• הוסף לסימניות
  • #1
שלום,

מישהי יודעת אולי איך משיגים את הכדורים נגד בחילות של ניו פארם? איך השם שלהם, והאם צריך מרשם של רופא בשביל זה?
יש למישהי אולי למכור כדורים כאלו?

אודה מאד אם תעזרו לי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לי יש
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
איך נקרא הכדור???

דחוף לי ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש כדורים כאלו מסוכנים מאד, למצב מיוחד חובה מרשם....
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
דקסולמין, צריך מרשם רופא.
בשורות טובות והרבה בריאות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
שווה מאד לנסות את "בחירין" של רינה פארם
בלי תופעות לוואי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לי נותרה כמות של כדורי "דיקלקטין" מקנדה שעזרו לי מאד, אם מישהו מעונין אשמח למסור במחיר עלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י מישהי;1067734:
שלום,

מישהי יודעת אולי איך משיגים את הכדורים נגד בחילות של ניו פארם? איך השם שלהם, והאם צריך מרשם של רופא בשביל זה?
יש למישהי אולי למכור כדורים כאלו?

אודה מאד אם תעזרו לי!
לפי איך שהבנתי,
פרידוקסין.
זה דרך סופר פארם- שם הם רוקחים את התרופה,
חייב מרשם רופא.
מה שכן- זה מאוד מעייף ומחליש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני כשהיתי צריכה, עשיתי דיקור סיני + תאילנדי.
פשוט פלאי פלאים!!!
(בכמה הימים הראשונים יש ריאקצייה ומתחזקות הבחילות, לאחמ"כ הבחילות עוברות כמעט לגמרי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שם הכדור

פירידוקסין+ דוקסילאמין.
מבקשים מהרופא והוא כותב הזמנה ליצור התרופה.
לא מסוכן כלל, על פי המכון הטרטולוגי. היו פעם סכנות בכדור אחר אשר שינו את הרכבו.
שימי לב שעולה הרבה כסף... יותר מ-200 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י טלית;1323213:
פירידוקסין+ דוקסילאמין.
מבקשים מהרופא והוא כותב הזמנה ליצור התרופה.
לא מסוכן כלל, על פי המכון הטרטולוגי. היו פעם סכנות בכדור אחר אשר שינו את הרכבו.
שימי לב שעולה הרבה כסף... יותר מ-200 ש"ח.


אבל שווה כל שקל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
קופצת על האשכול:
שכנתי הנחמדה, כמובן מסיבות משמחות.... סיפרה לי שהיא מרגישה בחילות נוראות, והרגשה כללית רעה מאד במשך כל היום!!! לא עוזב אותה, בוקר צהרים וערב, עד כדי קושי בתפקוד היומיומי, עבודה, טיפול בילדים וכו'. שאלה אותי אם זה נורמלי, והאם יש פתרון לכך??????? מה יש לכן לומר על כך??????
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נורמלי גם נורמלי!
היא בחברה טובה...:mad:
היא יכולה לנסות כל מיני כדורים טבעיים ושאינם ועד שתמצא משהו שמועיל יעברו החודשים הקשים (בד"כ סוף שלישי) והיא תחזור להיות נורמלית
כשאני הייתי בתחילת הריון והרגשתי מזעזע, הילדים שאלו למה את כל הזמן חולה, תלכי לרופא, אמרתי להם שיש לי "דפקת" (שורש דפוק במשקל צהבת, שעלת) והרופא אמר שזה יעבור עוד חודשיים...
והרופא צדק:D...
רק קיוויתי שלא יספרו לגננות שלאמא יש דפקת:D:D:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
סתם מענין אם כדאי לקחת כדורים ולדחות את ההרגשה הזו כי הרופאים אומרים שזה סימן שהכל בסדר
זה פשוט תגובה של הגוף להורמונים, מענין איך נשים שעובדות מתמודדות בתקופה זו כי מי שצריכה לצאת מהבית נראה לי בלתי אפשרי וחוסר התפקוד והקושי מוכר מאד,
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בחוץ הרבה יותר קל (לי בכלופן)
ובבית צריך לדעת שמותר לקחת עזרה- ביבסיטר, נקיון וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י רחליקה;1323295:
קופצת על האשכול:
שכנתי הנחמדה, כמובן מסיבות משמחות.... סיפרה לי שהיא מרגישה בחילות נוראות, והרגשה כללית רעה מאד במשך כל היום!!! לא עוזב אותה, בוקר צהרים וערב, עד כדי קושי בתפקוד היומיומי, עבודה, טיפול בילדים וכו'. שאלה אותי אם זה נורמלי, והאם יש פתרון לכך??????? מה יש לכן לומר על כך??????
כבר כתבתי למעלה-
נכתב ע"י יהושע הרגפן;1322127:
אני כשהיתי צריכה, עשיתי דיקור סיני + תאילנדי.
פשוט פלאי פלאים!!!
(בכמה הימים הראשונים יש ריאקצייה ומתחזקות הבחילות, לאחמ"כ הבחילות עוברות כמעט לגמרי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
רעיון נוסף שנאמר לי בטיפת חלב ועזר לי מאד
הקפאתי תבניות קרח עם גינגר, טעם דוחה אבל שווה- 24 שעות ללא בחילות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מה זה בדיוק גינגר??? (סוג של תבלין??)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני שמעתי שלאכול פרי על הבוקר מאד עוזר.
אצלי זה עבד מצוין ברוך ד'.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואלת בשביל חברה

שנים שאני סובלת מהגרון באופן יומיומי
בד"כ כואב לי ברמה סבירה- כבר התרגלתי
אני לא מכירה מציאות ללא כאב גרון כלל:(
אך מידי פעם מתחיל לי כאב רציני יותר, וזה יכול להימשך תקופה כמו חודש או יותר.
ממש מפריע בתפקוד

כמעט תמיד (אך, לא רק) זה על בסיס רגשי- טריגר שאני יודעת שהוא היה הגורם
אם אני נמצאת במקום שגורם לי מתח/ הרגשת מצוקה אפילו לא גדולה מידי
אוטומטית מתחיל לכאוב לי הגרון בעוצמה, ובד"כ זה מלווה בהרגשת חנק, וקושי לנשום.
אני מנסה לעשות נשימות ולא מצליחה.
משטח גרון יוצא בד"כ שלילי,
בהמלצת רופא לקחתי כדורים נגד אלרגיה- ללא השפעה
בתכנון לקחת אומפרדקס/ רני לצרבות , ואם לא יעזור אלך לרופא א.א.ג שיעשה צילום.
אני חושבת שהכי מתאים פה טיפול גוף- נפש
אני רוצה לקבל מידע על טיפול בשלושת המיימדים. האם הוא יעיל?
שמעתי על אחת בשם עמרוסי מב"ב הבנתי שהיא מעולה, אשמח לקבל עוד המלצות.
ואם יש מישהי מעולה מעולה בבית שמש- אשמח מאד.
שמעתי גם על טיפול בתדרים, זה מוצלח? אולי אפילו רק אבחון לזהות את הבעיה?
והאם ומה אפשר לבדוק גם מבחינה פיזית

אודה מאד על כל מידע/ הכוונה/ עזרה
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה