בחוץ סוער? יש מה לעשות בבית!

  • הוסף לסימניות
  • #1
החזאים אומרים את שלהם,
והילדים גם הם אומרים את שלהם...
לטובת האמהות שרוצות לתת שעות חויה לילדיהן,
תוך ישיבה רגועה על הספה (גם את לא מניקה...),
מוגשת בחום הכתבה המדהימה של רחלי גרין
"השעה משחקת לכן" ממגזין אמא פלוס הקודם,
עם פעילויות משפחתיות למגוון גילאים.
תהנו!
(כל הזכויות שמורות - ואין לעשות שימוש עם החומר
לשום ענין מלבד אשר לשחק עם ילדכן...)
 

קבצים מצורפים

  • השעה משחקת לכן - מגזין אמא פלוס.pdf
    KB 491.3 · צפיות: 27
  • הוסף לסימניות
  • #2
כתבת שיש לך גם כתבה להעסיק בן יחיד.
אולי תעלי אותה?
הנה, כאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אכן, יש כתבה כזאת,
"הבית כולו שלך" - במגזין החדש...
בעז"ה תוכלי לפגוש בו ממש בקרוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
חברה,
תנו אתם רעיונות להעסיק תינוק בן פחות משנה בבית!
(והרצפה קרה בררררר...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י נמנמת;1482541:
חברה,
תנו אתם רעיונות להעסיק תינוק בן פחות משנה בבית!
(והרצפה קרה בררררר...)

מגבונים :D
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לתת לו לקרוע עיתון.
לשחק עם צרור מפתחות.
חבילת טישו צץ-רץ [במקום המגבונים היקרים יותר]
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
קצת יצירתיות:

מתוך הכתבה, אני זורקת לך רעיון אחד, מקורי וחוויתי:
להצמיד 2-3 שכבות של ניילון נצמד למקרר,
ולתת לבחור לורד שיורד בכביסה - לקשקוש חופשי.
ברגע שהאורחים החשובים מגיעים
(לראות את השלג או מה...) - או שאת מצרפת אותם לחגיגה,
או שאת מסירה את הניילון והכל חוזר לקדמותו.
זו תעסוקה לשעות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
זה גם הרגל גרוע!!
כי מאד מהר את תתפסי את הילד עם כל עט צבע ולורד מזדמן מצייר חופשי על המקרר גם כשאין לו שכבת נילון. ילד חייב להתרגל שמציירים על דף/לוח ציור מיוחד ורק שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש כמה משחקים שאני מכינה להם לבד,
והם מאד אוהבים.
קופסת אחסון עגולה של ליטר , עושים חור עגול למעלה, ונותנים לילד לדחוף פונפונים.
או חור צר וארוך, ואפשר להכניס שם מקלות ארטיק.

או קופסא ריקה של תבלינים עם חורים למעלה, נותנים לילד להכניס גפרורים צבעוניים.
החורים הגדולים לילדים הקטנים, בגיל יותר גדול אפשר לתת להכניס גם בחורים הקטנים.

מנסיון, הם יושבים עם זה שעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י bracha;1482684:
יש כמה משחקים שאני מכינה להם לבד,
והם מאד אוהבים.
קופסת אחסון עגולה של ליטר , עושים חור עגול למעלה, ונותנים לילד לדחוף פונפונים.
או חור צר וארוך, ואפשר להכניס שם מקלות ארטיק.

או קופסא ריקה של תבלינים עם חורים למעלה, נותנים לילד להכניס גפרורים צבעוניים.
החורים הגדולים לילדים הקטנים, בגיל יותר גדול אפשר לתת להכניס גם בחורים הקטנים.

מנסיון, הם יושבים עם זה שעות.

תעסוקה מעולה!
אני עשיתי את זה עם קופסא של מטרנה שמכניסים בפנים מכסים של גרבר או פקקים הרחבים יותר כמו של ספרינג
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
רעיון נוסף דומה לנ"ל: בקבוק קטשופ, נותנים לילד להכניס קשיות בפנים, מפתח מאוד מגיל קטן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י sari93;1482692:
תעסוקה מעולה!
אני עשיתי את זה עם קופסא של מטרנה שמכניסים בפנים מכסים של גרבר או פקקים הרחבים יותר כמו של ספרינג

וואו! סוף סוף יש לי רעיון לשימוש בכמויות קופסאות המטרנה שיש לי וממש חבל לזרוק!
(עד עכשיו הן היו בעיקר פחי שמיטה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י אמא פלוס;1480835:
החזאים אומרים את שלהם,
והילדים גם הם אומרים את שלהם...
לטובת האמהות שרוצות לתת שעות חויה לילדיהן,
תוך ישיבה רגועה על הספה (גם את לא מניקה...),
מוגשת בחום הכתבה המדהימה של רחלי גרין
"השעה משחקת לכן" ממגזין אמא פלוס הקודם,
עם פעילויות משפחתיות למגוון גילאים.
תהנו!
(כל הזכויות שמורות - ואין לעשות שימוש עם החומר
לשום ענין מלבד אשר לשחק עם ילדכן...)
איך מקבלים את המגזין? מהו כולל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ניתן להזמין מנוי רבעוני במספר 050-4161950
שלוחה 1 נתב 1, ב10 ש"ח לחודש
או מגזין לדוגמא, ב10 ש"ח בנתב 2.
בהצטרפות כמנויה, את מקבלת שי, שוברי מתנה בשווי 70 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
איפה ניתן לממש את שוברי המתנה בשווי 70 ש"ח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
המחשבה על שלג שיסגיר אותנו בבית,
ונצטרך למלא תעסוקה של 24 שעות לקטן, היא בלתי אפשרית!
יש צעצועים מומלצים שממלאים זמן?
האם יש מצב בגיל 11 חודש לתת לילד תעסוקה שתתפוס אותו 3-4 שעות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י אתק;1483915:
איפה ניתן לממש את שוברי המתנה בשווי 70 ש"ח?

את השובר של 30 ש"ח בשהחיינו קולורס - את מממשת בחנות החדשה והמרווחת של שהחיינו קולורס בירמיהו בירושלים (קרוב לכניסה לעיר)
ואת מינונית הפלא - בסניפי בזאר שטראוס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י נמנמת;1484086:
המחשבה על שלג שיסגיר אותנו בבית,
ונצטרך למלא תעסוקה של 24 שעות לקטן, היא בלתי אפשרית!
יש צעצועים מומלצים שממלאים זמן?
האם יש מצב בגיל 11 חודש לתת לילד תעסוקה שתתפוס אותו 3-4 שעות?

כן:)
עם אמא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י נמנמת;1484086:
המחשבה על שלג שיסגיר אותנו בבית,
ונצטרך למלא תעסוקה של 24 שעות לקטן, היא בלתי אפשרית!
יש צעצועים מומלצים שממלאים זמן?
האם יש מצב בגיל 11 חודש לתת לילד תעסוקה שתתפוס אותו 3-4 שעות?

ומה קורה כל שבת ויום חופש? אסור לך להגיע למצב שאת כה מסויטת מיום חופש מתעסוקה לילד אחד קטן..
תזרמו בכיף, תחממי את הבית, תפעילי מוזיקה ותהנו מהחיים, לפעמים משהו פשוט יכול להעסיק כל כך יפה, כמו ערימת כוסות צבעוניות חד פעמי, זה מרשרש אפשר לעשות מגדל להכניס להוציא, וכמה עולה? כמה שקלים..
לא תמיד משחקים יקרים הם הפתרון..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה