות כרגיל.

אתגר הקירדוזים הבא יעלה בהמשך. אל תלכו לשום מקום (כי אם תלכו אנחנו נדע...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אבימי, למה לא התייחסת לפחות במדליות הכבוד לציורו המשובב של מענדי בריל??
עדין ולא גונב את העין, מלא חן מתיקות ושובבות של ילדון חרדי קטן, ביצוע מושלם.
כלקוח הייתי רץ על זה. מעניין לשמוע את חוות דעתך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
באמת היו פה עבודות נפלאות ובעיקר מחכימותת!
אבימי השיפוט מצוין!! ישר כוח על הרעיון ועל הביצוע- לך ולכולם..
לגבי בריל: גם אני מצטרפת. עבודה מצוינת, עדינה, מעניינת, עונה לדרישות הלקוח ממש. (לדעתי הענייה:rolleyes:) ראויה לשבח!!
דעתך??
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אבימי תודה על האתגר המאתגר והנחמד
אכן בחירה מצוינת
והסבר מצוין

אם יורשה לי להזכיר גם את עבודתו של יעקב חנן
שאחרי עבודתו המדהימה והמאופיינת הרגשתי שכמעט ואין מה להוסיף.

רפי רפי-
מחכים לאתגר הבא;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
ובכן, מנדי המוכשר קיבל ללא ספק את מדליית
חביב הקהל!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
רגע, אז אני רוצה גם לציין את רחלי-
הילד שלה היה נראה הכי חרדי פה מכולנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אורי לוי- מבחינתי אתה הזוכה. ציור נפלא.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה