• הוסף לסימניות
  • #22
מקפיצה..
מה עוזר נגד בחילות?? (לא כדורים אלה ממשהו שיש בבית..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י פלאפון;1401474:
מקפיצה..
מה עוזר נגד בחילות?? (לא כדורים אלה ממשהו שיש בבית..)

איגלואים או סתם למצוץ קוביות קרח
קוקה קולה
לימון
חומץ תפוחים
הסחת הדעת (משחקי מחשב מאוד יעילים)
אכילת דברים יבשים כמו קרקרים בכמויות קטנות לעיתים קרובות

[אבל יש בחילות ברמה מסוימת שרק כדורים יעילים...]
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י פוינט ק גת;1401495:
איגלואים או סתם למצוץ קוביות קרח
קוקה קולה
לימון
חומץ תפוחים
הסחת הדעת (משחקי מחשב מאוד יעילים)

[אבל יש בחילות ברמה מסוימת שרק כדורים יעילים...]

pepsi -פפסי גם טוב או שחייב להיות קוקהקולה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י פלאפון;1401498:
pepsi -פפסי גם טוב או שחייב להיות קוקהקולה??

זה נקרא שדוקא קוקה קולה, אבל אפשר להקל:)
בכל מקרה, מה שרק שותים אז רק כמויות קטנות לעיתים קרובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י יצירתית;1323304:
נורמלי גם נורמלי!
היא בחברה טובה...:mad:
היא יכולה לנסות כל מיני כדורים טבעיים ושאינם ועד שתמצא משהו שמועיל יעברו החודשים הקשים (בד"כ סוף שלישי) והיא תחזור להיות נורמלית
כשאני הייתי בתחילת הריון והרגשתי מזעזע, הילדים שאלו למה את כל הזמן חולה, תלכי לרופא, אמרתי להם שיש לי "דפקת" (שורש דפוק במשקל צהבת, שעלת) והרופא אמר שזה יעבור עוד חודשיים...
והרופא צדק:D...
רק קיוויתי שלא יספרו לגננות שלאמא יש דפקת:D:D:D

נראה לי שלך-הדפקת נשארה.... :)
או אולי מצחקת!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י פוינט ק גת;1401504:
זה נקרא שדוקא קוקה קולה, אבל אפשר להקל:)
בכל מקרה, מה שרק שותים אז רק כמויות קטנות לעיתים קרובות.

כי למשל אני שותה מים והבחילות ממשיכות....
(נראה לי עדיף כבר להקיא מאשר הרגשת הצריך ולא צריך...:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לי אישית מים מגביר את הבחילה
שתיה מתוקה בלגימות קטנות יש יותר סכוי שנשאר בפנים אבל לא מחייב
הכי עזר לי על הבוקר לאכול פריכיית אורז מיד אחרי נטילת ידיים לפני שתיה ולפני הכל...
השתיה בבוקר תמיד היתה בחוץ... ושלא שתיתי אז הקאתי כלום.... זה כואב:mad:
להשתדל לאכול ולשתות במנות קטנות כדי לא להעמיס אבל לא כדאי לרעוב כי נחלשים מהרעב ומספיק גם ככה הבחילות וההקאות מתישות...
מלפפון חמוץ ג"כ נחמד מדי פעם... בעיקר שאת אוכלת צהריים וזה שומני וכבד..(כדאי מה שפחות)
כדאי שיהיה משהו ליווי חמוץ כמו לימון או גילה (לי אישית לבן של טרה היה יותר נחמד) בארוחת בוקר/ ערב
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני נתתי לגוף שלי לדבר, צריכה להקיא? הקאתי, למרות שאני פוחדת מוות, מסתובבת סביב עצמי שעות, עד שזה קורה,
והעיקר, עוקבת ממה זה הכי קורה, אצלי שמתי לב, שרק כשאני אוכלת בשרי אני מקיאה עד הפרור האחרון.
ככה-היו כל הזמן בחילות, אבל הקאה,רק מבשרי.

לגבי בחילות-לקחתי פראמין, לפני כל ארוחה, רק שלא יודעת-ככה טענו בזמנו בבי"ח גרם לי לתופעת לוואי מזעזעת.

אז כדאי לחשוב ולהתייעץ לפני
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אם זה בלתי נסבל- זופרן זה ממש הצלת נפשות, מנסיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
א. הכדורים שהזכירו פה מסובסדים וכלל לא יקרים למי שבקופ"ח מכבי ועולים 30 ש"ח 100 קפסולות, כמובן עם מרשם, שאת מגישה לסופר פארם הם רוקחים ומתקשרים כשזה מוכן.

ב. לגבי הכדורים הנ"ל צריך לקחת בחשבון שיש לזה תופעות לוואי: ניסיתי את הכדורים ואחרי יומייים הפסקתי, כי ביומיים האלו לא היו בחילות אבל זה גרם לי לסחרחורות נוראיות שהרגשתי כל הזמן לא ממוקדת כך שהחלטתי שהבחילות עדיפות.
לעומת זאת מכרתי אח"כ את החפיסה לחברה שהה לה מרשם, אך לא רצתה לחכות שבוע עד שיגיע והיא הודתה באינספור מילים שזה ממש מציל אותה,
כך שזה אינדבדואלי, כדאי לבדוק.

ג. דברים "חמוצים" (ארטיק לימון, תפוח חמצמץ) מרגיעים בחילות,
אך למי שהרופא שלה לא צודק וה"דפקת" לא עוברת אחרי חדשיים אלא מלווה לאורך רב החדשים... (כמוני למשל.. :( )
בהמשך, הדברים החמוצים מורידים את הבחילה, אך מביאים את הצרבת...(ראו הוזהרתן :) ) לא יודעת מה עדיף...

ד. תחושת הרעב (שבאה מהמנעות מאוכל בגלל ההרגשה הרעה) מגברה מאד את הבחילות, עדיף לפעמים לאכול ולהקיא (סליחה...) (זה גם משקיט את תחושת הרעב למרות ההקאה...) מאשר להסתובב עם בחילות שלא מקיאות את עצמן :( במשך שעות...

רק בשמחות!!
ושאלו יהיו הצרות שלנו... (זה לא רק איחול "סבתאי", הלוואי!)

נ.ב. אהבתי את ה"דפקת" אבל מה עושים באמת אם היא לא חושבת לעבור? ומלווה ללא הפסקה 24 שעות כבר כמעט 9 חדשים? (מהרגע הראשון וכנראה עד האחרון בעז"ה בקרוב :)
אני כבר ממש לפני הסוף בעז"ה אבל זו היתה תקופה מאד מאד לא קלה....
(הבוס לא הסכים שאקצר שעות, הילדים מסכנים גם בשעות הקצרות עם אמא היא ממש לא איתם... יש עצות?) אולי יש הצעות יעול לפעם הבאה בעז"ה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
חשבתי שזה רק בפעם הראשונה....
איך אתן עוברות את זה עם ילדים???? איך??????? נשמע לי לא הגיוני....
אז (...) נחתי כל היום... בעלי היה חוזר בערב מהכולל ומדלק את האורות בבית.. לא היה לי כח להתרומם מהמיטה להדליק איזשהוא אור... אוי.. זכרונות קשים.. לא חשבתי שזה ככה כל פעם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אצלי עוזר מלפפון חמוץ וזיתים
בהתחלה אני גומרת קופסאות בקצב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י מירי456;1401638:
אצלי עוזר מלפפון חמוץ וזיתים
בהתחלה אני גומרת קופסאות בקצב...

באמת מעניין למה דווקא דברים חמוצים עוזרים לבחילות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י פלאפון;1401641:
מה זה?? כדור?

זה כדור פלא, שאחרי נסיונות עם כל סוגי הכדורים ותרופות הסבתא שהוזכרו לעיל שלא צלחו,
הרופאה נתנה לי אותו ונהייתי אדם חדש ממש, התחלתי לתפקד, לראות את אור השמש, חזרתי לחיים!!
פעם הבאה בעז"ה, ביום הראשון אני אצל הרופאה לקחת מרשם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
עוד עצות:
1. יש את הצמיד נגד בחילות, יעיל חלקית.
אפשר גם ללחוץ לבד על הנקודה הנכונה
צפה בקובץ המצורף 211665 צפה בקובץ המצורף 211666
2. אכילה בכמויות קטנות, אצלי כל פעם זה דווקא משהו אחר: מתוק/ מלוח/ חמוץ/ יבש ועוד...
3. לא לשכוח לשתות, אפשר גם איגלויים וקרטיבים. (אצלי זה טס...)
4. ללמד את הילדים להביא לך מהר - גיגית/ דלי/ נייר טואלט וכוס מים... בפעם הראשונה הם ממש נבהלו ממהקאה, ואח"כ למדנו כולם שזה המצב...
 

קבצים מצורפים

  • סי_בנד_2.png
    KB 54.8 · צפיות: 47
  • סי_בנד.png
    KB 53.3 · צפיות: 33
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י sh12;1401673:
עוד עצות:
1. יש את הצמיד נגד בחילות, יעיל חלקית.
אפשר גם ללחוץ לבד על הנקודה הנכונה
צפה בקובץ המצורף 211665 צפה בקובץ המצורף 211666
2. אכילה בכמויות קטנות, אצלי כל פעם זה דווקא משהו אחר: מתוק/ מלוח/ חמוץ/ יבש ועוד...
3. לא לשכוח לשתות, אפשר גם איגלויים וקרטיבים. (אצלי זה טס...)
4. ללמד את הילדים להביא לך מהר - גיגית/ דלי/ נייר טואלט וכוס מים... בפעם הראשונה הם ממש נבהלו ממהקאה, ואח"כ למדנו כולם שזה המצב...

מה הנקודה אולי אלחץ בשיטת ''עשה זאת על עצמך...'' ??;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
יש לי את הצמיד שלעיל.
לי אישית לא עזר בכלל.
מוכנה להשאיל אותו למי שרוצה לנסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י מירי456;1401638:
אצלי עוזר מלפפון חמוץ וזיתים
בהתחלה אני גומרת קופסאות בקצב...

מירי456 , האם התכוונת למלפפון בחומץ או במלח??
(פשוט יש לי בבית רק של חומץ..)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואלת בשביל חברה

שנים שאני סובלת מהגרון באופן יומיומי
בד"כ כואב לי ברמה סבירה- כבר התרגלתי
אני לא מכירה מציאות ללא כאב גרון כלל:(
אך מידי פעם מתחיל לי כאב רציני יותר, וזה יכול להימשך תקופה כמו חודש או יותר.
ממש מפריע בתפקוד

כמעט תמיד (אך, לא רק) זה על בסיס רגשי- טריגר שאני יודעת שהוא היה הגורם
אם אני נמצאת במקום שגורם לי מתח/ הרגשת מצוקה אפילו לא גדולה מידי
אוטומטית מתחיל לכאוב לי הגרון בעוצמה, ובד"כ זה מלווה בהרגשת חנק, וקושי לנשום.
אני מנסה לעשות נשימות ולא מצליחה.
משטח גרון יוצא בד"כ שלילי,
בהמלצת רופא לקחתי כדורים נגד אלרגיה- ללא השפעה
בתכנון לקחת אומפרדקס/ רני לצרבות , ואם לא יעזור אלך לרופא א.א.ג שיעשה צילום.
אני חושבת שהכי מתאים פה טיפול גוף- נפש
אני רוצה לקבל מידע על טיפול בשלושת המיימדים. האם הוא יעיל?
שמעתי על אחת בשם עמרוסי מב"ב הבנתי שהיא מעולה, אשמח לקבל עוד המלצות.
ואם יש מישהי מעולה מעולה בבית שמש- אשמח מאד.
שמעתי גם על טיפול בתדרים, זה מוצלח? אולי אפילו רק אבחון לזהות את הבעיה?
והאם ומה אפשר לבדוק גם מבחינה פיזית

אודה מאד על כל מידע/ הכוונה/ עזרה
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה