• הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י פלאפון;1401717:
מירי456 , האם התכוונת למלפפון בחומץ או במלח??
(פשוט יש לי בבית רק של חומץ..)

אני מציעה שפשוט תנסי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י פלאפון;1401695:
מה הנקודה אולי אלחץ בשיטת ''עשה זאת על עצמך...'' ??;)
כמו שמודגם בתמונה לעיל.
יש ללחוץ בבת אחת ב2 הידיים, למשך כדקה.

נכתב ע"י 3012;1401704:
יש לי את הצמיד שלעיל.
לי אישית לא עזר בכלל.
מוכנה להשאיל אותו למי שרוצה לנסות.
אכן יש גמחי"ם, חפשי במדריך האזורי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י 7880;1401622:
חשבתי שזה רק בפעם הראשונה....
איך אתן עוברות את זה עם ילדים???? איך??????? נשמע לי לא הגיוני....
אז (...) נחתי כל היום... בעלי היה חוזר בערב מהכולל ומדלק את האורות בבית.. לא היה לי כח להתרומם מהמיטה להדליק איזשהוא אור... אוי.. זכרונות קשים.. לא חשבתי שזה ככה כל פעם...

לא קשור לפעם ראשונה או עשירית,
כל הריון שונה.
אצלי הפעמיים הראשונות עברו בקלי קלות בלי להרגיש כמעט,
והשלישית... :(
אני עוד מתאוששת מההריון ולא מהלידה :rolleyes:
אז את יכולה להתעודד
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י פלאפון;1401474:
מקפיצה..
מה עוזר נגד בחילות?? (לא כדורים אלה ממשהו שיש בבית..)
לא אשת בשורה אנוכי כי לי לא עוזר כלום
דפקת דפוקה שדופקים את הראש בקיר אני בעלי והילדים בצוותא.
מורידה את הראש מתחת למים עד יעבור זעם
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
מעודד לראות שרובן ככה. כי הכי קשה זה לראות ולשמוע את אלו שעוברות בקלי קלות ולהרגיש כאילו אני מתפנקת... (או לחשוב זה מה שבעלי חושב... הוא הרי זה שסובל:) )
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
הכי מעודד להתפלל שזה יהיה כל הצער גידול בנים ואחרי השלב הקשה מאד מאד הזה הכל ילך בקלות עד 120 , עזרות אחרות בפועל להקל אני לא מכירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לי עזר מאוד פופקורן
קרחונים שהכנתי אותם- מים עם מיץ לימון
רופא אמר לי לאכול דברים מלוחים כי הם עוזרים לנוזלים להשאר בגוף

והכי עזר לי זה הידיעה שזו רק תקופה שעוברת ואח"כ חוזרים להיות נורמליים


בשורות טובות
יעל
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אגב אצלי עלו על בעיה בבלוטת התריס שכנראה משתבשת אצל רוב הנשים עד שבוע 20 ולכן כל הבלאגאן.....
לנחם אתכן שאני עד חודש רביעי אפ' לא לוקחת ילדים ללימודים בקושי מלבישה אותם?
אני פוחדת לצאת מהבית כי כבר יצא לי להקיא ברחוב.....
אה וזה לא קשור איזה מס' הריון יש קלים יותר ויש כאלה שאחריהן את לא מבינה איך אפשר עוד פעם....
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י אליש;1401651:
זה כדור פלא, שאחרי נסיונות עם כל סוגי הכדורים ותרופות הסבתא שהוזכרו לעיל שלא צלחו,
הרופאה נתנה לי אותו ונהייתי אדם חדש ממש, התחלתי לתפקד, לראות את אור השמש, חזרתי לחיים!!
פעם הבאה בעז"ה, ביום הראשון אני אצל הרופאה לקחת מרשם!

מצטרפת להמלצה, הוא באמת כדור פלא.

הוא המלווה הקבוע שלי, לא זזה בלעדיו לשום מקום, עד יומיים אחרי הלידה!
(כן כן :mad: מאוד נחמד להן, לבחילות, במחיצתי ואפילו עם הבייבי בידיים הן דואגות להזכיר את קיומן, אבל בדר"כ אז אני כבר מתגברת ולא לוקחת כדור, זה רק 'פת בסלו')
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
ועוד עיצה קטנה:
מאוד עזר לי על הבוקר כשקמתי להכנע ולהקיא מיידית, (זו הקאה יחסית קלה כי הקיבה ריקה, וסליחה על התאורים, אני יודעת שזה עצמו גורם לבחילות) ורק אחרי כמה דקות של התאוששות להתחיל את היום- שזה אומר כדור זופרן וכוס קפה.
הייתי מכוונת את השעון המעורר 10 דקות לפני הזמן שרציתי בפועל לקום, בשביל ה'טקס' הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
ומה אתן אומרות על האוטבוסים (גם ברכוזים חרדיים) שאףףףףף גבר או ילד או ילדה או בחורה לא קמים בשבילךך???? זה גמר אותי כל פעם מחדש... מי שכן קם זה נשים שכנראה עברו את זה ויודעות כמה כבד וקשה לעמוד. מה יהיה עם זה?
וההורמונים המשתוללים עלו לי אז כל פעם וחזרתי עצבנית מזה שהתאפקתי לא לחנך שם את הקהל..
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י פוינט ק גת;1402152:
ועוד עיצה קטנה:
מאוד עזר לי על הבוקר כשקמתי להכנע ולהקיא מיידית, (זו הקאה יחסית קלה כי הקיבה ריקה, וסליחה על התאורים, אני יודעת שזה עצמו גורם לבחילות) ורק אחרי כמה דקות של התאוששות להתחיל את היום- שזה אומר כדור זופרן וכוס קפה.
הייתי מכוונת את השעון המעורר 10 דקות לפני הזמן שרציתי בפועל לקום, בשביל ה'טקס' הזה.

נראה לי זה מאד אינדוודואלי כי לי הקאת מיצי קיבה היתה הכי קשה עם טעם נוראי אחר כך שלא עובר לאורך כל הגרון.. וגם תחושת חנק שאת מקיאה מיצים ואחר כך כבר אין כלום אבל את ממשיכה להקיא כלום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י 7880;1402172:
ומה אתן אומרות על האוטבוסים (גם ברכוזים חרדיים) שאףףףףף גבר או ילד או ילדה או בחורה לא קמים בשבילךך????

דווקא בריכוזים החרדיים... :confused:
נראה לי שבציבור החילוני יש יותר מודעות לזה, פשוט בגלל שאשה בהריון זה דבר שלא רואים כל יום... :cool:
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נכתב ע"י שירונת;1402188:
דווקא בריכוזים החרדיים... :confused:
נראה לי שבציבור החילוני יש יותר מודעות לזה, פשוט בגלל שאשה בהריון זה דבר שלא רואים כל יום... :cool:

גם אני שמתי לב לזה :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
נכתב ע"י sari93;1402192:
גם אני שמתי לב לזה :(

ברור שזה כך , אצלינו ב"ה זה דבר שבשגרה ,
ובציבור הכללי זאת תופעה יוצאת דופן

היית רוצה שגברים נשים וטף ידונו ויטחנו את הנושא??
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לא, ממש לא זה המטרה...
אבל כן- הייתי מצפה לקצת רגישות...
במיוחד ש(כמעט) לכל גבר יש אישה שהיתה\נמצאת\תהיה במצב הזה (מחק את המיותר...)
והוא יכול להבין את זה לבד.
וילדים- כן, אפשר להגיד להם! זה חינוך מאוד יפה לדעתי. כמו שמחנכים שצריך לקום לאדם מבוגר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י מקופלת;1402204:
ברור שזה כך , אצלינו ב"ה זה דבר שבשגרה ,
ובציבור הכללי זאת תופעה יוצאת דופן

היית רוצה שגברים נשים וטף ידונו ויטחנו את הנושא??

לא.. אבל מאחר וגברים נשואים לנשים והם יודעים ומכירים בזה שישימו לב... ולא, אל תכתבי ל י עכשיו אם אני רוצה שכל גבר יסתכל עלי ועל הבטן שלי, כי את יודעת שש לזה חוש
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
נכתב ע"י מקופלת;1402204:
ברור שזה כך , אצלינו ב"ה זה דבר שבשגרה ,
ובציבור הכללי זאת תופעה יוצאת דופן

היית רוצה שגברים נשים וטף ידונו ויטחנו את הנושא??

זה לא קשור אם זה בשגרה או לא
גם אנשים מבוגרים אנחנו רואים הרבה ואם כל זאת כולם יודעים לקום להם...
חוץ מזה שאין צורך לדון ולטחון את הנושא בשביל לקום לאישה
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י 7880;1402219:
ולא, אל תכתבי ל י עכשיו אם אני רוצה שכל גבר יסתכל עלי ועל הבטן שלי, כי את יודעת שש לזה חוש
יש לי פתרון לזה...
שיקומו לכל אישה :rolleyes:
מה, ואם לא רואים עדיין זה לא קשה??
לפעמים הרבה יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י שירונת;1402226:
יש לי פתרון לזה...
שיקומו לכל אישה :rolleyes:
מה, ואם לא רואים עדיין זה לא קשה??
לפעמים הרבה יותר...

יאללה... בואו נפתח בעצומה!!
(מאד אובייקטיבי.. מפורום נשי... )
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואלת בשביל חברה

שנים שאני סובלת מהגרון באופן יומיומי
בד"כ כואב לי ברמה סבירה- כבר התרגלתי
אני לא מכירה מציאות ללא כאב גרון כלל:(
אך מידי פעם מתחיל לי כאב רציני יותר, וזה יכול להימשך תקופה כמו חודש או יותר.
ממש מפריע בתפקוד

כמעט תמיד (אך, לא רק) זה על בסיס רגשי- טריגר שאני יודעת שהוא היה הגורם
אם אני נמצאת במקום שגורם לי מתח/ הרגשת מצוקה אפילו לא גדולה מידי
אוטומטית מתחיל לכאוב לי הגרון בעוצמה, ובד"כ זה מלווה בהרגשת חנק, וקושי לנשום.
אני מנסה לעשות נשימות ולא מצליחה.
משטח גרון יוצא בד"כ שלילי,
בהמלצת רופא לקחתי כדורים נגד אלרגיה- ללא השפעה
בתכנון לקחת אומפרדקס/ רני לצרבות , ואם לא יעזור אלך לרופא א.א.ג שיעשה צילום.
אני חושבת שהכי מתאים פה טיפול גוף- נפש
אני רוצה לקבל מידע על טיפול בשלושת המיימדים. האם הוא יעיל?
שמעתי על אחת בשם עמרוסי מב"ב הבנתי שהיא מעולה, אשמח לקבל עוד המלצות.
ואם יש מישהי מעולה מעולה בבית שמש- אשמח מאד.
שמעתי גם על טיפול בתדרים, זה מוצלח? אולי אפילו רק אבחון לזהות את הבעיה?
והאם ומה אפשר לבדוק גם מבחינה פיזית

אודה מאד על כל מידע/ הכוונה/ עזרה
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה