נכתב ע"י 7880;1402233:יאללה... בואו נפתח בעצומה!!
(מאד אובייקטיבי.. מפורום נשי... )
ומה אתן אומרות על האוטבוסים (גם ברכוזים חרדיים) שאףףףףף גבר או ילד או ילדה או בחורה לא קמים בשבילךך???? זה גמר אותי כל פעם מחדש... מי שכן קם זה נשים שכנראה עברו את זה ויודעות כמה כבד וקשה לעמוד. מה יהיה עם זה?
וההורמונים המשתוללים עלו לי אז כל פעם וחזרתי עצבנית מזה שהתאפקתי לא לחנך שם את הקהל..
לא מדברים פה על אדם מבוגר.נכתב ע"י chayasl;1402285:סליחה שאני קופצת אבל זה פשוט לא נכון והוצאת שם רע!!
שנים נסעתי באוטובוסים (ללימודים ולעבודה) והיחידים שקמים זה החרדים!!
אצל החילונים יכול לעלות בן אדם מבוגר ופתאום כולם מרותקים לנוף בחלון ואפילו לא מסתכלים עליו.
אני מתקנת שאולי אני עושה הכללה - לא כ-ל החרדים קמים ולא כ-ל החילונים לא קמים. אבל אם מסתכלים על הרוב, אז הרוב החרדי מנצח..
נכתב ע"י לנדא;1402557:נא לא לעשות הכללות!
אני דווקא ראיתי שבציבור חילוני בדווקא לא קמים לנשים חרדיות בהריון!!!
קודם כל אני כל יום נוסעת הלוך חזור (באזור חילוני) בודדות הפעמים שנותנים לי לשבת, (כן יש גם פעמים שקמים אבל הן בודדות לעומ הפעמים שלא....)
וכבר כמה פעמים יצא לי להתיישב על הרצפה של האוטובוס! (כי הרגשתי שאם אני ממשיכה לעמד עם המחנק והחום אני מתמוטטת על זה שלידי) ועדיין לא קמו לי!!!! (רק פעם אחת) והייתי צריכה להתאושש ולהתרומם שוב על רגלי!!!!
ולמה כתבתי שלא קמים בדווקא?
כי אחותי עלתה עם חברה, וכשראתה שלא קמים לחברתה אמרה ״סליחה יש פה אישה שצריכה לשבת...״ לחלל האוטובוס,
ואז איזה אישה צעקה ״בטח! יביאו עשרות ילדים, יהיו כל היום בהריון, וגם ירצו שיקומו להן!!!!״, אז אולי זו היתה קשת יום או אישה שרוצה ילדים ואין לה אפשר למצא הרבה נקודות זכות... אבל......אחרי הצעקה הזו נראה לכם שמישהו קם? לא! בדווקא כולם המשיכו לשבת כהסכמה שבשתיקה לדברי האישה...
מה דעתכם???
אהבת ישראל...![]()
נכתב ע"י פלאפון;1402576:מזעזע...............
זה מה שמכניסים להם מאז שהם קטנים...![]()
נכתב ע"י 7880;1402612:נו, באמתתתת. . . . זו תגובה של שנת תרפווו???????
כשאני נוסעת עם תינוק בקוים חילוניים, מציעים לי להתיישב ומחייכים אליו, מתעניינים...
אל תכלילו... אולי זה כי באמת הילד שלי מיוחד...
נכתב ע"י 7880;1402612:נו, באמתתתת. . . . זו תגובה של שנת תרפווו???????
..
נכתב ע"י MV25;1402695:אם האישה עולה לבינעירוני
במצב כזה
כשהאוטובוס מלא
עם כל הכבוד זו בעיה שלה
נכתב ע"י פלאפון;1402706:ואם זה האוטובוס היחיד שיוצא ליעד בשלוש שעות הקרובות..???
זה לא חכמה להגיד ''הבעיה שלה''.... אלה לפתור אותה ..
והיום שכל אחד יושב ןספון בתוך פלאפונו לפעמים פשוט לא שמים לב
ואפשר לבקש יפה...
אבל זה לא נורמלי שאשה במצב תעמוד כל הנסיעה.. (תכנסי לנעליים של אישה במצב..)
נכתב ע"י 7880;1402812:גם לא במצב תמיד קמו לך????????? מעניין...
נכתב ע"י אליש;1402878:לא במצב קמו לי בחורות, ובמצב קמו גם נשים.
בכלל אני חושבת שבחורה צריכה תמיד לקום לאישה, הזמן שהכי קשה לאישה לעמוד-זה מתי שעוד לא רואים.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים