• הוסף לסימניות
  • #61
התגובה שלי יצאה מההקשר
לא עניתי לגבי הקימה באוטובוס, אלא לגבי המודעות שישנה בציבור החילוני...
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
נכתב ע"י 7880;1402233:
יאללה... בואו נפתח בעצומה!!
(מאד אובייקטיבי.. מפורום נשי... )

חשבתי על זה... :)
כבר הרבה זמן אני חושבת שצריך לעור את המודעות לזה רק שאני לא יודעת איך...
כאילו עוזר שאנחנו מתבכינות פה לעצמינו- הרי אף גבר לא יכנס לאשכול הזה :cool:
אולי לפחות כל אחת תדאג "לחנך" את בעלה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
ומה אתן אומרות על האוטבוסים (גם ברכוזים חרדיים) שאףףףףף גבר או ילד או ילדה או בחורה לא קמים בשבילךך???? זה גמר אותי כל פעם מחדש... מי שכן קם זה נשים שכנראה עברו את זה ויודעות כמה כבד וקשה לעמוד. מה יהיה עם זה?
וההורמונים המשתוללים עלו לי אז כל פעם וחזרתי עצבנית מזה שהתאפקתי לא לחנך שם את הקהל..

במקרים כאלו, אני נגשת (לא לגבר) ומבקשת שיעשו מצוה ויתנו לי לשבת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
סליחה שאני קופצת אבל זה פשוט לא נכון והוצאת שם רע!!
שנים נסעתי באוטובוסים (ללימודים ולעבודה) והיחידים שקמים זה החרדים!!
אצל החילונים יכול לעלות בן אדם מבוגר ופתאום כולם מרותקים לנוף בחלון ואפילו לא מסתכלים עליו.
אני מתקנת שאולי אני עושה הכללה - לא כ-ל החרדים קמים ולא כ-ל החילונים לא קמים. אבל אם מסתכלים על הרוב, אז הרוב החרדי מנצח..
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
נכתב ע"י chayasl;1402285:
סליחה שאני קופצת אבל זה פשוט לא נכון והוצאת שם רע!!
שנים נסעתי באוטובוסים (ללימודים ולעבודה) והיחידים שקמים זה החרדים!!
אצל החילונים יכול לעלות בן אדם מבוגר ופתאום כולם מרותקים לנוף בחלון ואפילו לא מסתכלים עליו.
אני מתקנת שאולי אני עושה הכללה - לא כ-ל החרדים קמים ולא כ-ל החילונים לא קמים. אבל אם מסתכלים על הרוב, אז הרוב החרדי מנצח..
לא מדברים פה על אדם מבוגר.
לאדם מבוגר בוודאי ובוודאי שקמים. גם הילדים מחונכים לקום לאדם מבוגר.
הענין הוא פה לנשים במצבן המיוחד....
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אז הנה קבלי סיפור מכלי ראשון
עליתי עם חברה לאוטובוס מת"א לאשדוד. היה היתה אולי חודשיים לפני לידה (לא זוכרת בדיוק כמה אבל מצב שא"א לפספס אותו..) האוטובוס היה מלא בצעירים וגם במבוגרים. אף אחד !!! לא קם. התחילה הנסיעה והיא הסתחררה וביקשה אם מישו מוכן לקום בשבילה. ושוב אף אחד לא קם!! עד שאשה אחת צעקה "סליחה יש כאן אישה בהריון מישהו יכול לקום?" ואז קם בן אדם שאני מעריכה שהוא לפחות בן שישים!
שוב, אני לא מכלילה. ברור שהיו פעמים שכן קמו, כמו שלצערנו אצלנו יש הרבה פעמים שלא קמים.
אבל בבקשה אל תעשו הכללה הפוכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
נא לא לעשות הכללות!
אני דווקא ראיתי שבציבור חילוני בדווקא לא קמים לנשים חרדיות בהריון!!!
קודם כל אני כל יום נוסעת הלוך חזור (באזור חילוני) בודדות הפעמים שנותנים לי לשבת, (כן יש גם פעמים שקמים אבל הן בודדות לעומ הפעמים שלא....)
וכבר כמה פעמים יצא לי להתיישב על הרצפה של האוטובוס! (כי הרגשתי שאם אני ממשיכה לעמד עם המחנק והחום אני מתמוטטת על זה שלידי) ועדיין לא קמו לי!!!! (רק פעם אחת) והייתי צריכה להתאושש ולהתרומם שוב על רגלי!!!!

ולמה כתבתי שלא קמים בדווקא?
כי אחותי עלתה עם חברה, וכשראתה שלא קמים לחברתה אמרה ״סליחה יש פה אישה שצריכה לשבת...״ לחלל האוטובוס,
ואז איזה אישה צעקה ״בטח! יביאו עשרות ילדים, יהיו כל היום בהריון, וגם ירצו שיקומו להן!!!!״, אז אולי זו היתה קשת יום או אישה שרוצה ילדים ואין לה אפשר למצא הרבה נקודות זכות... אבל......אחרי הצעקה הזו נראה לכם שמישהו קם? לא! בדווקא כולם המשיכו לשבת כהסכמה שבשתיקה לדברי האישה...

מה דעתכם???
אהבת ישראל... :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
נכתב ע"י לנדא;1402557:
נא לא לעשות הכללות!
אני דווקא ראיתי שבציבור חילוני בדווקא לא קמים לנשים חרדיות בהריון!!!
קודם כל אני כל יום נוסעת הלוך חזור (באזור חילוני) בודדות הפעמים שנותנים לי לשבת, (כן יש גם פעמים שקמים אבל הן בודדות לעומ הפעמים שלא....)
וכבר כמה פעמים יצא לי להתיישב על הרצפה של האוטובוס! (כי הרגשתי שאם אני ממשיכה לעמד עם המחנק והחום אני מתמוטטת על זה שלידי) ועדיין לא קמו לי!!!! (רק פעם אחת) והייתי צריכה להתאושש ולהתרומם שוב על רגלי!!!!

ולמה כתבתי שלא קמים בדווקא?
כי אחותי עלתה עם חברה, וכשראתה שלא קמים לחברתה אמרה ״סליחה יש פה אישה שצריכה לשבת...״ לחלל האוטובוס,
ואז איזה אישה צעקה ״בטח! יביאו עשרות ילדים, יהיו כל היום בהריון, וגם ירצו שיקומו להן!!!!״, אז אולי זו היתה קשת יום או אישה שרוצה ילדים ואין לה אפשר למצא הרבה נקודות זכות... אבל......אחרי הצעקה הזו נראה לכם שמישהו קם? לא! בדווקא כולם המשיכו לשבת כהסכמה שבשתיקה לדברי האישה...

מה דעתכם???
אהבת ישראל... :(

מזעזע...............:eek:
זה מה שמכניסים להם מאז שהם קטנים...:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
נכתב ע"י פלאפון;1402576:
מזעזע...............:eek:
זה מה שמכניסים להם מאז שהם קטנים...:(

נו, באמתתתת. . . . זו תגובה של שנת תרפווו???????
כשאני נוסעת עם תינוק בקוים חילוניים, מציעים לי להתיישב ומחייכים אליו, מתעניינים...
אל תכלילו... אולי זה כי באמת הילד שלי מיוחד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אין הכללות בשום מקום ולא יפה להשמיץ שום ציבור.
חינוך כל אחד צריך
"עיר פרא אדם ייולד" :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
נכתב ע"י 7880;1402612:
נו, באמתתתת. . . . זו תגובה של שנת תרפווו???????
כשאני נוסעת עם תינוק בקוים חילוניים, מציעים לי להתיישב ומחייכים אליו, מתעניינים...
אל תכלילו... אולי זה כי באמת הילד שלי מיוחד...

אולי זה תלוי באיזה עיר? :D:(:confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
נכתב ע"י 7880;1402612:
נו, באמתתתת. . . . זו תגובה של שנת תרפווו???????
..

שנת תרפפו או שנת תשעה
המציאות היא שאני ״כבר וכמה כמה פעמים יצא לי להתיישב על הרצפה של האוטובוס! ״
וגם אז לא קמו...!
מה לא שמו לב, אישה יושבת על רצפת האוטובוס זה נראה להם נורמלי???
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
אם האישה עולה לבינעירוני
במצב כזה
כשהאוטובוס מלא
עם כל הכבוד זו בעיה שלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
נכתב ע"י MV25;1402695:
אם האישה עולה לבינעירוני
במצב כזה
כשהאוטובוס מלא
עם כל הכבוד זו בעיה שלה

ואם זה האוטובוס היחיד שיוצא ליעד בשלוש שעות הקרובות..???
זה לא חכמה להגיד ''הבעיה שלה''.... אלה לפתור אותה ..

והיום שכל אחד יושב ןספון בתוך פלאפונו לפעמים פשוט לא שמים לב
ואפשר לבקש יפה...
אבל זה לא נורמלי שאשה במצב תעמוד כל הנסיעה.. (תכנסי לנעליים של אישה במצב..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
נכתב ע"י פלאפון;1402706:
ואם זה האוטובוס היחיד שיוצא ליעד בשלוש שעות הקרובות..???
זה לא חכמה להגיד ''הבעיה שלה''.... אלה לפתור אותה ..

והיום שכל אחד יושב ןספון בתוך פלאפונו לפעמים פשוט לא שמים לב
ואפשר לבקש יפה...
אבל זה לא נורמלי שאשה במצב תעמוד כל הנסיעה.. (תכנסי לנעליים של אישה במצב..)

ח"ו אני לא בעד לא לקום
אני רק אומרת שלפעמים זה מקומם לראות אנשים שעולים לאוטובוס למרות שאומרים להם שאין מקום. ואני לא מדברת על אחד בשלוש שעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אני בתור בחורה הייתי קמה הרבה לנשים.
והיום ברוך ה' בתור נשואה-אני נוסעת המון באוטובוסים (לפחות פעמיים ביום) ועדיין לא הייתי צריכה לעמוד אפילו פעם אחת! תמיד קמו לי (גם במצב וגם לא במצב...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
גם לא במצב תמיד קמו לך????????? מעניין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
נכתב ע"י 7880;1402812:
גם לא במצב תמיד קמו לך????????? מעניין...

לא במצב קמו לי בחורות, ובמצב קמו גם נשים.
בכלל אני חושבת שבחורה צריכה תמיד לקום לאישה, הזמן שהכי קשה לאישה לעמוד-זה מתי שעוד לא רואים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
נכתב ע"י אליש;1402878:
לא במצב קמו לי בחורות, ובמצב קמו גם נשים.
בכלל אני חושבת שבחורה צריכה תמיד לקום לאישה, הזמן שהכי קשה לאישה לעמוד-זה מתי שעוד לא רואים.

ולפעמים גם לבחורה קשה לעמוד....
עמ"י צריך זכויות וחבל על הקטרוגים וההכללות.
בוודאי שכל אחת צריכה לחנך את ילדיה לקום בפני אנשים מבוגרים ונשים, אבל לא נראה לי שדרך האשכול הזה נצליח לשנות את כל העולם....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואלת בשביל חברה

שנים שאני סובלת מהגרון באופן יומיומי
בד"כ כואב לי ברמה סבירה- כבר התרגלתי
אני לא מכירה מציאות ללא כאב גרון כלל:(
אך מידי פעם מתחיל לי כאב רציני יותר, וזה יכול להימשך תקופה כמו חודש או יותר.
ממש מפריע בתפקוד

כמעט תמיד (אך, לא רק) זה על בסיס רגשי- טריגר שאני יודעת שהוא היה הגורם
אם אני נמצאת במקום שגורם לי מתח/ הרגשת מצוקה אפילו לא גדולה מידי
אוטומטית מתחיל לכאוב לי הגרון בעוצמה, ובד"כ זה מלווה בהרגשת חנק, וקושי לנשום.
אני מנסה לעשות נשימות ולא מצליחה.
משטח גרון יוצא בד"כ שלילי,
בהמלצת רופא לקחתי כדורים נגד אלרגיה- ללא השפעה
בתכנון לקחת אומפרדקס/ רני לצרבות , ואם לא יעזור אלך לרופא א.א.ג שיעשה צילום.
אני חושבת שהכי מתאים פה טיפול גוף- נפש
אני רוצה לקבל מידע על טיפול בשלושת המיימדים. האם הוא יעיל?
שמעתי על אחת בשם עמרוסי מב"ב הבנתי שהיא מעולה, אשמח לקבל עוד המלצות.
ואם יש מישהי מעולה מעולה בבית שמש- אשמח מאד.
שמעתי גם על טיפול בתדרים, זה מוצלח? אולי אפילו רק אבחון לזהות את הבעיה?
והאם ומה אפשר לבדוק גם מבחינה פיזית

אודה מאד על כל מידע/ הכוונה/ עזרה
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה