- הוסף לסימניות
- #21
נכתב ע"י Shellykaz;1475147:ההפך, דווקא הפסקתי את ההנקה עקב צרחות בלתי פוסקות של התינוקת (ראו אשכול "זוכרים אותי?")
מה עם התינוקת באמת?
נרגעה?
נכתב ע"י Shellykaz;1475147:ההפך, דווקא הפסקתי את ההנקה עקב צרחות בלתי פוסקות של התינוקת (ראו אשכול "זוכרים אותי?")
התנגדות, אדוני השופט!נכתב ע"י תקוה;1475248:לא כל אישה יכולה להתעמל!
לדעתי זאת גישה קצת מזוכיסטית. כי לפני שנות הפריון, אנחנו לא ממשות את הנשיות שלנו בכלל. ובמהלכן אנחנו הרי לא במיטבנו, ואחריהן הרי אין על מה לדבר, גיל המעבר עם קללותיו. אז אם אנחנו מסתכלות על עצמנו כהוויה אחת של קללה, לא עדיף לעצום עינים לנצח?נכתב ע"י bbr;1475309:מכל הבחינות
נראה לי שאף פעם לא חזרתי לעצמי....
בעצם, מי זה עצמי בכלל שאני צריכה לחזור אליה?!
נראה לי שכל זמן שאנחנו בשנות הפריון אנחנו אף פעם לא מאה אחוז במיטבנו. (ואחרי זה, עדיף לא לדבר)
נכתב ע"י אסתר;1475776:לדעתי זאת גישה קצת מזוכיסטית. כי לפני שנות הפריון, אנחנו לא ממשות את הנשיות שלנו בכלל. ובמהלכן אנחנו הרי לא במיטבנו, ואחריהן הרי אין על מה לדבר, גיל המעבר עם קללותיו. אז אם אנחנו מסתכלות על עצמנו כהוויה אחת של קללה, לא עדיף לעצום עינים לנצח?
נכתב ע"י אסתר;1475776:התנגדות, אדוני השופט!
אין כזה דבר.
אולי היא עושה התעמלות שלא מתאימה לה.
גם למי שהתעמלות גורמת לה בעיות, זה רק בגלל שהגוף שלה לא רגיל.
אםעושים את זה נכון, ובהדרכה מקצועית של מורה אחראית, זה רק מועיל לכל סוגי הבעיות, מניסיון.
.
נכתב ע"י אסתר;1475776:התנגדות, אדוני השופט!
אין כזה דבר.
אולי היא עושה התעמלות שלא מתאימה לה.
גם למי שהתעמלות גורמת לה בעיות, זה רק בגלל שהגוף שלה לא רגיל.
אםעושים את זה נכון, ובהדרכה מקצועית של מורה אחראית, זה רק מועיל לכל סוגי הבעיות, מניסיון.
לדעתי זאת גישה קצת מזוכיסטית. כי לפני שנות הפריון, אנחנו לא ממשות את הנשיות שלנו בכלל. ובמהלכן אנחנו הרי לא במיטבנו, ואחריהן הרי אין על מה לדבר, גיל המעבר עם קללותיו. אז אם אנחנו מסתכלות על עצמנו כהוויה אחת של קללה, לא עדיף לעצום עינים לנצח?
אלא מה, ה' שתל אותנו בעולם דווקא עם התפקידים הנשיים שלנו. ובתוכם צריך לעשות את הכי שאפשר בשביל להרגיש טוב. זאת עבודת חיים, לגלות כל אחת מה עושה לה טוב. מה מאושש אותה. שינה טובה ובריאה. אוכל בריא. פעילויות שעושות לך טוב. תורידי שעות בעבודה, קחי עוד שעתים בשבוע עוזרת, תקחי מגהצת, תקני אוכל מוכן פעם בשבוע, וכו' וכו'. ואם מה שעושה לך טוב זאת הפסקה, בשביל זה יש רב ולא פורום בפרוג, במחילה.
גם מאחורי הדברים הקשים... אני עומד!
לא חכמה להיות סמרטוט.
לכאורה, בין שלושה חודשים לחצי שנה אחרי הלידה, אשה אמורה לחזור לעצמה. ואם לא שתבדוק. מחסור בויטמינים, עודף שעות בעבודה. פחות מידי עזרה.
נכתב ע"י bbr;1475814:זה לא אומר כלום לגבי ההמשך, כי התפקיד שלנו זה אכן להביא את הילדים לא משנה אם חזרנו לעצמנו או לא...
נכתב ע"י wald;1475974:חבל שנפתח דיון בנושא כל כך רגיש ע"ג פורום.
נכתב ע"י YB nekuda;1475997:אתן שמות לב שאתן בפורום חרדי ציבורי??
אפ' עם חברה טובה לא הייתי מדברת בנושאים אלו.
אין לי מילים.
נכתב ע"י YB nekuda;1475997:אפ' עם חברה טובה לא הייתי מדברת בנושאים אלו.
.
נכתב ע"י bason1661;1475465:כתוב בגמרא שהאשה חוזרת למצב הגופני שלה שנתיים אחרי הלידה.
ומנסיון, הייתי ממליצה לבקש הפסקה כדי לנשום קצת....
נכתב ע"י wald;1475974:חבל שנפתח דיון בנושא כל כך רגיש ע"ג פורום.
נכתב ע"י סתם;1476042:ועוד משהו
זה לא וירטואלי כאן בכלל
אנחנו מכירות את הילדים שלכם מהתמונות
כמעט את ספר היוחסין שלכן ואת מס' הילדים
הרי לכל אחת כמעט יש שם אמיתי (אפילו רק בתיק עבודות או שפעם גילית לחברה וזה עובר מאחות לשכנה שהשם שלה בפורום פרוג הוא!)
נכתב ע"י תקוה;1476054:ואם חמותי תפתח את פרוג והיא תגלה את מעלליה היא תבין שמי שבישל את החמין גם יאכל אותו...
אבל לא לכל אחד מישהו ממשפחתו הקרובה יבוא בדיוק לפרוג לאשכול שנפתח לפני יובל
נכתב ע"י דוד|אסתי;1476045:לפעמים אני לא יודעת אם אני בפורום פרוג או בפורום טיפת חלב...
וזה לא האשכול הראשון שאינו מתאים לפורום וחרדי!
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים