- הוסף לסימניות
- #1
באינדזין לפעמים כשאני עושה תיבת טקסט ואני מעונין לחלק את התיבה לשני טורים
אז מה שקורה זה ש- הטור שאמור להיות הראשון הופך לשני והשני לראשון
יש למישהו מושג איך מתמודדים אם זה
(כיום מה שאני עושה זה שאני מעתיק תיבה תקינה ממקום אחר, אבל אני מחפש את דרך המלך)
שאלה שניה
איך אני יוכל לעשות שהאינדיזין ידגיש לי אוטמטי כל מילה ראשונה בכל אנטר
אז מה שקורה זה ש- הטור שאמור להיות הראשון הופך לשני והשני לראשון
יש למישהו מושג איך מתמודדים אם זה
(כיום מה שאני עושה זה שאני מעתיק תיבה תקינה ממקום אחר, אבל אני מחפש את דרך המלך)
שאלה שניה
איך אני יוכל לעשות שהאינדיזין ידגיש לי אוטמטי כל מילה ראשונה בכל אנטר
הנושאים החמים